Nou nou nou nouquote:
Zeker, nu alleen nog een comfortabele marge creeëren. Dat zou een stuk relaxter zijn.quote:
Ik vind hem vrij objectiefquote:Op zondag 19 januari 2014 15:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, heb ook altijd gedacht dat tie meer Utrechter was dan Feyenoorder.
Een heerlijke eerste helft sluit je af met drie doelpunten verschil.quote:
Heb je helemaal gelijk in. Toch geniet ik van het spel van feijenoordquote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een heerlijke eerste helft sluit je af met drie doelpunten verschil.
Na AZ is dit de beste vh seizoen tot op hedenquote:
waar zie je dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef PizzaGeit het volgende:
42 % balbezit 58
2 doelpogingen 21
1 corners 6
6 overtredingen mee 6
0 buitenspel 2
7 vrije trappen 6
6 reddingen doelman 0
21 doelpogingen met rust
deze doet pijnquote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef PizzaGeit het volgende:
42 % balbezit 58
2 doelpogingen 21
1 corners 6
6 overtredingen mee 6
0 buitenspel 2
7 vrije trappen 6
6 reddingen doelman 0
21 doelpogingen met rust
2-3.quote:
Fox heeft iets andere statistieken, maar heel leuk dat je oppermachtig bent, wordt veel te weinig gescoordquote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/livewidget/ ()
Ja klopt, Feyenoord heeft zich al een hoop wedstrijden dit seizoen tekort gedaan. Alleen Cambuur uit hebben we echt punten gestolen volgens mij.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Cara het volgende:
[..]
2-3.
Je kan het zeiken noemen, maar zo wordt je gewoon geen kampioen.
Vitesse was ook wel wat gelukkigquote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja klopt, Feyenoord heeft zich al een hoop wedstrijden dit seizoen tekort gedaan. Alleen Cambuur uit hebben we echt punten gestolen volgens mij.
we gaan ajax slopenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef PizzaGeit het volgende:
42 % balbezit 58
2 doelpogingen 21
1 corners 6
6 overtredingen mee 6
0 buitenspel 2
7 vrije trappen 6
6 reddingen doelman 0
21 doelpogingen met rust
Inderdaad. Onder de indruk van het spel, maar met dergelijke dure foutjes maak je het jezelf iedere wedstrijd opnieuw moeilijk en zul je meer dan eens tegen onnodig puntverlies oplopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Cara het volgende:
[..]
2-3.
Als je elke wedstrijd 2-3 wint ben je kampioenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Cara het volgende:
[..]
2-3.
Klopt, maar laatste minuten waren wel 30 hartaanvallenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, tot 70ste minuut was er ook niks aan de hand toen.
Ik maak me vooralsnog geen illusies dat Feyenoord woensdag net zo dominant zal kunnen spelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:23 schreef ace_eleven het volgende:
We spelen in ieder geval goed dominant plezierig voetbal, die paar foutjes, tsja, liever vandaag dan woensdag
Ik verwacht eerder dat we na zo'n wedstrijd als vandaag woensdag afgemaakt wordenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik maak me vooralsnog geen illusies dat Feyenoord woensdag net zo dominant zal kunnen spelen.
hell no!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat we na zo'n wedstrijd als vandaag woensdag afgemaakt worden
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je elke wedstrijd 2-3 wint ben je kampioen
kan niet meer, we staan vier punten achter.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je elke wedstrijd 2-3 wint ben je kampioen
Geldt die schorsing woensdag al?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:28 schreef Vasion het volgende:
Vilhena gaat lekker vandaag, op dat ene moment na
En Van Geel wilde hem halenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Merkie het volgende:
Bulthuis is echt de enige speler in de eredivisie die helemaal zoek gespeeld wordt door Schaken.
Daar ben ik ook bang voor.quote:
En het belangrijkste signaal was; Feyenoord domineerde de eerste helftquote:Op zondag 19 januari 2014 15:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Je ziet de eerste voortekenen al.
Ruiter is gewoon goed bezigquote:Op zondag 19 januari 2014 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Nondeju, die kans van Pellè had er wel in gemogen.
Wel slecht ingeschoten.quote:
Maar dan nog, schot was dwars door het midden. Matig schot van Pellè hoorquote:
echt hoor, hoe kun je RECHT op de doelman schieten ?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Nondeju, die kans van Pellè had er wel in gemogen.
Inderdaad, matig ingeschoten.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan nog, schot was dwars door het midden. Matig schot van Pellè hoor
sidekick van foxsportsquote:Op zondag 19 januari 2014 15:47 schreef Tropanzia het volgende:
Is er een site of zo waar live statistieken zijn te vinden met aantal schoten etc?
http://foxsports.nl/wedstrijd/693270/quote:Op zondag 19 januari 2014 15:47 schreef Tropanzia het volgende:
Is er een site of zo waar live statistieken zijn te vinden met aantal schoten etc?
Met zo veel gemiste kansen is het wachten op de 3-3.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:49 schreef Bombvis het volgende:
Godsamme, waarom weer geen goal. Zo'n heerlijke actie
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Met zo veel gemiste kansen is het wachten op de 3-3.
Ik word gek als we hier geen 3 punten pakkenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou wel des Feyenoords zijn, hopelijk is vandaag een uitzonderingquote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan alles kun je zien dat het nog heel goed mis kan gaan...quote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef eight het volgende:
[..]
Ik word gek als we hier geen 3 punten pakken
Ja de groeten.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:53 schreef Vasion het volgende:
Maar ey, na de winterstop kun je verwachten dat niet iedereen super scherp is.
Scoren is ook een kwaliteit.Ik word ook een beetje kriegel van al die complimenten van de commentatoren. Geef die maar als de winst binnen is. AZ thuis was vergelijkbaar goed. De buit één punt.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:51 schreef Vasion het volgende:
2-9 was een verdiende uitslag geweest. Met nog een half uur te spelen
AZ was anders, die ploeg is gruwelijk effectief altijd. Vandaag waren het giga blunders.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Scoren is ook een kwaliteit.Ik word ook een beetje kriegel van al die complimenten van de commentatoren. Geef die maar als de winst binnen is. AZ thuis was vergelijkbaar goed. De buit één punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |