Met zo veel gemiste kansen is het wachten op de 3-3.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:49 schreef Bombvis het volgende:
Godsamme, waarom weer geen goal. Zo'n heerlijke actie
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Met zo veel gemiste kansen is het wachten op de 3-3.
Ik word gek als we hier geen 3 punten pakkenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou wel des Feyenoords zijn, hopelijk is vandaag een uitzonderingquote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan alles kun je zien dat het nog heel goed mis kan gaan...quote:Op zondag 19 januari 2014 15:50 schreef eight het volgende:
[..]
Ik word gek als we hier geen 3 punten pakken
Ja de groeten.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:53 schreef Vasion het volgende:
Maar ey, na de winterstop kun je verwachten dat niet iedereen super scherp is.
Scoren is ook een kwaliteit.Ik word ook een beetje kriegel van al die complimenten van de commentatoren. Geef die maar als de winst binnen is. AZ thuis was vergelijkbaar goed. De buit één punt.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:51 schreef Vasion het volgende:
2-9 was een verdiende uitslag geweest. Met nog een half uur te spelen
AZ was anders, die ploeg is gruwelijk effectief altijd. Vandaag waren het giga blunders.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Scoren is ook een kwaliteit.Ik word ook een beetje kriegel van al die complimenten van de commentatoren. Geef die maar als de winst binnen is. AZ thuis was vergelijkbaar goed. De buit één punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |