En, geef toe, een lekker ding.quote:
Nee, hoor.quote:
Mwah niet echt een lekker ding, maar wel gewoon leuk om te zien jaquote:
Die ook wel. Maar de fans liepen echt weg met Litmanen.quote:
Dat klopt, net als met Finidi.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ook wel. Maar de fans liepen echt weg met Litmanen.
Ronald Koeman.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:42 schreef arjan1112 het volgende:
De aardigste ajax speler aller tijden?
Dat is erg moeilijk.
Die had datzelfde inderdaad. Echt van die 'knuffelspelers'. Konden niks kwaad doen. En Dani werd natuurlijk vooral door de dames geadoreerdquote:
Daarom juist misschienquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh die werd uitgelachen vanwege zijn piepstem
Dat meen je niet.quote:
Niet door Lodewijks.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
En Dani werd natuurlijk vooral door de dames geadoreerd
OK gehaat was wat gechargeerd. Toch blijf ik er wel bij dat Litmanen het aardigst gevonden werd. Tot op heden nog steeds. Hij komt misschien nog terug ook las ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:51 schreef arjan1112 het volgende:
Ja nou maakt jij er gehaat/gelieft van.. het ging toch om de 'aardigste'
Dat is dan ook geen dame. Hij werkt (Dani) tegenwoordig als sportverslaggever. Zag hem laatst nog op tv, ziet er nog best goed uit.quote:
Sorry Tem. Ik werd meegesleeptquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Tem het volgende:
Ik ga al deze shit dadelijk gewoon deleten.
Goed nieuws, ik heb de Belastingdienst toch nog te pakken gekregen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Tem het volgende:
Slecht nieuws, ik kreeg mijn voorlopige aanslag in de bus, heb hem nog niet opengemaaktquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Goed nieuws, ik heb de Belastingdienst toch nog te pakken gekregen.
En bedankt hé, Führertje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Tem het volgende:
Het is mij niet gelukt. En mijn vriendin krijgt nog geld van ze.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Goed nieuws, ik heb de Belastingdienst toch nog te pakken gekregen.
Berry heeft nog de post bij hem bezorgd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:54 schreef arjan1112 het volgende:
Lodewijks was ook een beste gozert, jarenlang 2de keeper bij psv, met zijn sociale huurwoning enz
Ze konden me geen algemeen e-mailadres geven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is mij niet gelukt. En mijn vriendin krijgt nog geld van ze.
Hoeft niet, ik ben al afgehaakt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Tem het volgende:
Blijf toch. Dat biggetje is geweldig.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Blijf toch. Dat biggetje is geweldig.
Dramatisch, na 3 keer je keuze ingetoetst te hebben krijg je te horen dat het te druk is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze konden me geen algemeen e-mailadres geven.
En jij ook.quote:
Ik ken deze componist niet, maar inderdaad, ik hou veel van dit genre.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En jij ook.
Hield jij nu van deze muziek?
Dat zal je leren met je denigrerende opmerkingen jegens mij in webDipquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo. Nog even een lekker whiskietje, wijntje en kaasplankje voor ik morgen een week als een sloeber ga leven.
Uhuh.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:10 schreef remlof het volgende:
En volgende week op de meet alle bitterballen verorberen zeker?
Oef, bijna (new) World music in Bach style.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken deze componist niet, maar inderdaad, ik hou veel van dit genre.
Dan trek ik er nog eentje open.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo. Nog even een lekker whiskietje, wijntje en kaasplankje voor ik morgen een week als een sloeber ga leven.
Kan ik me alles bij voorstellen. Lekker direct en oprecht.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:55 schreef Friek_ het volgende:
Jawel mensen, het is officieel: ik vind havo leuker om les te geven dan vwo.
Exact.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan ik me alles bij voorstellen. Lekker direct en oprecht.
Met de vlam in de pijpquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:55 schreef 99.999 het volgende:
Sowieso zit ik na een avondje te slap ouwehoeren nu op het niveau Henk wijngaard.
Kan me er alles bij voorstellen dat dat een leuke groep is om les aan te geven. Als ik ooit eens iets totaal anders wil doen lijkt me dat niet eens zo beroerd.quote:
Het valt ook serieus wel mee, als je tenminste een beetje oké leraar gevonden wordt door zo'n groep. Al met al is het een heel levendig iets, waar je echt in gesprek moet met leerlingen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan me er alles bij voorstellen dat dat een leuke groep is om les aan te geven. Als ik ooit eens iets totaal anders wil doen lijkt me dat niet eens zo beroerd.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het valt ook serieus wel mee, als je tenminste een beetje oké leraar gevonden wordt door zo'n groep. Al met al is het een heel levendig iets, waar je echt in gesprek moet met leerlingen.
Het doodeenvoudige en saaie college geven aan vwo ben ik inmiddels wel beu.
Ah nee joh, 15 jarigen zijn leuk als je ze maar op de juiste manier weet te prikkelen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:05 schreef arjan1112 het volgende:
Les geven aan kinderen van 15 is toch de hel man?
Vroeger op school was ik echt lastig, zou het bij volwassen houden als ik jou was, geen problemen enzo
Daar plukken we nu nog steeds de vruchten van in deze SC.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:08 schreef arjan1112 het volgende:
Toen ik 15 was kwam ik nooit opdagen, waren ze blij als ik eens langs kwam
In heel POL en NWS zelfs.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar plukken we nu nog steeds de vruchten van in deze SC.
Toch liever iets met enige maatschappelijke relevantie, pakweg aardrijkskunde oid. Feiten zijn niet zo spannend.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:10 schreef Kowloon het volgende:
Ik zou eigenlijk alleen natuurkundeles of scheikundeles willen geven. Maar ja, daar heb dan weer niet de juiste studie voor gevolgd.
Ik ruik diplomafraude.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:11 schreef arjan1112 het volgende:
ze hebben me zelfs een diploma gegeven, met een 6 voor Nederlands
Je moet dat handiger regelen. Ik mocht helpen bij open dagen bij Scheikunde. Toen hebben we ballonnen met waterstof gevuld en laten ontploffen en ik kreeg er nog geld voor ook.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:10 schreef arjan1112 het volgende:
Nah.. een aansteker tegen de brandmelder houden tot het alarm af ging en iedereen naar huis mocht.. wheheeh
die gozer werd wel van school gestuurd toen
Aha, lekker indoctrineren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch liever iets met enige maatschappelijke relevantie, pakweg aardrijkskunde oid. Feiten zijn niet zo spannend.
Ligt ook erg sterk aan hoe je die feiten aan de man brengt. In feite kan elk schoolvak boeiend gegeven worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch liever iets met enige maatschappelijke relevantie, pakweg aardrijkskunde oid. Feiten zijn niet zo spannend.
Ja dat had ik ook, had geen schrift bij me, toen ie wou controleren of ik me huiswerk had gemaakt, toen kwam ik er 3 maanden niet in.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:12 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb ooit geweigerd in de klas... ben 5 mnd niet op komen dagen (met goedkeuring) en had het hoogste cijfer tijdens tentamen (9 geloof ik). Ook zo gelachen, mij hij was er ook bij bij diploma uitreiking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |