Kwestie van tijd voor er lijken uit de kast komen.quote:
voel je je verbonden met dat facistische tuig?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
Maar net agressieve Grunnigers in beeld die schoppen kregen van politzei.
Nee, maar ook niet met Groningers, dus optimaal vermaak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
voel je je verbonden met dat facistische tuig?#KrakenGaatDoor #ACAB #Antifa
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet met Groningers, dus optimaal vermaak.
Niet, ik ben slechts blauw. Hihaho.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef BobbyB het volgende:
Zeg Ludo sinds wanneer ben jij weer mod?
ik sta altijd voor je raam te gluren hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand wel eens naar de kamasutrabeurs geweest? Lijkt me wel komisch om m'n chick te neuken terwijl er allemaal fapperts door raampjes naar ons turen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik sta altijd voor je raam te gluren hoor.
Lijkt me sws wel leuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand wel eens naar de kamasutrabeurs geweest? Lijkt me wel komisch om m'n chick te neuken terwijl er allemaal fapperts door raampjes naar ons turen.
randomly selected every timequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
vas be like, ik kom alleen maar douane tegen.
en op de weg terug geen gratis whopper bij je whopperquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik nu naar de sportschool ga Is het vast rustig, omdat iedereen een sociaal leven heeft
Die actie heb ik gemistquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en op de weg terug geen gratis whopper bij je whopper
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die actie heb ik gemist
Pijn in m'n hart
Gemiste kans
Extra veel zuipen bij de Starbucks
(Met stempelkaart)
Ik heb ook een senseo.. 3000% goedkoper dan de Starbucksquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]mijn senseo apparaat zet betere koffie.
Gym is ook soort van sociaal leven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik nu naar de sportschool ga Is het vast rustig, omdat iedereen een sociaal leven heeft
Ik kom om te sporten daar, iedereen die denkt dat dit een theekransje is moet vooral opzoutenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Gym is ook soort van sociaal leven..
Oké.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:08 schreef Hyman het volgende:
Ik ben morgen ook in loppersum, auto ophalen.
Gewoon een verslag schrijven over dolfijnen, heb je altijd prijs mee.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
Paper ligt zeer op schemaweekendje knallen en ik ben er
Zet wel een plaatje van een dolfijn op de titelpagina. Met van die wordart eromheenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon een verslag schrijven over dolfijnen, heb je altijd prijs mee.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zet wel een plaatje van een dolfijn op de titelpagina. Met van die wordart eromheen
Nerd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
Paper ligt zeer op schemaweekendje knallen en ik ben er
quote:
Pools dwerg konijntje.quote:
lekker gekquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen van alle is Hollands, tussen de 55 en 65 noch een geverfd kapsel model kuifje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? OB is wel kutquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met afstuderen vertoefde ik vaak in de koninklijke bieb ...
Wat een hel was dat
Ik werd een beetje naar van de stilte en dat overspannen gedoe om zo min mogelijk geluid te maken. Terwijl ik juist wel goed tegen stiltes kan. Leek wel of ik in een vacuüm werd gezogen of zo.quote:
Nee ga eerder maar van studeren komt daarna natuurlijk weinig meer terechtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Moet om 5 uur werken, ga je zo laat pas naar de UB?
De keren dat ik er was wel extreem druk. Was ook beide keren een gozer van een jaar of vijftig die om de tien minuten ergens anders ging zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd een beetje naar van de stilte en dat overspannen gedoe om zo min mogelijk geluid te maken. Terwijl ik juist wel goed tegen stiltes kan. Leek wel of ik in een vacuüm werd gezogen of zo.
Oh nu weet ik het weer.. geen daglicht daar te bekennen![]()
Lijkt wel alsof je in een bunker zit met continu kunstmatig net niet goed afgesteld licht.
De OB kwam ik alleen om literatuur te halen om vervolgens zsm weer weg te zijn.
Mensen die vrijwillig in de OB gaan zitten
Hangt er vanaf waar je gaat zitten..? Volgens mij is het voorin wel drukker.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De keren dat ik er was wel extreem druk. Was ook beide keren een gozer van een jaar of vijftig die om de tien minuten ergens anders ging zittensteeds rondjes lopen, zitten, rondkijken en weer verder
Deed best wel zeer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Idh had d'r toch nierstenen van gekregen.
Ben je 80 ofzo?quote:
Tel het even na.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me af hoeveelste topic dit is van deze sc reeks.. het nummeren ging al vrij snel fout
De schuld van yum yumquote:
Denk dat yum yum wel meer veroorzaakt dan alleen nierstenenquote:
Zoals ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat yum yum wel meer veroorzaakt dan alleen nierstenen
- Kankerquote:
Wat een vrolijke noot zo op de zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
- Kanker
- Aids
- Scheurbuik
- Trombose
- Hartinfarcten
- Hersenbloedingen
- Diabetes
- Obesitas
Eigenlijk wel zo'n beetje alles
Ja iemand moet voor wat stemming zorgen he.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een vrolijke noot zo op de zaterdagochtend.
Aids ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
- Kanker
- Aids
- Scheurbuik
- Trombose
- Hartinfarcten
- Hersenbloedingen
- Diabetes
- Obesitas
Jouw post toen was één van de redenen dat ik die zoute, voedingswaardeloze (?) zooi al helemaal niet meer eetquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een vrolijke noot zo op de zaterdagochtend.
*zet bakje yum yum aan de kant ..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
- Kanker
- Aids
- Scheurbuik
- Trombose
- Hartinfarcten
- Hersenbloedingen
- Diabetes
- Obesitas
Je vergeet gebroken hart.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
- Kanker
- Aids
- Scheurbuik
- Trombose
- Hartinfarcten
- Hersenbloedingen
- Diabetes
- Obesitas
Dat hebben ze daar alquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:20 schreef LudoSanders het volgende:
Dus eigenlijk zouden we alle Yum Yum pakketen dus naar ontwikkelingslanden moeten sturen.
GEEF MAAR AAN MIJquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*zet bakje yum yum aan de kant ..![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:00 schreef Modus het volgende:
Waar zocht je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:38 schreef Murdera het volgende:
Veeeeerrrr het is anders dan ik dacht maar wel echt tof!!! Thnx![]()
Thnx dat je ons ook even inlicht over wat de tofheid dan is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:38 schreef Murdera het volgende:
Veeeeerrrr het is anders dan ik dacht maar wel echt tof!!! Thnx![]()
Zo nieuwsgierig nuquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx dat je ons ook even inlicht over wat de tofheid dan is.
Welk jaar?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Klopt niks van, momenteel ben ik in de toekomst, het is al 24 januari.
Dacht dat jij geen troep had, dan is er minder plek voor eten en cavia's.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoeveel troep kan een mens hebben ?
#hoarderfolife
haha een serie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx dat je ons ook even inlicht over wat de tofheid dan is.
Ja, ik had het eigenlijk niet over mijn eigen troep, want die heb ik nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat jij geen troep had, dan is er minder plek voor eten en cavia's.
Nope, maar is die zo moeilijk te vinden dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had het eigenlijk niet over mijn eigen troep, want die heb ik niet
Er moet altijd plek zijn voor cavia's en een 10 kg zak met kwaliteitscaviavoer...
Ps; weet jij nog een jonge dressuurruin te koop staan?
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nope, maar is die zo moeilijk te vinden dan?
Nee lijkt me niet per se hoeven hoor. Maar op internet staan vooral die crappy beesten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Veel gebreken.. Cornage, ataxi, chips etc
Inb4 bekijk een prijsklasse hoger
Is niet voor mezelf, maar een vriendin moet een nieuwe.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet per se hoeven hoor. Maar op internet staan vooral die crappy beesten.
Zou gewoon langs fokstallen gaan en op zoek gaan naar een gezonde jonge ruin. En springgefokte ruinen zonder uitzonderlijk talent zijn ook niet duur, maar kan je prima mee dressuren.Of heb je GP ambities?
geen plofruin?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ja internet staat vol met van die halfzieke beesten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is niet voor mezelf, maar een vriendin moet een nieuwe.
Maar wat ik op internet zie moet ik idd van huilen ...
Ze wil er vooral mee dressuren en ze heeft al een oude springgefokte ruin, maar heb toch het idee dat ie liever springt dan dressuurt
Scharrelruin, met skal-keurmerkquote:
niet te eten?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja internet staat vol met van die halfzieke beesten.Het baasje wil er vanaf, want je kan er niks mee en ze kosten enkel geld.
Ik zou nooit een recreatiebeest kopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja internet staat vol met van die halfzieke beesten.Het baasje wil er vanaf, want je kan er niks mee en ze kosten enkel geld.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Modus loopt op z'n laatste benen
Ik heb echt geen idee wat ik ooit zou kopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nooit een recreatiebeest kopen.
Dat is garantie op hoge dierenartskosten.
Sowieso heb je toch nooit garantie want zowel röntgen als klinisch onderzoek maken niets uit
Je sluit wel een hoop uit, maar erfelijke dingen die tijd nodig hebben helaas niet
*zadeltje erop en klaarquote:
Komt door de stralingen overal vandaan, krijgen ze mislukte genen enzo. Daarom moet je dus nooit met je mobiel bij een paard gaan staanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik ooit zou kopen.Alles wordt kreupel/ziek lijkt het wel.
Behalve mijn kleine springmerrie
Ja pfff alleen maar ellendequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik ooit zou kopen.Alles wordt kreupel/ziek lijkt het wel.
Behalve mijn kleine springmerrie
Die gebruik je alleen ter recreatie?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef Modus het volgende:
Een recreatiehamster heeft ook niet het eeuwige leven.
Ja bleek toch minder geschikt voor dressuur.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die gebruik je alleen ter recreatie?
Ik vond military wel iets voor jouquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja bleek toch minder geschikt voor dressuur.
Ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja pfff alleen maar ellende
"Hij staat op drie benen"
"Hij wil niet meer opstaan"
"Inspuiten werkt niet"
"Speciaal beslag"
"Auto immuun ziekte"
Mijn vorige verzorgpaard had ook nooit wat, behalve een steeds terugkerende baarmoederontsteking die haar uiteindelijk fataal is geworden.
Ik dacht dat jij een ruin had?
Maar nu niet meer?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond military wel iets voor jou
Niet nu je een recreatie hamster hebtquote:
Springhamstersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet nu je een recreatie hamster hebt
Jij met je kernrampen en straling.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt door de stralingen overal vandaan, krijgen ze mislukte genen enzo. Daarom moet je dus nooit met je mobiel bij een paard gaan staan
Sowieso slechte verzorging dan idd. Iedereen weet toch dat je paarden geen chips moet voeren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar.
In comic sans msquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
goeie tekst voor op een grafsteen
Ik ken ook iemand die z'n paard kruidnootjes te eten gafquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Sowieso slechte verzorging dan idd. Iedereen weet toch dat je paarden geen chips moet voeren.
Dat bedoel ik maar!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die z'n paard kruidnootjes te eten gaf
Dat paard is nu dood
Niet eens aan obesitas
#Amerigo #RIPinpeace #neverforgetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die z'n paard kruidnootjes te eten gaf
Dat paard is nu dood
Niet eens aan obesitas
Het bestaat hoorquote:
Kinderenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn wel meer dingen die bestaan maar dat eigenlijk niet zouden mogen
99% van alle tatoeages die ik zie vind ik lelijk of domquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:49 schreef Modus het volgende:
LIF / Het Fok! Tattoo Topic # 76 - Waar we door gaan tot we vol inkt zitten
wat
best veelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
99% van alle tatoeages die ik zie vind ik lelijk of dom
Ja, daarom heb ik er zelf geenquote:
sommige tatoeages vind ik nog wel mooi. liever dat dan piercingsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik er zelf geen
Dat heb ik welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige tatoeages vind ik nog wel mooi. liever dat dan piercings
Oor, niet zo spannend dusquote:
dat valt nog meequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oor, niet zo spannend dus
Wilde een triple helix, maar nu heb ik er maar een en die is nu nog aan het helen
Hoeft van mij ook niet zo zichtbaarquote:
goodquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeft van mij ook niet zo zichtbaar
Gelukkig heb ik lang haar
Met het blote oog?quote:
Zag er laatst een waar een gast zijn schouders naar achteren uit de kom draaien omdat het gewicht naar achteren valt bij zo'n deadliftquote:
Haha die ken ik nog, met die spazzy hagedis die constant eieren probeert te jatten.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga de reddertjes in kangoeroeland kijken
Toedeloe
Ja ik ben 12, hoezo?
Johannaquote:Op zondag 19 januari 2014 00:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha die ken ik nog, met die spazzy hagedis die constant eieren probeert te jatten.
Ja, ik zit op antibiotica en dat mag niet op een lege maag.quote:
Je kunt ook iets lekkers maken; tosti's of wentelteefjes bijvoorbeeldquote:Op zondag 19 januari 2014 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit op antibiotica en dat mag niet op een lege maag.
Gezever
Goed ideequote:Op zondag 19 januari 2014 10:44 schreef Germano het volgende:
[..]
Je kunt ook iets lekkers maken; tosti's of wentelteefjes bijvoorbeeld.
Met niksquote:
Ah, ik dacht zo eentje waar al een smaakje aan zit.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met niks
Ik vond het nogal zuur
Die veracht ikquote:Op zondag 19 januari 2014 10:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, ik dacht zo eentje waar al een smaakje aan zit.
Als ik kwark eet is het meestal een pot Danio of Almhofquote:Op zondag 19 januari 2014 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die veracht ik
Net als halfvolle of magere kwark
Ah zo, dacht al, wacht je toch gewoon tot de lunch.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zit op antibiotica en dat mag niet op een lege maag.
Gezever
of dr account is gehacktquote:Op zondag 19 januari 2014 12:40 schreef Chai het volgende:
4ebe heeft geen zin in eten.Dan is ze vast ernstig ziek.
Wie is Laura uit Utopia?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik daarentegen heb wel zin in eten. Niemand die me stopt.
Niet meer blauw? Heeft yvonne je geen aanbod gedaan wat je niet kon weigeren?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
Ik daarentegen heb wel zin in eten. Niemand die me stopt.
Weet ik niet, stond zo'n topic in kapitalen over dat ze er juist in moest en haters moesten maar eigen topic aanmaken.quote:
Geen aanbod gehad, was ineens blauw. Na een dag nog, dus toen maar ff op dat feit gewezen en nu weer mooi zwart.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet meer blauw? Heeft yvonne je geen aanbod gedaan wat je niet kon weigeren?
Dus het was geen verkapte flirt?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet ik niet, stond zo'n topic in kapitalen over dat ze er juist in moest en haters moesten maar eigen topic aanmaken.
[..]
Geen aanbod gehad, was ineens blauw. Na een dag nog, dus toen maar ff op dat feit gewezen en nu weer mooi zwart.
Flirten was niet echt iets wat in mij opkwam nee?quote:
In jou niet nee, maar yvonne zocht subtiel contact met jou op deze manier.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Flirten was niet echt iets wat in mij opkwam nee?
Ben ook zo slecht in die signalen.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
In jou niet nee, maar yvonne zocht subtiel contact met jou op deze manier.
ze vroeg sowieso niksquote:Op zondag 19 januari 2014 13:20 schreef Pharkus het volgende:
"Zeg P de vuilnisbak zit ook erg vol"
"Dan leeg je hem"
"#@$#$%@!% dat vroeg ik niet"
Eer dat je dat uitgelegd hebt....quote:
Oh jee.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:20 schreef Pharkus het volgende:
"Zeg P de vuilnisbak zit ook erg vol"
"Dan leeg je hem"
"#@$#$%@!% dat vroeg ik niet"
jaja, dat zeg je nuquote:Op zondag 19 januari 2014 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou nooit zo'n uitdrukking gebruiken.
hoop het ookquote:Op zondag 19 januari 2014 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop dat ik dat nooit ga doen. Zelfs niet als mijn brein aangetast raakt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lollepot
Lekker uit je lady-parts bloeden.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien wel aangenaam bij menstruatiepijn.
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
Eerste paper af. Morgen even spelchecken
feliquote:Op zondag 19 januari 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil het wel voor je spelchecken, ben goed in dammen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:43 schreef Mortaxx het volgende:
niet uit je man parts bloedenquote:
En hoe voelde je jezelf daar bij?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
niet uit je man parts bloeden
Gr gr meneer van 1 man 1 screwdriver, broer van die gast van kids in a sandbox
Kietel me even.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Inderdaad, zal vragen aan je moeder of ze nog een late-abortie wil plegen xoxo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je hoeft niet zo jaloers te zijn op deze exotische meids hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Niks pas gemaakt, die foto staat al sinds sws kwart over 7 op je blogje.
Leg me die rare jaloezie-theorie nou eens uit?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:10 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet zo jaloers te zijn op deze exotische meids hoor.
Hahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 22:10 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet zo jaloers te zijn op deze exotische meids hoor.
En had geen zin gegeil erop? Wutquote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg me die rare jaloezie-theorie nou eens uit?
En die bovenste wilde ik gewoon even kicken, omdat iedereen over haar heen keek. En had geen zin gegeil erop.
Nog paardenlullen afgetrokken?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef Chai het volgende:
Ik wilde al zeggen, het is dood hier, zo kan ik niet SOGgen, wil iemand mij pesten? Bovendien kan ik makkelijker slapen door mezelf in slaap te huilen dan wakker liggen en naar het plafond staren.
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg me die rare jaloezie-theorie nou eens uit?
En die bovenste wilde ik gewoon even kicken, omdat iedereen over haar heen keek. En had geen zin gegeil erop.
quote:
Ik wilde niet overdreven positief erop reageren, maar wel iets opmerken zodat die foto niet zo erg zou verdwijnen onder de spam van de rest.quote:
Ahaquote:Op zondag 19 januari 2014 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wilde niet overdreven positief erop reageren, maar wel iets opmerken zodat die foto niet zo erg zou verdwijnen onder de spam van de rest.
wat zou jij doenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef Nestalgie het volgende:
ONZ / gezellig in de kroeg en opeens; VECHTEN !!!
Dit topic___!
Hangt van een paar dingen af.quote:
ja, beetje, ja want je dacht dat iemand een muntje had laten vallenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hangt van een paar dingen af.
Is er een bekende bij betrokken?
Hoe dronken ben ik?
Lig ik nog niet op de vloer?
Ik ben geen gierige tatta heur, helemaal van de pot afgerukt?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, beetje, ja want je dacht dat iemand een muntje had laten vallen
wel een arme tochquote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik ben geen gierige tatta heur, helemaal van de pot afgerukt?
Weet niet, maar vind het leuk.quote:
Ja, er zijn nou eenmaal mensen die wat anders doen in het weekend dan fokken.quote:
Nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat er te lang geen KLB SC meet is geweest. Men wilde onbewust met elkaar paren maar het lijkt er nooit van te komen, futility dawned on them, reality sinks in, yada yada alles. Daarmee verdwijnt ook het initiatief om te posten.
De boel kan worden opgeleefd met een authentieke KLB SC meet, of met de introductie van een nieuw wijfje en de daarmee gepaarde evocatie van het Coolidge effect.
Sorry.quote:
beter haal je er 4 en geef Je er 2 aan mijquote:Op zondag 19 januari 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry.
Hey. Als ik nieuw huis heb, ga ik twee katten halen. Mag Haze dan komen spelen?
Nee, jij vermoordt ze.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter haal je er 4 en geef Je er 2 aan mij
De laatste sc meet was er een met allemaal jongens in Damsco, waar op het einde gers kaal werd geschorenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat er te lang geen KLB SC meet is geweest. Men wilde onbewust met elkaar paren maar het lijkt er nooit van te komen, futility dawned on them, reality sinks in, yada yada alles. Daarmee verdwijnt ook het initiatief om te posten.
De boel kan worden opgeleefd met een authentieke KLB SC meet, of met de introductie van een nieuw wijfje en de daarmee gepaarde evocatie van het Coolidge effect.
je bent zelf een aasgiernegerquote:Op maandag 20 januari 2014 00:13 schreef oLexie het volgende:
Hulp nodig! Heb dat plaatje nodig met al die aasgier negers met grote ogen
Omnomsquote:Op maandag 20 januari 2014 00:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
je bent zelf een aasgierneger
je bent zelf een Omnomsquote:
Regel ff dat plaatje voor mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
Dat is zielige neger geen gierigequote:Op maandag 20 januari 2014 00:29 schreef Modus het volgende:
Deze?
http://chikaoduahblog.fil(...)ulture-and-child.jpg
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:25 schreef oLexie het volgende:
[..]
Regel ff dat plaatje voor mejullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ik geen individu meer voor je?
houd je niet meer van me?
HEKS
grapje, srs geen idee welk plaatje je bedoelt G. Hier heb je een ander gifje
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
dubbelfaalquote:Op maandag 20 januari 2014 00:40 schreef Chloroform het volgende:
Gvd.
http://www.funnychill.com/files/weird-pictures/eyes-pop-out.jpg
Haha ja dat maar dan een heel groepje van die gasten, deze is ook goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:40 schreef Chloroform het volgende:
Gvd.
http://www.funnychill.com/files/weird-pictures/eyes-pop-out.jpg
Post gewoon de link, krijg je dat plaatje niet te zien dan als je erop klikt?quote:
Ooohhh ik weet welke je bedoelt.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:43 schreef oLexie het volgende:
[..]
Haha ja dat maar dan een heel groepje van die gasten, deze is ook goed.
nee gquote:Op maandag 20 januari 2014 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Post gewoon de link, krijg je dat plaatje niet te zien dan als je erop klikt?
Prima.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry.
Hey. Als ik nieuw huis heb, ga ik twee katten halen. Mag Haze dan komen spelen?
Oh, ik wel. En Lexie ook.quote:
Ik kan 'm ook niet vinden.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:46 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nou had 'm gegoogled. Maar moet toch die andere hebben.
pff voel je maar beterquote:
Doe niet zo gemeen. Doe ook maar m'n best.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |