Geen van alle is Hollands, tussen de 55 en 65 noch een geverfd kapsel model kuifje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? OB is wel kutquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met afstuderen vertoefde ik vaak in de koninklijke bieb ...
Wat een hel was dat
Ik werd een beetje naar van de stilte en dat overspannen gedoe om zo min mogelijk geluid te maken. Terwijl ik juist wel goed tegen stiltes kan. Leek wel of ik in een vacuüm werd gezogen of zo.quote:
Nee ga eerder maar van studeren komt daarna natuurlijk weinig meer terechtquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Moet om 5 uur werken, ga je zo laat pas naar de UB?
De keren dat ik er was wel extreem druk. Was ook beide keren een gozer van een jaar of vijftig die om de tien minuten ergens anders ging zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd een beetje naar van de stilte en dat overspannen gedoe om zo min mogelijk geluid te maken. Terwijl ik juist wel goed tegen stiltes kan. Leek wel of ik in een vacuüm werd gezogen of zo.
Oh nu weet ik het weer.. geen daglicht daar te bekennen![]()
Lijkt wel alsof je in een bunker zit met continu kunstmatig net niet goed afgesteld licht.
De OB kwam ik alleen om literatuur te halen om vervolgens zsm weer weg te zijn.
Mensen die vrijwillig in de OB gaan zitten
Hangt er vanaf waar je gaat zitten..? Volgens mij is het voorin wel drukker.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De keren dat ik er was wel extreem druk. Was ook beide keren een gozer van een jaar of vijftig die om de tien minuten ergens anders ging zittensteeds rondjes lopen, zitten, rondkijken en weer verder
Deed best wel zeer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Idh had d'r toch nierstenen van gekregen.
Ben je 80 ofzo?quote:
Tel het even na.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vraag me af hoeveelste topic dit is van deze sc reeks.. het nummeren ging al vrij snel fout
De schuld van yum yumquote:
Denk dat yum yum wel meer veroorzaakt dan alleen nierstenenquote:
Zoals ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat yum yum wel meer veroorzaakt dan alleen nierstenen
- Kankerquote:
Wat een vrolijke noot zo op de zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
- Kanker
- Aids
- Scheurbuik
- Trombose
- Hartinfarcten
- Hersenbloedingen
- Diabetes
- Obesitas
Eigenlijk wel zo'n beetje alles
Ja iemand moet voor wat stemming zorgen he.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een vrolijke noot zo op de zaterdagochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |