Aids ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
- Kanker
- Aids
- Scheurbuik
- Trombose
- Hartinfarcten
- Hersenbloedingen
- Diabetes
- Obesitas
Eigenlijk wel zo'n beetje alles
Jouw post toen was één van de redenen dat ik die zoute, voedingswaardeloze (?) zooi al helemaal niet meer eetquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat een vrolijke noot zo op de zaterdagochtend.
*zet bakje yum yum aan de kant ..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
- Kanker
- Aids
- Scheurbuik
- Trombose
- Hartinfarcten
- Hersenbloedingen
- Diabetes
- Obesitas
Je vergeet gebroken hart.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
- Kanker
- Aids
- Scheurbuik
- Trombose
- Hartinfarcten
- Hersenbloedingen
- Diabetes
- Obesitas
Dat hebben ze daar alquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:20 schreef LudoSanders het volgende:
Dus eigenlijk zouden we alle Yum Yum pakketen dus naar ontwikkelingslanden moeten sturen.
GEEF MAAR AAN MIJquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*zet bakje yum yum aan de kant ..![]()
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:00 schreef Modus het volgende:
Waar zocht je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:38 schreef Murdera het volgende:
Veeeeerrrr het is anders dan ik dacht maar wel echt tof!!! Thnx![]()
Thnx dat je ons ook even inlicht over wat de tofheid dan is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:38 schreef Murdera het volgende:
Veeeeerrrr het is anders dan ik dacht maar wel echt tof!!! Thnx![]()
Zo nieuwsgierig nuquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx dat je ons ook even inlicht over wat de tofheid dan is.
Welk jaar?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Klopt niks van, momenteel ben ik in de toekomst, het is al 24 januari.
Dacht dat jij geen troep had, dan is er minder plek voor eten en cavia's.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoeveel troep kan een mens hebben ?
#hoarderfolife
haha een serie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Thnx dat je ons ook even inlicht over wat de tofheid dan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |