wat zou jij doenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef Nestalgie het volgende:
ONZ / gezellig in de kroeg en opeens; VECHTEN !!!
Dit topic___!
Hangt van een paar dingen af.quote:
ja, beetje, ja want je dacht dat iemand een muntje had laten vallenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:46 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hangt van een paar dingen af.
Is er een bekende bij betrokken?
Hoe dronken ben ik?
Lig ik nog niet op de vloer?
Ik ben geen gierige tatta heur, helemaal van de pot afgerukt?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, beetje, ja want je dacht dat iemand een muntje had laten vallen
wel een arme tochquote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik ben geen gierige tatta heur, helemaal van de pot afgerukt?
Weet niet, maar vind het leuk.quote:
Ja, er zijn nou eenmaal mensen die wat anders doen in het weekend dan fokken.quote:
Nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat er te lang geen KLB SC meet is geweest. Men wilde onbewust met elkaar paren maar het lijkt er nooit van te komen, futility dawned on them, reality sinks in, yada yada alles. Daarmee verdwijnt ook het initiatief om te posten.
De boel kan worden opgeleefd met een authentieke KLB SC meet, of met de introductie van een nieuw wijfje en de daarmee gepaarde evocatie van het Coolidge effect.
Sorry.quote:
beter haal je er 4 en geef Je er 2 aan mijquote:Op zondag 19 januari 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry.
Hey. Als ik nieuw huis heb, ga ik twee katten halen. Mag Haze dan komen spelen?
Nee, jij vermoordt ze.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
beter haal je er 4 en geef Je er 2 aan mij
De laatste sc meet was er een met allemaal jongens in Damsco, waar op het einde gers kaal werd geschorenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:31 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat er te lang geen KLB SC meet is geweest. Men wilde onbewust met elkaar paren maar het lijkt er nooit van te komen, futility dawned on them, reality sinks in, yada yada alles. Daarmee verdwijnt ook het initiatief om te posten.
De boel kan worden opgeleefd met een authentieke KLB SC meet, of met de introductie van een nieuw wijfje en de daarmee gepaarde evocatie van het Coolidge effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |