Kwestie van tijd voor er lijken uit de kast komen.quote:
voel je je verbonden met dat facistische tuig?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
Maar net agressieve Grunnigers in beeld die schoppen kregen van politzei.
Nee, maar ook niet met Groningers, dus optimaal vermaak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
voel je je verbonden met dat facistische tuig?#KrakenGaatDoor #ACAB #Antifa
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet met Groningers, dus optimaal vermaak.
Niet, ik ben slechts blauw. Hihaho.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef BobbyB het volgende:
Zeg Ludo sinds wanneer ben jij weer mod?
ik sta altijd voor je raam te gluren hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand wel eens naar de kamasutrabeurs geweest? Lijkt me wel komisch om m'n chick te neuken terwijl er allemaal fapperts door raampjes naar ons turen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik sta altijd voor je raam te gluren hoor.
Lijkt me sws wel leuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:53 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand wel eens naar de kamasutrabeurs geweest? Lijkt me wel komisch om m'n chick te neuken terwijl er allemaal fapperts door raampjes naar ons turen.
randomly selected every timequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
vas be like, ik kom alleen maar douane tegen.
en op de weg terug geen gratis whopper bij je whopperquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik nu naar de sportschool ga Is het vast rustig, omdat iedereen een sociaal leven heeft
Die actie heb ik gemistquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en op de weg terug geen gratis whopper bij je whopper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |