Weet ik niet, stond zo'n topic in kapitalen over dat ze er juist in moest en haters moesten maar eigen topic aanmaken.quote:
Geen aanbod gehad, was ineens blauw. Na een dag nog, dus toen maar ff op dat feit gewezen en nu weer mooi zwart.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet meer blauw? Heeft yvonne je geen aanbod gedaan wat je niet kon weigeren?
Dus het was geen verkapte flirt?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet ik niet, stond zo'n topic in kapitalen over dat ze er juist in moest en haters moesten maar eigen topic aanmaken.
[..]
Geen aanbod gehad, was ineens blauw. Na een dag nog, dus toen maar ff op dat feit gewezen en nu weer mooi zwart.
Flirten was niet echt iets wat in mij opkwam nee?quote:
In jou niet nee, maar yvonne zocht subtiel contact met jou op deze manier.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Flirten was niet echt iets wat in mij opkwam nee?
Ben ook zo slecht in die signalen.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
In jou niet nee, maar yvonne zocht subtiel contact met jou op deze manier.
ze vroeg sowieso niksquote:Op zondag 19 januari 2014 13:20 schreef Pharkus het volgende:
"Zeg P de vuilnisbak zit ook erg vol"
"Dan leeg je hem"
"#@$#$%@!% dat vroeg ik niet"
Eer dat je dat uitgelegd hebt....quote:
Oh jee.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:20 schreef Pharkus het volgende:
"Zeg P de vuilnisbak zit ook erg vol"
"Dan leeg je hem"
"#@$#$%@!% dat vroeg ik niet"
jaja, dat zeg je nuquote:Op zondag 19 januari 2014 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou nooit zo'n uitdrukking gebruiken.
hoop het ookquote:Op zondag 19 januari 2014 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop dat ik dat nooit ga doen. Zelfs niet als mijn brein aangetast raakt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lollepot
Lekker uit je lady-parts bloeden.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien wel aangenaam bij menstruatiepijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |