Ja, ik had het eigenlijk niet over mijn eigen troep, want die heb ik nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dacht dat jij geen troep had, dan is er minder plek voor eten en cavia's.
Nope, maar is die zo moeilijk te vinden dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had het eigenlijk niet over mijn eigen troep, want die heb ik niet
Er moet altijd plek zijn voor cavia's en een 10 kg zak met kwaliteitscaviavoer...
Ps; weet jij nog een jonge dressuurruin te koop staan?
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nope, maar is die zo moeilijk te vinden dan?
Nee lijkt me niet per se hoeven hoor. Maar op internet staan vooral die crappy beesten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Veel gebreken.. Cornage, ataxi, chips etc
Inb4 bekijk een prijsklasse hoger
Is niet voor mezelf, maar een vriendin moet een nieuwe.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet per se hoeven hoor. Maar op internet staan vooral die crappy beesten.
Zou gewoon langs fokstallen gaan en op zoek gaan naar een gezonde jonge ruin. En springgefokte ruinen zonder uitzonderlijk talent zijn ook niet duur, maar kan je prima mee dressuren.Of heb je GP ambities?
geen plofruin?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Veel gebreken.. Cornage, ataxi, chips etc
Inb4 bekijk een prijsklasse hoger
Ja internet staat vol met van die halfzieke beesten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is niet voor mezelf, maar een vriendin moet een nieuwe.
Maar wat ik op internet zie moet ik idd van huilen ...
Ze wil er vooral mee dressuren en ze heeft al een oude springgefokte ruin, maar heb toch het idee dat ie liever springt dan dressuurt
Scharrelruin, met skal-keurmerkquote:
niet te eten?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja internet staat vol met van die halfzieke beesten.Het baasje wil er vanaf, want je kan er niks mee en ze kosten enkel geld.
Ik zou nooit een recreatiebeest kopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja internet staat vol met van die halfzieke beesten.Het baasje wil er vanaf, want je kan er niks mee en ze kosten enkel geld.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Modus loopt op z'n laatste benen
Ik heb echt geen idee wat ik ooit zou kopen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou nooit een recreatiebeest kopen.
Dat is garantie op hoge dierenartskosten.
Sowieso heb je toch nooit garantie want zowel röntgen als klinisch onderzoek maken niets uit
Je sluit wel een hoop uit, maar erfelijke dingen die tijd nodig hebben helaas niet
*zadeltje erop en klaarquote:
Komt door de stralingen overal vandaan, krijgen ze mislukte genen enzo. Daarom moet je dus nooit met je mobiel bij een paard gaan staanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik ooit zou kopen.Alles wordt kreupel/ziek lijkt het wel.
Behalve mijn kleine springmerrie
Ja pfff alleen maar ellendequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik ooit zou kopen.Alles wordt kreupel/ziek lijkt het wel.
Behalve mijn kleine springmerrie
Die gebruik je alleen ter recreatie?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef Modus het volgende:
Een recreatiehamster heeft ook niet het eeuwige leven.
Ja bleek toch minder geschikt voor dressuur.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die gebruik je alleen ter recreatie?
Ik vond military wel iets voor jouquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja bleek toch minder geschikt voor dressuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |