Bonus:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja. en dat nog best overtuigend ook. Ik denk dat ie hier echt last heeft van de hitte? ofzo? Rare vent is het toch> ergens is ie superconstant, maar ergens ook totaal niet. Delpoquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Maar wel Sydney gewonnen.
Hij was vast zijn racket van nieuwe snaren aan het laten voorzien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:32 schreef TheGeneral het volgende:
Daar is Delpo eindelijk weer. Die is echt lang weggeweest.
Zal wel komen door het publiek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:49 schreef Rosario het volgende:
[..]
Iemand heeft hem ervan overtuigd dat hij moet doen alsof hij wil winnen?
17-19 is z'n persoonlijk record denk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:00 schreef Rosario het volgende:
Leuke gifjes.
Hoeveel games denkt Del Potro nog te willen gaan spelen?
Was een driesetterquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:02 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
17-19 is z'n persoonlijk record denk?
Omgquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:02 schreef Norrage het volgende:
Deze gemist
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152266839818900
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:02 schreef Norrage het volgende:
Deze gemist
Ik snap dat niet zo goed. Ja, natuurlijk juichen ze meer voor Kyrgios (ooit in Frankrijk gespeeld?), maar de Australische crowd is altijd heel sportief, juichen en klappen ook gewoon voor de mooie punten van de tegenstander, tenminste, als je niet vervelend tegen ze doet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:10 schreef Rosario het volgende:
Paire zet even wat druk op de ketel en jaagt nu echt het publiek tegen zich in het harnas.
Ja, dat verbaast me ook. Maar Paire is gewoon een gekkie natuurlijk, die kan dat niet hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed. Ja, natuurlijk juichen ze meer voor Kyrgios (ooit in Frankrijk gespeeld?), maar de Australische crowd is altijd heel sportief, juichen en klappen ook gewoon voor de mooie punten van de tegenstander, tenminste, als je niet vervelend tegen ze doet.
Dit is echter ronde twee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Vorig jaar verloor hij ook in ronde 3 hier. Dus veel punten verliest hij er ook niet mee.
Er stond 'ook in ronde drie'.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus verliest hij niet veel punten.
details, je snapt best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Er stond 'ook in ronde drie'.
Maar goed, nee, het maakt niet uit voor z'n ranking, maar godverdomme, is dit nou die gevaarlijke outsider buiten de top vier? Een halve finale op Wimbledon en dat is het dan wel weer voor de afgelopen twee jaar.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:28 schreef truedestiny het volgende:
Beter geeft die kerel op, dit slaat nergens op.
Het erge is dat tegen Chardy verliezen nog niet eens zo erg is. Op een goede dag van Chardy is hij vrij lastig natuurlijk....Maar fucking Agut?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Vorig jaar verloor hij ook in ronde 3 hier. Dus veel punten verliest hij er ook niet mee.
Mwah, Agut. Ik vind hem niet zo slecht. Aardig op hardcourt. Maar inderdaad, bij een 500-toernooi zou Del Potro hem eraf tikken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het erge is dat tegen Chardy verliezen nog niet eens zo erg is. Op een goede dag van Chardy is hij vrij lastig natuurlijk....Maar fucking Agut?Delpo
Wow.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:02 schreef Norrage het volgende:
Deze gemist
Haha. Ik zag die rally, precies op het moment dat ik destijds inzapte om die partij te gaan bekijkenquote:
Jij denkt niet dat Murray verliest van Lopez, Klizan of Robert?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:54 schreef Gruisman het volgende:
Kijk overigens nu al uit naar Murray-Fed
Wedstrijden van Serena zijn niet leuk om naar te kijken. Ze heeft zeker meer dan 50% spiermassa, dan al haar tegenstanders. Als dat gelijk was met de rest van de top 10 zou ze niet zo veel voorstellen in de tenniswereld. Erg jammer. Het is nu wachten op een andere freak, een vrouw van 2 meter die een nog grotere servicekanon heeft dan Serena. Bij de mannen is dat verschil veel kleiner, dus ook veel leuker om naar te kijken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:14 schreef Rosario het volgende:
En ik neem aan dat niemand Serena tegen Hantuchova wil zien.
Volgens mij is Iedereen een beetje van slag met deze hitte...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:12 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ze staat nog relatief veel games af.
Ik weet niet wat er nu precies met hem mis is, maar na dat uitbraak toernooi in 2012 Bercy heeft hij niks speciaals meer gedaan. Wimby semifinale, met een hele zachte draw, maar nu heeft hij weer een "makkelijke" draw met Mayer en vervolgens uit vorm Ferrer/Chardy en hij maakt er geen gebruik van. Na het grasseizoen zal hij wel weer enorm dalen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:36 schreef Tim86 het volgende:
Jano gaat er kansloos in 3 sets af tegen de eend
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:36 schreef Tim86 het volgende:
Florianquote:
Zo kennen we m!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:18 schreef Tim86 het volgende:
Episch faalwerk weer van Chardy in set 2 zeg.
5-3 40-0 voor op eigen service en dan alsnog gebroken worden (5 punten tegen op rij). Daarna op service van Ferrer nog 2 setpoints en 4-1 voor in de tiebreak, maar alles wist hij te verneuken
Het zal weer eens niet. Jeremy faalstokbroodquote:Op vrijdag 17 januari 2014 05:18 schreef Tim86 het volgende:
Episch faalwerk weer van Chardy in set 2 zeg.
5-3 40-0 voor op eigen service en dan alsnog gebroken worden (5 punten tegen op rij). Daarna op service van Ferrer nog 2 setpoints en 4-1 voor in de tiebreak, maar alles wist hij te verneuken
? Ik zie overal op twitter dat het 'opeens' begon te regenen, sowieso mag het dak ook volgens mij pas dicht als het daadwerkelijk zover is..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:35 schreef Iwanius het volgende:
Niet te geloven. Dan heeft men een dak en dat gebruikt men het niet om allerlei redenen als puntje bij paaltje komt.
Ik weet niet 100% zeker wat de regel is, maar volgens mij mag het dak ook daadwerklijk pas dicht als het regent. Dit zodat omstandigheden zoveel mogelijk gelijk zijn voor iedereen. Een dak zorgt toch voor andere omstandigheden. Op Wimbledon wordt de baan er sneller van bijv.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar dan maak je toch van een nood een deugt? Bedoel de regel stelt dat je pas actie mag ondernemen als het echt regent,dan doe je het toch alvast dicht zodat je een eventuele bui al voor bent? Bedoel deze houding riekt erg naar het gezegde: Als het kalf verdronken is, dempt men de put
Hahahahaquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niet clutch genoeg om gewoon de game vanaf 40-0 te pakken?
Fox Australia 2.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:07 schreef suus21 het volgende:
Waar kijken jullie die wedstrijd van robredo?
En Simon?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef Rosario het volgende:
Robredo nu dus dertien sets in drie wedstrijden. Waar haalt-ie het vandaan?
In before; "Fuentes".
Tien sets in twee wedstrijden dus. Na ronde drie dus ook minimaal dertien.quote:
Robredo bij Roland Garros was nog ergerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:10 schreef Rosario het volgende:
Robredo nu dus dertien sets in drie wedstrijden. Waar haalt-ie het vandaan?
In before; "Fuentes".
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Robredo bij Roland Garros was nog ergerman van het toernooi
Inderdaad. Geen idee wat het met deze wedstrijd te maken heeft, maar goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:06 schreef suus21 het volgende:
Jammer, jammer dat iedereen het toch laat liggen tegen de toppers..
Die durft niet meer naar het net te komen. Prachtige balquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iedereen dit punt gezien:
Fantastische winner zeg.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 02:36 schreef Tim86 het volgende:
twitter:SI_BTBaseline twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 03:18:21Janowicz blames lack of pre-tourney preparation for loss. Says he has a broken bone in his foot and doctors advised him not to play AO. reageer retweet
Ik snap niet dat hij überhaupt speelde met een gebroken bot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:30 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:SI_BTBaseline twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 03:18:21Janowicz blames lack of pre-tourney preparation for loss. Says he has a broken bone in his foot and doctors advised him not to play AO. reageer retweet
goed puntquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:50 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft iedereen dit punt gezien:
Fantastische winner zeg.
Ik heb ook weleens zo'n bal geslagen maar wel veel minder hard en ook minder scherp.quote:
Nee, een paar games van Nadal./ Tot nu toe kan het me ook echt niet boeien. Misschien wordt het wat in de tweede week. Ik heb ook gewoon niet zoveel met de AO; voelt niet eens als een GS voor mij.quote:ik heb geen 1 wedstrijd gekeken en jij?
de 2e week ga ik kijken denk ik want heb een week vakantie of anders kijk ik alleen naar de finale(hangt er vanaf wie de finalisten zijn)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, een paar games van Nadal./ Tot nu toe kan het me ook echt niet boeien. Misschien wordt het wat in de tweede week. Ik heb ook gewoon niet zoveel met de AO; voelt niet eens als een GS voor mij.
toppertjequote:Ik heb ook weleens zo'n bal geslagen maar wel veel minder hard en ook minder scherp.
Ik vind de AO denk ik altijd de leukste slam om te zien. Je kan het alleen nooit zienquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens zo'n bal geslagen maar wel veel minder hard en ook minder scherp.
[..]
Nee, een paar games van Nadal./ Tot nu toe kan het me ook echt niet boeien. Misschien wordt het wat in de tweede week. Ik heb ook gewoon niet zoveel met de AO; voelt niet eens als een GS voor mij.
En vind eerlijk gezegd dat ze hier ook altijd het beste spelen. Iedereen lekker vers, fris en gemotiveerdquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:33 schreef Gruisman het volgende:
Beste publiek, modernste complex,mooiste banen en meestal beste weer. Alleen die tijden
Was niks bijzonders hoor.quote:
Klopt, en ik vind het niet leuk genoeg om er vrij voor te nemen. En zelfs als ik vrij ben, heb ik nog geen zin om twee weken alle nachten door te halen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind de AO denk ik altijd de leukste slam om te zien. Je kan het alleen nooit zien
+1quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:33 schreef Gruisman het volgende:
Beste publiek, modernste complex,mooiste banen en meestal beste weer. Alleen die tijden
Wilander zegt snellerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:20 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heb een vraag
zijn de banen sneller of trager dan vorig jaar?
Easy win iig. Murray moet een tie-break spelen tegen Lopez.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 03:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Federer er nu op, best een leuk begin.
22/53 aan het net van Raonicquote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:57 schreef detennismaster het volgende:
Dimi gewonnen van Milosj. Was een goede wedstrijd. Heb vanaf halverwege de eerste set gekeken. De tiebreak in de 4de set was heel spannend!
[ afbeelding ]
Die stats van Dimitrov zijn echt bizar goed!Was wel raar kijken want zijn samen met Del Potro, Federer en Isner mijn favo spelers. Maar Dimi won deze uiteindelijk wel terecht.
quote:
Nee, voor Federer.quote:
O, sorry, ik ben nog niet wakker. Ik leidde uit je post af dat Tsonga heel goed speelde maar dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:48 schreef Mercurial het volgende:
Die moet makkelijk kunnen winnen als Tsonga zo speelt
Moet ie wel een bal in slaanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:43 schreef Ambrosius het volgende:
Monfils-Nadal, eens kijken wat Monfils kan, de vorige keer had 'ie wel een beetje kans.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:52 schreef truedestiny het volgende:
God wat een droevige gamepartij van Monfils.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier meer mensen bij wie het Engels als taal niet werkt op Eurosport?
Jep hier ook sinds gisteren. Heb opeens 2x Nederlands.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier meer mensen bij wie het Engels als taal niet werkt op Eurosport?
Jaa, Hij speelde zeer degelijk. Redelijk agressief en weinig onnodige fouten. Backhand is ook veel beter geworden t.o.v. vorig seizoen. Oogt fysiek ook prima. Ik verwacht dat hij nog wel voor een verassing in dit toernooi kan zorgen. Federer lijkt nu dan eindelijk beter te zijn geworden met zijn nieuwe racket.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:46 schreef truedestiny het volgende:
Iemand nog wat van Federer gezien?
A goed om te horen. ik ben benieuwd wat het tegen Tsonga gaat worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:27 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Jaa, Hij speelde zeer degelijk. Redelijk agressief en weinig onnodige fouten. Backhand is ook veel beter geworden t.o.v. vorig seizoen. Oogt fysiek ook prima. Ik verwacht dat hij nog wel voor een verassing in dit toernooi kan zorgen. Federer lijkt nu dan eindelijk beter te zijn geworden met zijn nieuwe racket.
Dat je alleen Nederlandstalig commentaar krijgt en niet kunt wisselen naar Engelstalig commentaar.quote:
Blij dat het niet aan mij(n tv) ligt dan. Hopelijk verhelpen ze het snel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep hier ook sinds gisteren. Heb opeens 2x Nederlands.
Denk niet dat-ie 'm helemaal afgaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:14 schreef Marcoss het volgende:
Wel een leuk rijtje voor Federer met Tsonga, Murray, Nadal en Djokovic
Da's wel heftig ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:14 schreef Marcoss het volgende:
Wel een leuk rijtje voor Federer met Tsonga, Murray, Nadal en Djokovic
Ja, zeg dat wel. Het is hem gegund. Zou voor de verhoudingen aan de top wel goed zijn denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:16 schreef Rosario het volgende:
[..]
Denk niet dat-ie 'm helemaal afgaat.
Al zou het wel weer eens leuk zijn.
Veel leuker. Zelfs al wint Nadal dat natuurlijk. Want Nadal- Fed is natuurlijk de kutste matchup ooitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:45 schreef Gruisman het volgende:
Nadal-Murray lijkt me leuker. Lang geleden dat die twee tegen elkaar hebben gespeeld
Alleen op gras is het nog interessant. Denk alleen niet dat dat er nog ooit van komtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Veel leuker. Zelfs al wint Nadal dat natuurlijk. Want Nadal- Fed is natuurlijk de kutste matchup ooit
Eerste ronde tegen elkaar binnenkortquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Alleen op gras is het nog interessant. Denk alleen niet dat dat er nog ooit van komt
Oh ja?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:30 schreef truedestiny het volgende:
Mocht Federer de Australian Open winnen dit jaar is een discussie over wie de GOAT is, nooit meer nodig natuurlijk.
Blijf het erg raar vinden dat Federer al die jaren met een racket uit de 20ste eeuw is blijven spelen. Volgens Wilander (quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:27 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Jaa, Hij speelde zeer degelijk. Redelijk agressief en weinig onnodige fouten. Backhand is ook veel beter geworden t.o.v. vorig seizoen. Oogt fysiek ook prima. Ik verwacht dat hij nog wel voor een verassing in dit toernooi kan zorgen. Federer lijkt nu dan eindelijk beter te zijn geworden met zijn nieuwe racket.
Dat zei Federer inderdaad tegen Connors in het postmatch interview van vandaag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijf het erg raar vinden dat Federer al die jaren met een racket uit de 20ste eeuw is blijven spelen. Volgens Wilander () had Federer geen idee waar hij mee speelde.
Het lijkt erop dat Federer niet iemand is die veel heeft met het vinden van marginal gains.
Zie je Federer daar winnen van Nadal?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Alleen op gras is het nog interessant. [...]
Waarom niet, Nadal en Djokovic kunnen hem toch altijd nog inhalen met GS-titels?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:30 schreef truedestiny het volgende:
Mocht Federer de Australian Open winnen dit jaar is een discussie over wie de GOAT is, nooit meer nodig natuurlijk.
Ik zeker wel. Zelfs ook in de halve finale op de Australian Open.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie je Federer daar winnen van Nadal?
En hoe zie je dat precies voor je dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ik zeker wel. Zelfs ook in de halve finale op de Australian Open.
Ik heb wel genoten van Federer tot nog toe, maar hij speelde wel tegen de nrs 133, 99 en 79 van de wereld. Geen van die 3 is een talent voor de toekomst. Dit soort spelers moet hij ook zonder problemen van de baan vegen. Op de US Open veegde Federer vorig jaar ook probleemloos dit soort types van de baan, dat is het probleem niet. Ik hoop dat we Federer terug gaan zien tegen Murray, maar ik zou er geen geld op durven inzetten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:38 schreef truedestiny het volgende:
[..]
A goed om te horen. ik ben benieuwd wat het tegen Tsonga gaat worden.
Wie wel?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van Federer tot nog toe, maar hij speelde wel tegen de nrs 133, 99 en 79 van de wereld. Geen van die 3 is een talent voor de toekomst. Dit soort spelers moet hij ook zonder problemen van de baan vegen. Op de US Open veegde Federer vorig jaar ook probleemloos dit soort types van de baan, dat is het probleem niet. Ik hoop dat we Federer terug gaan zien tegen Murray, maar ik zou er geen geld op durven inzetten.
Absoluut. Vooral als ze elkaar in de eerste week treffen wanneer de banen nog heel snel zijn zie ik Fed , mits zijn service goed loopt, wel winnen. Nadal op gras de afgelopen twee jaar oogt gewoon redelijk onwennig en ongemotiveerd. Hij heeft hem al twee keer gewonnen en ik heb het gevoel alsof hij denkt dat hij daar het maximale uitgehaald heeft (wat ook wel een beetje klopt). Fed heeft ook een positieve h2h op gras. Laatste ontmoeting is alleen wel al een tijdje geledenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie je Federer daar winnen van Nadal?
hey je volgt ook naar tennis?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:36 schreef Nober het volgende:
Het begint interessant te worden.
S. Williams (1) - Ivanovic (14)
Dellacqua - Bouchard (30)
Li (4) - Makarova (22)
Kerber (9) - Pennetta (28)
-
Jankovic (8) - Halep (11)
Cibulkova (20) - Sharapova (3)
Radwanska (5) - Muguruza
Stephens (13) - Azarenka (2)
Nadal (1) - Nishikori (16)
Dimitrov (22) - Bautista-Agut
Murray (4) - Robert
Tsonga (10) - Federer (6)
-
Berdych (7) - Anderson (19)
Mayer - Ferrer (3)
Wawrinka (8) - Robredo (17)
Fognini (15) - Djokovic (2)
Grand Slams volg ik wel, vooral de tweede week al mis ik vaak de US Open (waarschijnlijk door tijdsverschil).quote:
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Grand Slams volg ik wel, vooral de tweede week al mis ik vaak de US Open (waarschijnlijk door tijdsverschil).
Ik heb nog steeds niet de verwachting dat Ivanovic-Bouchard de kwartfinale zal worden, vooral door Serena.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar een deel van de laatste set tussen Nadal en Monfils live gezien.
Waarom heeft Nadal roze schoenen aan en dat horloge hoeft ook al niet al zal hij ongetwijfeld gesponsord worden net als Henin en d'r Rolex.
Nober heeft Rooooowbin bedachtquote:
quote:
Dit was de eerste keer dat hij voorbij kwam in de Haase-topicsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:28 schreef Norrage het volgende:
Of wie was het dan? Die NL tennissers hater?
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Lagrinta het volgende:
Roowbin, kom je lekker potje spelen. Roowbin Haase heeft niet de juiste mentalteit om goed te worden. Hij komt uit een te goed nest.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat hij voorbij kwam in de Haase-topics
[..]
Deze is nog eerder, wel van dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:04 schreef Lagrinta het volgende:
Zo dus Roowbin Haasse heeft vandaag gewonnen in zn strijd tegen Thiemo de Bakker.
quote:
quote:
Ah. Was wel lastig zoeken, omdat het aantal o's vrij random is, daarom alleen even de Haase-topics nagekeken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Deze is nog eerder, wel van dezelfde persoon.
Leuke reacties ook:
[..]
[..]
Je kan op "owbin" zoeken toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ah. Was wel lastig zoeken, omdat het aantal o's vrij random is, daarom alleen even de Haase-topics nagekeken.
Dat werkt niet, dan krijg je 0 resultaten.quote:
Nadal oogt vooral ontzettend onzeker op Wimbledon. Hij doet er goed aan om dit jaar wel een voorbereidingstoernooi op gras te spelen. Tegen Darcis had je echt het idee dat hij bij iedere stap bang was om uit te glijden en zijn knie te verdraaien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:39 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Absoluut. Vooral als ze elkaar in de eerste week treffen wanneer de banen nog heel snel zijn zie ik Fed , mits zijn service goed loopt, wel winnen. Nadal op gras de afgelopen twee jaar oogt gewoon redelijk onwennig en ongemotiveerd. Hij heeft hem al twee keer gewonnen en ik heb het gevoel alsof hij denkt dat hij daar het maximale uitgehaald heeft (wat ook wel een beetje klopt). Fed heeft ook een positieve h2h op gras. Laatste ontmoeting is alleen wel al een tijdje geleden
quote:Op zondag 19 januari 2014 05:01 schreef Rosario het volgende:
Ik ben er helaas zo zeker van dat Williams dit alsnog simpel wint.
Yes, en hoe irritant ik Ivanovic ook vind is dit wel heerlijk. Machtige upset, goed gespeeld, prima.quote:
Weet je, het zal allemaal wel met die blessures, maar waarom moet dat gerucht altijd weer de ronde doen als ze verliest.. Beetje neerbuigend naar de tegenstander.quote:Op zondag 19 januari 2014 05:33 schreef wimderon het volgende:
Serena liep alleen maar te pushen buiten de service, misschien toch last van haar rug zoals rondzoemde.
Veel tegenspelers doen ook niet goed hun huiswerk als ze tegen Williams spelen. Vaak zonder een duidelijke strategie. Hopelijk zal dat gaan veranderen en zullen we meer spelers zien die van Williams winnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 05:31 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nah ja, dit is gewoon weer zo'n wedstrijd.. Lisicki op Wimbledon betekende ook niks.
Dat was allemaal vantevoren. Trainingen laten schieten en extra behandelingen. Kwam verder ook niet uit het kamp van Serena hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 05:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Weet je, het zal allemaal wel met die blessures, maar waarom moet dat gerucht altijd weer de ronde doen als ze verliest.. Beetje neerbuigend naar de tegenstander.
OK, was ik niet van op de hoogte.quote:Op zondag 19 januari 2014 05:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was allemaal vantevoren. Trainingen laten schieten en extra behandelingen. Kwam verder ook niet uit het kamp van Serena hoor.
Nah, je moet als tegenstander ook wel van extreem goede huize komen wil je haar verslaan. Een gameplan alleen is gewoonweg niet genoeg; zij moet ook vaak haar dag niet hebben, of de tegenstander juist wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 05:36 schreef editoor het volgende:
[..]
Veel tegenspelers doen ook niet goed hun huiswerk als ze tegen Williams spelen. Vaak zonder een duidelijke strategie. Hopelijk zal dat gaan veranderen en zullen we meer spelers zien die van Williams winnen.
Een Sharapova wordt ook helemaal weggespeeld, terwijl dat niet 1 van de minste is. Als je zo een topspeler bent, dan is dat heel vreemd. Lisickie is een veel mindere speler als Sharapova, maar heeft duidelijk wel haar huiswerk gedaan en dan zie je duidelijk het verschil tussen beide spelers. Je kan met een duidelijke visie Williams echt wel tegenstand bieden, dat vergt alleen wel wat aanpassingen aan je tennisspel. Ik ben van mening dat te weinig spelers en coaches weten hoe ze Williams moeten aanpakken. Jammer, want dat dominante spel van haar, is alles behalve leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 19 januari 2014 05:52 schreef Rosario het volgende:
Nah, je moet als tegenstander ook wel van extreem goede huize komen wil je haar verslaan. Een gameplan alleen is gewoonweg niet genoeg; zij moet ook vaak haar dag niet hebben, of de tegenstander juist wel.
Lisicki is gewoon een grasspecialiste die als ze ze daarop lekker staat te raken van iedereen, inclusief Serena, kan winnen. Op hardcourt won ze 3 games van Serena.quote:Op zondag 19 januari 2014 06:05 schreef editoor het volgende:
[..]
Een Sharapova wordt ook helemaal weggespeeld, terwijl dat niet 1 van de minste is. Als je zo een topspeler bent, dan is dat heel vreemd. Lisickie is een veel mindere speler als Sharapova, maar heeft duidelijk wel haar huiswerk gedaan en dan zie je duidelijk het verschil tussen beide spelers. Je kan met een duidelijke visie Williams echt wel tegenstand bieden, dat vergt alleen wel wat aanpassingen aan je tennisspel. Ik ben van mening dat te weinig spelers en coaches weten hoe ze Williams moeten aanpakken. Jammer, want dat dominante spel van haar, is alles behalve leuk om naar te kijken.
De meeste hebben geeneens een "gameplan". Die houden vast aan hun eigen tennis visie en proberen uit eigen kracht Serena te verslaan, wat bijna altijd faalt. Zonder een goed plan hoef je niet eens te beginnen te spelen tegen Serena, want dan heb je sowieso al gefaald. Trial and error is niet de manier om Serena aan te pakken. Als je denkt dat strategie een utopie is, dan heb je het behoorlijk mis. Als je werkelijk denkt dat Ivanovic zonder een strategie op de baan is gekomen, heb je denk ik een hele andere wedstrijd gezien dan ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 06:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun je nog zo'n goed gameplan hebben.
Mwah, ik had Anderson wel wat beter verwacht, al speelt 'ie deze week tot nu toe ook vrij matig.quote:
Echt? Wowquote:
Ik haat weinig op NL tennissers maar je ziet wel dat kakkers in individuele sporten (waaronder tennis) niet ver komen, als ze gaan dubbelen kan het wel wat worden zoals Haarhuis/Eltingh.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:28 schreef Norrage het volgende:
Of wie was het dan? Die NL tennissers hater?
En het rugpijnexcuus lag alweer klaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Goed dat je dat als eerste wist te melden
Ivanovic-Bouchard!quote:Op zondag 19 januari 2014 10:47 schreef Max23 het volgende:
Bouchard heeft geen moeite meer na die eerste set: 6-7 6-2 6-0
Neequote:Op zondag 19 januari 2014 10:48 schreef Nober het volgende:
Krijg je nog extra punten voor de WTA/ATP als je een wedstrijd verliest maar wel een of twee sets won?
quote:Ivanovic-Bouchard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |