A goed om te horen. ik ben benieuwd wat het tegen Tsonga gaat worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:27 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Jaa, Hij speelde zeer degelijk. Redelijk agressief en weinig onnodige fouten. Backhand is ook veel beter geworden t.o.v. vorig seizoen. Oogt fysiek ook prima. Ik verwacht dat hij nog wel voor een verassing in dit toernooi kan zorgen. Federer lijkt nu dan eindelijk beter te zijn geworden met zijn nieuwe racket.
Dat je alleen Nederlandstalig commentaar krijgt en niet kunt wisselen naar Engelstalig commentaar.quote:
Blij dat het niet aan mij(n tv) ligt dan. Hopelijk verhelpen ze het snel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep hier ook sinds gisteren. Heb opeens 2x Nederlands.
Denk niet dat-ie 'm helemaal afgaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:14 schreef Marcoss het volgende:
Wel een leuk rijtje voor Federer met Tsonga, Murray, Nadal en Djokovic
Da's wel heftig ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:14 schreef Marcoss het volgende:
Wel een leuk rijtje voor Federer met Tsonga, Murray, Nadal en Djokovic
Ja, zeg dat wel. Het is hem gegund. Zou voor de verhoudingen aan de top wel goed zijn denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:16 schreef Rosario het volgende:
[..]
Denk niet dat-ie 'm helemaal afgaat.
Al zou het wel weer eens leuk zijn.
Veel leuker. Zelfs al wint Nadal dat natuurlijk. Want Nadal- Fed is natuurlijk de kutste matchup ooitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:45 schreef Gruisman het volgende:
Nadal-Murray lijkt me leuker. Lang geleden dat die twee tegen elkaar hebben gespeeld
Alleen op gras is het nog interessant. Denk alleen niet dat dat er nog ooit van komtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Veel leuker. Zelfs al wint Nadal dat natuurlijk. Want Nadal- Fed is natuurlijk de kutste matchup ooit
Eerste ronde tegen elkaar binnenkortquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Alleen op gras is het nog interessant. Denk alleen niet dat dat er nog ooit van komt
Oh ja?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:30 schreef truedestiny het volgende:
Mocht Federer de Australian Open winnen dit jaar is een discussie over wie de GOAT is, nooit meer nodig natuurlijk.
Blijf het erg raar vinden dat Federer al die jaren met een racket uit de 20ste eeuw is blijven spelen. Volgens Wilander (quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:27 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Jaa, Hij speelde zeer degelijk. Redelijk agressief en weinig onnodige fouten. Backhand is ook veel beter geworden t.o.v. vorig seizoen. Oogt fysiek ook prima. Ik verwacht dat hij nog wel voor een verassing in dit toernooi kan zorgen. Federer lijkt nu dan eindelijk beter te zijn geworden met zijn nieuwe racket.
Dat zei Federer inderdaad tegen Connors in het postmatch interview van vandaag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Blijf het erg raar vinden dat Federer al die jaren met een racket uit de 20ste eeuw is blijven spelen. Volgens Wilander () had Federer geen idee waar hij mee speelde.
Het lijkt erop dat Federer niet iemand is die veel heeft met het vinden van marginal gains.
Zie je Federer daar winnen van Nadal?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Alleen op gras is het nog interessant. [...]
Waarom niet, Nadal en Djokovic kunnen hem toch altijd nog inhalen met GS-titels?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:30 schreef truedestiny het volgende:
Mocht Federer de Australian Open winnen dit jaar is een discussie over wie de GOAT is, nooit meer nodig natuurlijk.
Ik zeker wel. Zelfs ook in de halve finale op de Australian Open.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie je Federer daar winnen van Nadal?
En hoe zie je dat precies voor je dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:58 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ik zeker wel. Zelfs ook in de halve finale op de Australian Open.
Ik heb wel genoten van Federer tot nog toe, maar hij speelde wel tegen de nrs 133, 99 en 79 van de wereld. Geen van die 3 is een talent voor de toekomst. Dit soort spelers moet hij ook zonder problemen van de baan vegen. Op de US Open veegde Federer vorig jaar ook probleemloos dit soort types van de baan, dat is het probleem niet. Ik hoop dat we Federer terug gaan zien tegen Murray, maar ik zou er geen geld op durven inzetten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:38 schreef truedestiny het volgende:
[..]
A goed om te horen. ik ben benieuwd wat het tegen Tsonga gaat worden.
Wie wel?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:04 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van Federer tot nog toe, maar hij speelde wel tegen de nrs 133, 99 en 79 van de wereld. Geen van die 3 is een talent voor de toekomst. Dit soort spelers moet hij ook zonder problemen van de baan vegen. Op de US Open veegde Federer vorig jaar ook probleemloos dit soort types van de baan, dat is het probleem niet. Ik hoop dat we Federer terug gaan zien tegen Murray, maar ik zou er geen geld op durven inzetten.
Absoluut. Vooral als ze elkaar in de eerste week treffen wanneer de banen nog heel snel zijn zie ik Fed , mits zijn service goed loopt, wel winnen. Nadal op gras de afgelopen twee jaar oogt gewoon redelijk onwennig en ongemotiveerd. Hij heeft hem al twee keer gewonnen en ik heb het gevoel alsof hij denkt dat hij daar het maximale uitgehaald heeft (wat ook wel een beetje klopt). Fed heeft ook een positieve h2h op gras. Laatste ontmoeting is alleen wel al een tijdje geledenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie je Federer daar winnen van Nadal?
hey je volgt ook naar tennis?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:36 schreef Nober het volgende:
Het begint interessant te worden.
S. Williams (1) - Ivanovic (14)
Dellacqua - Bouchard (30)
Li (4) - Makarova (22)
Kerber (9) - Pennetta (28)
-
Jankovic (8) - Halep (11)
Cibulkova (20) - Sharapova (3)
Radwanska (5) - Muguruza
Stephens (13) - Azarenka (2)
Nadal (1) - Nishikori (16)
Dimitrov (22) - Bautista-Agut
Murray (4) - Robert
Tsonga (10) - Federer (6)
-
Berdych (7) - Anderson (19)
Mayer - Ferrer (3)
Wawrinka (8) - Robredo (17)
Fognini (15) - Djokovic (2)
Grand Slams volg ik wel, vooral de tweede week al mis ik vaak de US Open (waarschijnlijk door tijdsverschil).quote:
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Grand Slams volg ik wel, vooral de tweede week al mis ik vaak de US Open (waarschijnlijk door tijdsverschil).
Ik heb nog steeds niet de verwachting dat Ivanovic-Bouchard de kwartfinale zal worden, vooral door Serena.
Ik heb tot nu toe alleen nog maar een deel van de laatste set tussen Nadal en Monfils live gezien.
Waarom heeft Nadal roze schoenen aan en dat horloge hoeft ook al niet al zal hij ongetwijfeld gesponsord worden net als Henin en d'r Rolex.
Nober heeft Rooooowbin bedachtquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |