Bonus:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja. en dat nog best overtuigend ook. Ik denk dat ie hier echt last heeft van de hitte? ofzo? Rare vent is het toch> ergens is ie superconstant, maar ergens ook totaal niet. Delpoquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Maar wel Sydney gewonnen.
Hij was vast zijn racket van nieuwe snaren aan het laten voorzien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:32 schreef TheGeneral het volgende:
Daar is Delpo eindelijk weer. Die is echt lang weggeweest.
Zal wel komen door het publiek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:49 schreef Rosario het volgende:
[..]
Iemand heeft hem ervan overtuigd dat hij moet doen alsof hij wil winnen?
17-19 is z'n persoonlijk record denk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:00 schreef Rosario het volgende:
Leuke gifjes.
Hoeveel games denkt Del Potro nog te willen gaan spelen?
Was een driesetterquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:02 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
17-19 is z'n persoonlijk record denk?
Omgquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:02 schreef Norrage het volgende:
Deze gemist
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152266839818900
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:02 schreef Norrage het volgende:
Deze gemist
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152266839818900
Ik snap dat niet zo goed. Ja, natuurlijk juichen ze meer voor Kyrgios (ooit in Frankrijk gespeeld?), maar de Australische crowd is altijd heel sportief, juichen en klappen ook gewoon voor de mooie punten van de tegenstander, tenminste, als je niet vervelend tegen ze doet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:10 schreef Rosario het volgende:
Paire zet even wat druk op de ketel en jaagt nu echt het publiek tegen zich in het harnas.
Ja, dat verbaast me ook. Maar Paire is gewoon een gekkie natuurlijk, die kan dat niet hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik snap dat niet zo goed. Ja, natuurlijk juichen ze meer voor Kyrgios (ooit in Frankrijk gespeeld?), maar de Australische crowd is altijd heel sportief, juichen en klappen ook gewoon voor de mooie punten van de tegenstander, tenminste, als je niet vervelend tegen ze doet.
Dit is echter ronde twee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Vorig jaar verloor hij ook in ronde 3 hier. Dus veel punten verliest hij er ook niet mee.
Er stond 'ook in ronde drie'.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus verliest hij niet veel punten.
details, je snapt best wat ik bedoel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:21 schreef Rosario het volgende:
[..]
Er stond 'ook in ronde drie'.
Maar goed, nee, het maakt niet uit voor z'n ranking, maar godverdomme, is dit nou die gevaarlijke outsider buiten de top vier? Een halve finale op Wimbledon en dat is het dan wel weer voor de afgelopen twee jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |