Gelijk iedereen behalve dWc opfucken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:35 schreef VeerEli het volgende:
alleen tegen de auti's en kneuzen hier
Hahah ze heeft bijvalquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
No shit, wou nog zeggen, niet tegen iedereen hoor, alleen tegen de auti's en kneuzen hier
Haha, ik ken deze, dat je iets wilt posten denkt 'laat maar', post je je nieuwe post eronder met je vorige er nog half bovenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
Veer haar neusvleugels nu;
[..]
Nee, man. Is niet zo.
Ehm, nee? Wat heb jij toch een rare kijk op dingen joh, je slaat de plank wel vaak mis als het op mij aankomt. Zit je soms ergens mee ofzo? Mag je best zeggen hoor, dan hou ik daar gewoon rekening meequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijk iedereen behalve dWc opfucken.nice one.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelijk iedereen behalve dWc opfucken.nice one.
Ik moet haar wel gelijk geven in deze hoor, vrij weinig mensen zijn hier geen auti en/of kneusquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahah ze heeft bijval
Gelijk ook de rest auti's en kneus noemen![]()
Huh?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, ik ken deze, dat je iets wilt posten denkt 'laat maar', post je je nieuwe post eronder met je vorige er nog half boven. En je kan 'm niet meer wegeditten ook nu, want topic is dicht
![]()
.
De rest? Nee hoor, alleen sommigenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahah ze heeft bijval
Gelijk ook de rest auti's en kneus noemen![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ik moet haar wel gelijk geven in deze hoor, vrij weinig mensen zijn hier geen auti en/of kneus.
quote:
Oh, zag niks? Dacht was een faalquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ik had toch een plaatje gepost?
[ afbeelding ]
Was ook een faal, ik zag ook niks.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, zag niks? Dacht was een faal.
deed het bij mij ook niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ik had toch een plaatje gepost?
[ afbeelding ]
Noem namen. Hier hebben we niks aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ik moet haar wel gelijk geven in deze hoor, vrij weinig mensen zijn hier geen auti en/of kneus.
Wow jemig, laat het gaan. Valt best wel mee hoe dom je bent hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef VeerEli het volgende:
Oh nee maar dat ligt vast weer aan mij XD hahahahaha ik zie het plaatje niet kk dom van mij zeg XD
Ja, ben auti. Maar ik geef het wel toe..quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
De rest? Nee hoor, alleen sommigenMaar ik zie al dat je je aangesproken voelt. hehehe
hahaha okquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef VeerEli het volgende:
Oh nee maar dat ligt vast weer aan mij XD hahahahaha ik zie het plaatje niet kk dom van mij zeg XD
Als er 1 iemand geen auti is, dan ben ik het welquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ben auti. Maar ik geef het wel toe..
Misschien kan je daar van leren.
Volle kwark a zemmelquote:
Posts van onwetenden die komen met "veel ei(witten) eten" wel lezen en mijn link full of info negeren, fuck you.quote:
verwar autistisch niet met dom he.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als er 1 iemand geen auti is, dan ben ik het welKan je 100 keer dom noemen, maar die vlieger gaat echt never nooit op gewoon
Zucht... lees nou even goed lieve Veerquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als er 1 iemand geen auti is, dan ben ik het welKan je 100 keer dom noemen, maar die vlieger gaat echt never nooit op gewoon
proteinshakes?quote:
Al lang besteld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Posts van onwetenden die komen met "veel ei(witten) eten" wel lezen en mijn link full of info negeren, fuck you.
Goeie poging.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
En ook denken dat ik echt mad ben om een paar sukkelige fokkertjes
Zit ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Geforceerd. Mad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
Zit ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Je leert al zie ik. Geen emotionele reactie.quote:
Ik, Veer, krio en Chloroquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem namen. Hier hebben we niks aan
ik zit mobiel trut. Sommige dingen mis ik gwn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Posts van onwetenden die komen met "veel ei(witten) eten" wel lezen en mijn link full of info negeren, fuck you.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik, Veer, krio en Chloro. Dat is het wel zo ongeveer.
Wow waarom wil je zo graag? Komt er zo weinig uit?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zit mobiel trut. Sommige dingen mis ik gwn.
Arginine heb ik al eens geprobeerd maar dat bracht niet de gewenste resultaten. Wil binnenkort eens lecithine uitproberen maar is wel prijzig.
Dit had ik niet verwacht man, deze namen.... heel verrassend.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, dat hele verhaal heb je niet begrepen he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ga jij maar je 20 kilootjes squatten, slappe dodo.
Gewoon nog happen ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, dat hele verhaal heb je niet begrepen he?![]()
35, omdat ik geen squatrack heb, en als je 1 keer je rug verneukt dan hoef je het nooit meer te proberen.
Ik zag er wel een te koop staan trouwens, maar wel erg veel lompe shit in mijn kamer dan.is gelukkig ook niet nodig.
Oh ja joh, ligt weer aan dat ik het niet begrepen hebquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha, dat hele verhaal heb je niet begrepen he?![]()
35, omdat ik geen squatrack heb, en als je 1 keer je rug verneukt dan hoef je het nooit meer te proberen.
Ik zag er wel een te koop staan trouwens, maar wel erg veel lompe shit in mijn kamer dan.is gelukkig ook niet nodig.
Hahaha zou ook niet mijn 1e keus geweest zijn idd :squote:
Lol, Murdera is een slappe spaghettisliert.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb ook geen squatrack en squatte gewoon die 40 kg hoor.
komt genoeg uit maar more is more he. Vind t leuk om een zaad kunstwerk te maken op gezichtjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow waarom wil je zo graag? Komt er zo weinig uit?
Sowieso zijn de verhoudingen al anders omdat ik kleiner en lichter benquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, Murdera is een slappe spaghettisliert.
Eerst had ik alleen "dat hele verhaal heb je niet begrepen he?"quote:
Hmmhmm.. Sure surequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eerst had ik alleen "dat hele verhaal heb je niet begrepen he?"
Maar toen dacht ik, laat ik me eens van mijn goede kant tonen en gewoon weer een serieuze post doen.
stuur eens een paar goons danquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Net zoals cupcakes versieren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
komt genoeg uit maar more is more. Vind t leuk om een zaad kunstwerk te maken op gezichtjes.
Hij sjouwt wel z'n kapsel mee, misschien pleit dat wel in z'n voordeel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso zijn de verhoudingen al anders omdat ik kleiner en lichter benKun je nagaan
Je wil liever nog een uur je best doen om ons te laten zien dat je niet kkmad bent terwijl je wel loopt te schelden?quote:
cumface fetisjquote:
en dat vadsige lijf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hij sjouwt wel z'n kapsel mee, misschien pleit dat wel in z'n voordeel.
Iedereen probeert Veer ff gek te maken en deze zwarte ridder is de enige die een wit voetje wil halenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha gaat ie daar weer naartoequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil liever nog een uur je best doen om ons te laten zien dat je niet kkmad bent terwijl je wel loopt te schelden?
k bbgirl.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zit mobiel trut. Sommige dingen mis ik gwn.
Arginine heb ik al eens geprobeerd maar dat bracht niet de gewenste resultaten. Wil binnenkort eens lecithine uitproberen maar is wel prijzig.
Nee hoor, krio zat ook in TeamVeer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen probeert Veer ff gek te maken en deze zwarte ridder is de enige die een wit voetje wil halen
Hij had geen keus, anders worden Chloro en jij boos op hem.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, krio zat ook in TeamVeer.
Oh ja nee tuurlijk inderdaad dat was het Chai je hebt gelijk ja huhuquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij had geen keus, anders worden Chloro en jij boos op hem.
Want het klopt niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha gaat ie daar weer naartoeSlimme zet Mur
Maar wel een beetje doorzichtig
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
Zit ongeveer zo:
[ afbeelding ]
Wou zeggen ' jebegrijpt me vast wel..' maar doe ik maar niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, krio zat ook in TeamVeer.En dWc hoeft geen wit voetje meer te halen bij me hoor
![]()
kriobro cumbro nohomoquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef krioro het volgende:
[..]
k bbgirl.
Arginine krijg ik een shitload binnen via multi/supp, zink ook wel maar enkel toen ik daarmee tegen de max aanzat werkte het echt sterk. (srs)
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee hoor, krio zat ook in TeamVeer.En dWc hoeft geen wit voetje meer te halen bij me hoor
![]()
Wauw. Je bent echt volledig klaar he?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sukkelige fokkertjes wowwwwww so much schelden ohh
Hahahahaha whateva talk to tha hand bby boyquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw. Je bent echt volledig klaar he?
hardop gelachen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahaha whateva talk to tha hand bby boy
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:41 schreef VeerEli het volgende:
Zit ongeveer zo:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:49 schreef krioro het volgende:
[..]
[..][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mhehehe. nee maar serieus, ik vind het wel weer mooi geweest met het getroll.quote:
Wow.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/(...)01385&type=2&theater
Haha dope
Valt totaal niet op hoor, dat gemene spelletje van je.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
mhehehe. nee maar serieus, ik vind het wel weer mooi geweest met het getroll.
Je hoeft het je echt niet zo aan te trekken dat we je dom vinden hoor, de helft van de tijd is het gewoon een grapje enzo.
stillloveyahbebe
Oke gelukkig dan ga ik nu met een gerust hard (hauahahaha xD) mijn buikjes en billetjes trainen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hoeft het je echt niet zo aan te trekken dat we je dom vinden hoor, de helft van de tijd is het gewoon een grapje enzo.
stillloveyahbebe
Ach als ze dat zelf niet weet is ze domquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
stillloveyahbebe
Kijk deze vieze stokersnitch danquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt totaal niet op hoor, dat gemene spelletje van je.
HAHAHAHA DAT BEN IK TOCH OOK VOLGENS JULLIE XDquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach als ze dat zelf niet weet is ze dom
Stokersnitchquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kijk deze vieze stokersnitch dan
Wil niet voor iedereen praten...quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHA DAT BEN IK TOCH OOK VOLGENS JULLIE XD
Ik wou serieus dat ik, hoe nutteloos ook, dat zou kunnen manquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow.
Je zou denken dat vas dat ondertussen ook wel moet kunnen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil niet voor iedereen praten...
Ik was al gestopt hoor btw. Wil je door?
Wauw. Net grid jij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Valt totaal niet op hoor, dat gemene spelletje van je.
Die auti is allang blij dat zij een keer buiten schot blijft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw. Net grid jij.wachten tot het allemaal voorbij is en dan nog even proberen op te stoken.
Wel smooth om het zo te proberen though.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die auti is allang blij dat zij een keer buiten schot blijft.
I walk the walk, cuz' i talk the talkquote:
Ga weg met die kut PI van jequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
I walk the walk, cuz' i talk the talk
Is het nu mijn beurt? Ik wilde nog even mijn thee opdrinken en dan gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb dat wel eens geoefend, maar heb bijna nooit lang binnen kunnen roken. Sowieso buiten roken bij mijn ouders. Kan nog niet eens een rondje blazen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wou serieus dat ik, hoe nutteloos ook, dat zou kunnen man
Nee hoor ga maar hehequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het nu mijn beurt? Ik wilde nog even mijn thee opdrinken en dan gaan.
gaquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het nu mijn beurt? Ik wilde nog even mijn thee opdrinken en dan gaan.
Ik kan zo'n heel treurig nep rondje blazenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb dat wel eens geoefend, maar heb bijna nooit lang binnen kunnen roken. Sowieso buiten roken bij mijn ouders. Kan nog niet eens een rondje blazen.
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik wou serieus dat ik, hoe nutteloos ook, dat zou kunnen man
quote:
Wou dat ik dit konquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan zo'n heel treurig nep rondje blazenNiet de moeite waard iig
Kut ja, bedoelde deze.quote:
Weer hardop overigensquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan zo'n heel treurig nep rondje blazenNiet de moeite waard iig
Mijn motoriek is niet toereikendquote:
Als ik hier over nadenk best wel lijp, trouwens. Like, what are the oddsquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:00 schreef ntm het volgende:
Haha ineens weet iedereen hier dat Zosk mij bijna had aangereden
Had wel een gasmasker waar je jointjes in kon doen aan een slangetje om te hotboxen.quote:
Ja echt he, wel heel toevallig inderdaad..quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik hier over nadenk best wel lijp, trouwens. Like, what are the odds
Link naar FP bericht 'FOK!kers rijdt bijna FOK!ker aan' door Djeez, plz.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja echt he, wel heel toevallig inderdaad..
Heb gelachen ja. succes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:03 schreef VeerEli het volgende:
Nou mensen, het was weer reuze vermakelijk. Ik ga ervandoor. Daaaaaaaaaaaaag
sterke benen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van die wijfjes met van die Daddy Long Legs poten en dan nog x knietjes er bij ook. Godverdomme één keer schoppen en ze is gebroken.
Details + foto's graagquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Link naar FP bericht 'FOK!kers rijdt bijna FOK!ker aan' door Djeez, plz.
beter dan te vroeg hahahaha snap je m hahahquote:
Hoe waren jullie er achter gekomen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja echt he, wel heel toevallig inderdaad..
Zij kon jou zo in haar nek leggen en dan squatten?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
sterke benen.
heb een ex kogelslingerster gedate. die chick had kuiten joh. bizar. rokje, panty, fucking nice.
precies, m'n ex buurmeisje was atletiek wijfje die hoogspringen en sprints deed. Gvd dat ass en die benenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
sterke benen.
heb een ex kogelslingerster gedate. die chick had kuiten joh. bizar. rokje, panty, fucking nice.
Beng.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
beter dan te vroeg hahahaha snap je m hahah
Hij stuurde DM, en dat tijdstip waren we op zelfde plek inderdaad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe waren jullie er achter gekomen?
haar armen waren niet echt gespierd, was verder heel vrouwelijk, wel bijzonder goed gevormd (lees; grote tetten en goede kont, helemaal voor een blanke) waardoor het wel paste zegmaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij kon jou zo in haar nek leggen en dan squatten?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
precies, m'n ex buurmeisje was atletiek wijfje die hoogspringen en sprints deed. Gvd dat ass en die benen
Zo van heb ik jou net bijna aangereden. Wat een josti.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Hij stuurde DM, en dat tijdstip waren we op zelfde plek inderdaad.
Auti's hequote:Op donderdag 16 januari 2014 14:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zo van heb ik jou net bijna aangereden. Wat een josti.
Van die halve monsters die je kop er af rukken als je ruzie hebt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
InB4 krio met shitload aan pics van zijn "sportieve" chicks.
hard gewordenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Van die halve monsters die je kop er af rukken als je ruzie hebt.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van die wijfjes met van die Daddy Long Legs poten en dan nog x knietjes er bij ook. Godverdomme één keer naaien en ze is gebroken.
Gisteren deze docu gekeken:quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Murdera het volgende:
InB4 krio met shitload aan pics van zijn "sportieve" chicks.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Gisteren deze docu gekeken:
Would wife.
Damn, lijkt mij echt te zwaar datquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had wel een gasmasker waar je jointjes in kon doen aan een slangetje om te hotboxen.was je echt gelijk klaar voor de dag ook.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Als een vrouw een beetje krachttraining doet![]()
dat je het net ziet.
Niet zo'n wannabe Duane Johnnson
quote:
Voor de hele post? of een gedeelte? of wat? hier kan ik weinig mee, Krio.quote:
Hele post en hele jou gvd man sukkel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor de hele post? of een gedeelte? of wat? hier kan ik weinig mee, Krio.
oh shit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Hele post en hele jou gvd man sukkel.
Zo doen alleen omdat ik je voorkeur niet erken? ga heen joh broodpootquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Hele post en hele jou gvd man sukkel.
De "die heb ik niet gedaan"-lijst?quote:
KLB Bangaquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De "die heb ik niet gedaan"-lijst?
Bangalijstjes wowquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
"Stop met dromen, start daten"quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:38 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Veer en ik.#matchingsweats
[..]
*instagramhuilendelachendesmiley*
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2014 KLB SC-lijst:
Duane Johnnson.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is overigens hoe een fit chick (zie same chick hieronder) er naast een real man uitziet, huilies.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:38 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
DOE NORMAAL.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is overigens hoe een fit chick (zie same chick hieronder) er naast een real man uitziet, huilies.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Dit idd, getroll aldoorquote:
Wacht wat is dat dezelfde chick?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is overigens hoe een fit chick (zie same chick hieronder) er naast een real man uitziet, huilies.
[ afbeelding ]
Ja, dat is Kat Callegari.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht wat is dat dezelfde chick?
I call bullshit.
Dan is die nikker 3 meter breed.
Was haar fout, er lag helemaal geen zebrapad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe zelf normaal man, beetje FOK!sters bijna aanrijden.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nog één keer en ik maak van je kapsel een dimsum-mandje,
De veer onder de kale surinaamse syriersquote:
Haha, ntm is suïcidaal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was haar fout, er lag helemaal geen zebrapad.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:38 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De veer onder de kale surinaamse syriersdat ben je
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Can't blame her, schoonpa neukt sekspoppen.
Waarom precies?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:48 schreef krioro het volgende:
En ja ik blijf hier tot in den eeuwigheid over doorgaan.
Ik niet.quote:
Jouw workout bestaat ook uit 3 zakken blauwe m&m's wegwerken zoals Braddie?quote:
Maakt niet uit bb dan weet je dat je goed je best hebt gedaan.quote:
Omdat ik het KKGRAPPIG/TREURIG vind. En omdat ik jaloers ben natuurlijk.quote:
Haha ja, zo ziet mijn buik er ook uit idd hehequote:Op donderdag 16 januari 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw workout bestaat ook uit 3 zakken blauwe m&m's wegwerken zoals Braddie?
Zondequote:Op donderdag 16 januari 2014 14:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja, zo ziet mijn buik er ook uit idd hehe
Ok.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat ik het KKGRAPPIG/TREURIG vind. En omdat ik jaloers ben natuurlijk.
Je worstenvingers wel XDquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha ja, zo ziet mijn buik er ook uit idd hehe
Haha mad dat Veer meer squat dan jij en Mur samen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jouw workout bestaat ook uit 3 zakken blauwe m&m's wegwerken zoals Braddie?
Wij hebben van nature al een lekker kontje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha mad dat Veer meer squat dan jij en Mur samen.
Dat lukt Veer met 1 been nog wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha mad dat ik 'ok' zeg en daarom dit uit het niets gewoon neerplempen hahahaha ;Dquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, matige poging ook dit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha mad dat ik 'ok' zeg en daarom dit uit het niets gewoon neerplempen hahahaha ;D
Ditoquote:
best eng soms dit soort posts.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HhAHAHAH XD VET GRARPPIG WEER MAN HIHIE
Vraag me af of ze shift of caps gebruikt.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vraag me af of ze shift of caps gebruikt.
quote:
quote:
quote:
Caps lock, is toch veel handiger joh.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pls.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Caps lock, is toch veel handiger joh.
Ik doe meestal shift omdat dat irritanter is, zo raak ik beter in de mood om psychomode te gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha bij jou zit gewoon de shift toets vast door verscheidene dreadlokken lol ;Dquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe meestal shift omdat dat irritanter is, zo raak ik beter in de mood om psychomode te gaan.
Ben ik het niet helemaal mee eens.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Caps lock, is toch veel handiger joh.
Mensen die nog met hun handen typen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha bij jou zit gewoon de shift toets vast door verscheidene dreadlokken lol ;D
Zou wel nice zijn btwquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die nog met hun handen typen.
[ afbeelding ]
Maar dan net anders.
fucking gruwelijk ja.quote:
Zou het doen. srsquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
fucking gruwelijk ja.
Tevens zin om een dreadlockbaard te laten staan om te kijken hoe dat is, maar dat duurt jaren.
Hoe kun je trouwens haten op mijn voorkeur voor zogenaamd "mannelijke" dames en dan zelf zo'n rare mocrotranny mooi vinden?quote:
Hahaaaquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe kun je trouwens haten op mijn voorkeur voor zogenaamd "mannelijke" dames en dan zelf zo'n mocrotranny mooi vinden?
Wow.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe kun je trouwens haten op mijn voorkeur voor zogenaamd "mannelijke" dames en dan zelf zo'n mocrotranny mooi vinden?
Toen ik zag dat jij laatste reactie had in hzjenu dacht ik even dat je snel die quote van krio daar geplaatst had.quote:
Shots fired naar dat arme meisje ja... haar een tranny noemen maar die kerels van krio wel condonen... kom nouquote:
Hier pak je mij niet mee hoor. Vind haar knapper dan al die vrouwelijke worstelaars van je bij elkaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe kun je trouwens haten op mijn voorkeur voor zogenaamd "mannelijke" dames en dan zelf zo'n rare mocrotranny mooi vinden?
Ik gebruik vaker shift persoonlijk.quote:
Was gewoon srs, helemaal niet bedoeld om jou te pakken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Shots fired naar dat arme meisje ja... haar een tranny noemen maar die kerels van krio wel condonen... kom nou
[..]
Hier pak je mij niet mee hoor. Vind haar knapper dan al die vrouwelijke worstelaars van je bij elkaar.
Ohzo komt het over... vond het al vreemd. Maakt mij allemaal niet uit hoor dat je haar een tranny noemt verder. Ik vind haar wel knapquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Was gewoon srs, helemaal niet bedoeld om jou te pakken.Don't let the butthurt show so much.
Ze heeft langer geleden toch ook in S&G gepost?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo komt het over... vond het al vreemd. Maakt mij allemaal niet uit hoor dat je haar een tranny noemt verder. Ik vind haar wel knap
Oh ik heb nooit gezegd dat ik haar niet aantrekkelijk vind hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo komt het over... vond het al vreemd. Maakt mij allemaal niet uit hoor dat je haar een tranny noemt verder. Ik vind haar wel knap
Echt? link?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft langer geleden toch ook in S&G gepost?
over wie hebben we het?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft langer geleden toch ook in S&G gepost?
Vaak geprobeerd maar ik heb het nooit goed uitgelegd gekregen ; (quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wow.
Je zou denken dat vas dat ondertussen ook wel moet kunnen.
rondjes heb ik je wel goed zien doen though.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vaak geprobeerd maar ik heb het nooit goed uitgelegd gekregen ; (
Kan niks vinden, sorryquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? link?ik ken die user verder niet eigenlijk.
Betekent dit dat je haar een tranny vind maar haar wel aantrekkelijk vind en haar graag zou willen (wat wellicht een synoniem is voor samen naar bed ;p haha)? dat je dus eigenlijk aangetrokken voelt tot tranny's? of snap ik het gewoon weer niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ik heb nooit gezegd dat ik haar niet aantrekkelijk vind hoor.Zou graag.
#beigefevercrew
Ohja? Waarom weet ik dat nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
rondjes heb ik je wel goed zien doen though.
Im dissapointquote:
Hahahaha vas blies gewoon rook uit en jij deed rondjes met je hoofd ;D enige verklaring lolquote:
Ja, niks mis met een mooie tranny.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betekent dit dat je haar een tranny vind maar haar wel aantrekkelijk vind en haar graag zou willen (wat wellicht een synoniem is voor samen naar bed ;p haha)? dat je dus eigenlijk aangetrokken voelt tot tranny's? of snap ik het gewoon weer niet?
godverdommequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha vas blies gewoon rook uit en jij deed rondjes met je hoofd ;D enige verklaring lol
Idd.. heel gay als je een tranny liever niet hebt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, niks mis met een mooie tranny.Gay als je niet zou.
I would never ever (ever ever? ever ever) betray a real OG.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik zag dat jij laatste reactie had in hzjenu dacht ik even dat je snel die quote van krio daar geplaatst had.
Had verwacht dat je die reactie zou negerenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdommewat slecht.
ik moest lachen.
Hey maar veer, even serieus, hoe krijg jij die 40 kilo goed op je schouders? die til je gewoon op boven je hoofd om het vervolgens rustig in je nek te leggen?quote:
Laatst zei je nog dat je bij mij de meest normale mensen vond horen en nu ineens betray je mij door me auti te noemen, watsdeze.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I would never ever (ever ever? ever ever) betray a real OG.
dwc waait met alle winden meequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je bij mij de meest normale mensen vond horen en nu ineens betray je mij door me auti te noemen, watsdeze.
Huh? Wat? Waar? Wanneer?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je bij mij de meest normale mensen vond horen en nu ineens betray je mij door me auti te noemen, watsdeze.
Beneden-ouindse eilandenquote:
ikr, all I wanted was peace and love.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Disrespectin' ya birfday 'n shit.
Kkhippie, geef taart.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ikr, all I wanted was peace and love.
Dan alsnog;quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ikr, all I wanted was peace and love.
Zijn er TR's gedaan ja?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gezellig hier! Al ben ik net te laat zie ik.
altijd gezellig hierquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
is er iets de moeite waard om terug te lezen?quote:
Zo tonen wij affectie naar elkaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
heb wel een nieuwe note, maar weet niet of dat vandaag of gisteren was.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er iets de moeite waard om terug te lezen?
Denk voor 'nikker'quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb wel een nieuwe note, maar weet niet of dat vandaag of gisteren was.
racisme om mij daarvoor te noten. Alleen omdat ik blank ben en als ik zwart was was dat geen probleem geweest. vind ik echt niet kunnenquote:
Idd, zo werkt dat tegenwoordig. WHitey word onderdrukt en de rest mag gewoon kaaskop zeggen en weet ik veel wat en wij moeten het slikken als zoete koek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
racisme om mij daarvoor te noten. Alleen omdat ik blank ben en als ik zwart was was dat geen probleem geweest. vind ik echt niet kunnen
Still mad, son?quote:
Vind dat echt niet kunnen, heb me op facebook aangesloten bij een groep die "witte kracht" heet. Die zijn wel positief.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, zo werkt dat tegenwoordig. WHitey word onderdrukt en de rest mag gewoon kaaskop zeggen en weet ik veel wat en wij moeten het slikken als zoete koek.
Daar koop ik wel eens wasverzachter van, ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dat echt niet kunnen, heb me op facebook aangesloten bij een groep die "witte kracht" heet. Die zijn wel positief.
waste een berg, kost een beetje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar koop ik wel eens wasverzachter van, ja.
Hjb kopkaasquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, zo werkt dat tegenwoordig. WHitey word onderdrukt en de rest mag gewoon kaaskop zeggen en weet ik veel wat en wij moeten het slikken als zoete koek.
Nopequote:
Zo is ie er en zo is ie weg.. licht aan licht uit hahahaha ;Dquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is ie er en zo is ie weg.. licht aan licht uit hahahaha ;D
Oldskool wdquote:
Geen idee, maar is dat niet het instragram logo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom die mini wasmachine op zijn hoofd?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Beter expres dan per ongeluk tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
Wow meisjes van mijn leeftijd beginnen expres zwanger te worden. Wat gaat de tijd toch snel.
Inderdaad, zag die echo foto en verwachtte een verhaaltje van onverwacht, maar van harte welkom oid. Maar dat was niet zo. Die tijd is voorbij.quote:
Sorry schat! Pil vergeten!quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
Wow meisjes van mijn leeftijd beginnen expres zwanger te worden. Wat gaat de tijd toch snel.
Aparte zin, maar volgens mij snap ik hem wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, zag die echo foto en verwachtte een verhaaltje van onverwacht, maar van harte welkom oid. Maar dat was niet zo. Die tijd is voorbij.
zie ook van steeds meer vriendinnen van vroeger fotos met kindjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
Maar die hebben al wel een opleiding afgerond denk ik? en zijn iets verder dan postsorteerder?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
2 vrienden van mij ook al getrouwd sinds kort en bijna een kleine rondlopen.
ik snap er geen kut van..quote:Hopefully get to five days to go all that misery long difficult sucks years!!!!
Mooi dat dat tegenwoordig kan, het homohuwelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
2 vrienden van mij ook al getrouwd sinds kort en bijna een kleine rondlopen.
kende je via je negermatties zeker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die dat niet 6, 7, 8 jaar geleden al hadden.
En overgrote deel van de chicks was NL, just sayin'.
Toen waren dat tienermoedertjes en die veinsden iig nog dat het niet de bedoeling was.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die dat niet 6, 7, 8 jaar geleden al hadden.
En overgrote deel van de chicks was NL, just sayin'.
De een sorteert post en de ander zit thuis. Geen werk meer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die hebben al wel een opleiding afgerond denk ik? en zijn iets verder dan postsorteerder?
Gvdquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi dat dat tegenwoordig kan, het homohuwelijk.
Nee hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
kende je via je negermatties zeker.
hihaho vrouw en man.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi dat dat tegenwoordig kan, het homohuwelijk.
Waarom konden ze niet wachten met dat kind dan? Zijn ze christelijk of zo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De een sorteert post en de ander zit thuis. Geen werk meer.
Zitten een boel redenen achter, maargoed hoef ook niet heel hun leef hier te postenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom konden ze niet wachten met dat kind dan? Zijn ze christelijk of zo?
Waren ze al wel langer dan 1,5 jaar samen voordat ze begonnen aan dat trouw-babygedoe?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zitten een boel redenen achter, maargoed hoef ook niet heel hun leef hier te posten
Jij post je memehoofd ook te pas en te onpas, dus dit kan er ook wel bij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zitten een boel redenen achter, maargoed hoef ook niet heel hun leef hier te posten
Tel daar maar een aantal jaar bij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waren ze al wel langer dan 1,5 jaar samen voordat ze begonnen aan dat trouw-babygedoe?
stfu a zemmel a bezem/quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij post je memehoofd ook te pas en te onpas, dus dit kan er ook wel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |