Mad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef VeerEli het volgende:
Wel typisch trouwens. Nootjes komt piepen omdat hij te veel last heeft van z'n vrouwelijke zeikhormonen, niemand gaat daarin mee, er is niks aan de hand, behalve zijn gemauw, en uiteindelijk wordt het zo gedraaid dat het weer over mijn intelligentie gaatSuper logisch, inderdaad.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
M'n dame verrassen met een gezicht vol zaad.
Inb4 m'n eigen gezicht vol zaad.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mens hou je tetter dan ook gewoon en reageer niet meer
Waar bemoei jij je nou weer mee dan joh, strontmensquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mens hou je tetter dan ook gewoon en reageer niet meer
HAHAHAHAHAHA KK GRAPPIG DIT xd xd xDquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
Ik heb Nootjes gehackt en ik kan nu zijn hoofd zien. Ik zie een mengeling van triomf, medelijden en een lach.
So so mad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef VeerEli het volgende:
Wel typisch trouwens. Nootjes komt piepen omdat hij te veel last heeft van z'n vrouwelijke zeikhormonen, niemand gaat daarin mee, er is niks aan de hand, behalve zijn gemauw, en uiteindelijk wordt het zo gedraaid dat het weer over mijn intelligentie gaatSuper logisch, inderdaad.
Zo zie ik bijna iedereen hier voor me.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
Ik heb Nootjes gehackt en ik kan nu zijn hoofd zien. Ik zie een mengeling van medelijden en een lach.
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef krioro het volgende:
Iedereen lyrisch over Ejaculoid, fuark, ga ik ook bestellen (voor extra fun bij het fappen). Ik mis de dagen dat ik een shitload aan zink nam ook.
quote:i really just dont get it, taking supplements to increase ball size and cum volume.. wtffff and i remember a time when people used to be worried about their penis size.. and now this? get real people
Hahahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
Ik heb Nootjes gehackt en ik kan nu zijn hoofd zien. Ik zie een mengeling van triomf, medelijden en een lach.
Vet mooi ditquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA KK GRAPPIG DIT xd xd xD
Als er 1 iemand is die mad is dan ben jij het wel, met je moodswings out of the fucking blue jegens mij waar je nog steeds op door gaat gewoonquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo zie ik bijna iedereen hier voor me.
Met uitzondering van:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen iedereen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als er 1 iemand is die mad is dan ben jij het wel, met je moodswings out of the fucking blue jegens mij waar je nog steeds op door gaat gewoon
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als er 1 iemand is die mad is dan ben jij het wel, met je moodswings out of the fucking blue jegens mij waar je nog steeds op door gaat gewoon
Volgens mij heeft ze echt nog nooit gemeen tegen mij gedaan, misschien ligt het aan julliequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen iedereen?
Dit ook gewoon echt denkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]helemaal in het nauw gedreven en alles.
Bang voor je goons.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze echt nog nooit gemeen tegen mij gedaan, misschien ligt het aan jullie.
Niet zo wenen veertje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit ook gewoon echt denkenHeb je last van wanen, Mur?
No shit, wou nog zeggen, niet tegen iedereen hoor, alleen tegen de auti's en kneuzen hierquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze echt nog nooit gemeen tegen mij gedaan, misschien ligt het aan jullie.
Veel ei eten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Is er een manier om je cumload binnen twee dagen massively te verhogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |