Die heeft ebah wel, vraag maar naar die misvormde tieten die hij laatst geappt kreeg door een meisje van fok.quote:
al gezien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft ebah wel, vraag maar naar die misvormde tieten die hij laatst geappt kreeg door een meisje van fok.
wow spulquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft ebah wel, vraag maar naar die misvormde tieten die hij laatst geappt kreeg door een meisje van fok.
Dat zijn die van mij, maar hij was zo lief om te doen alsof ze van iemand anders zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
al gezien.
Maar ik wil de jouwe, met herkenbaarheid door de onderkinnen in beeld te brengen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
al gezien.
Maar ik wil de jouwe, met herkenbaarheid door de onderkinnen in beeld te brengen.
Ringvinger is net iets langer. 'Wijsvinger langer' heeft ook alleen maar kutperks zo te lezen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)jezelf-vertelt.dhtml
Is bij jullie de ringvinger of de wijsvinger langer?
quote:Lange wijsvingers bij mannen:
Minder risico op prostaatkanker en hartziekten, meer kans op homoseksualiteit. Jongens zijn braver, hebben minder aandacht nodig, reageren vaker angstig en willen niet wijken van moederszijde.
Nog steeds fucking onzin though. Die gasten vergelijken een stel vingers en hoe succesvol die mensen zijn in het leven. Vervolgens trekken ze daar een conclusie uit.quote:Lange ringvingers bij mannen:
Betere vruchtbaarheid, beter sperma, agressiever, extraverter, nemen meer risico's en beter in sport en muziek. Ze zijn over het algemeen ook beter soldaten, investeerders, ingenieurs en schakers.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
#MocroResearchquote:Ze zijn over het algemeen ook beter soldaten
ringvinger, maar het scheelt maar een paar mm.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:35 schreef Chai het volgende:
Aight.quote:Lange ringvingers bij vrouwen:
Meer kans op homoseksualiteit, zijn assertiever en agressiever en vaker professioneel succes.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb echt zo lekker geslapen eh. Wat jullie?
Je moet ook geen dutjes doen 's avonds.quote:Op donderdag 16 januari 2014 09:54 schreef Murdera het volgende:
ik heb een klein avonddutje gedaan, werd om 2 uur of half 3 ofzo wakker, toen naar bed gestrompeld en daar een uur wakker gelegen alvorens weer in te slapen.
beetje kortquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik kon niet zo goed slapenquote:Op donderdag 16 januari 2014 09:52 schreef Chloroform het volgende:
Je lag te laat in bed of kon je niet slapen?quote:
Hoe komt het?quote:
te laat in bed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je lag te laat in bed of kon je niet slapen?
Is verliefdheid een ziekte?Ik ben nog nooit verliefd geweest dus voor mij is het zo raar allemaalquote:
Aww schattig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Is verliefdheid een ziekte?Ik ben nog nooit verliefd geweest dus voor mij is het zo raar allemaal#r&ppost
Hoe ben je nog nooit verliefd geweest?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Is verliefdheid een ziekte?Ik ben nog nooit verliefd geweest dus voor mij is het zo raar allemaal#r&ppost
Nee. Maar de herpes die het je heeft opgeleverd wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:
Weet niet..ik word gewoon niet snel verliefd. Hoe oud was jij toen je voor het eerst verliefd was?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe ben je nog nooit verliefd geweest?
Ben je wel moe dan? Of nog beetje opgezweept? Kun je dan wel slapen meteen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te laat in bed.
altijd na de training
Neeeequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Maar de herpes die het je heeft opgeleverd wel.
Aahw, cute. Ik word elke dag zeven keer verliefd op alles en iedereen, ben net Dima.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Weet niet..ik word gewoon niet snel verliefd. Hoe oud was jij toen je voor het eerst verliefd was?
Dat je clitje hard wordt betekent niet dat je verliefd bent.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aahw, cute. Ik word elke dag zeven keer verliefd op alles en iedereen, ben net Dima.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aahw, cute. Ik word elke dag zeven keer verliefd op alles en iedereen, ben net Dima.
direct na de training naar bed gaan werkt niet nee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je wel moe dan? Of nog beetje opgezweept? Kun je dan wel slapen meteen?
Dat staat er dan ook volledig buiten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat je clitje hard wordt betekent niet dat je verliefd bent.
Nee, maar serieus, cute.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, cute.Is hij blank?
Ja precies, dacht ik al. En thuis dan? Als wij op het werk klaar zijn, drinken we ook altijd nog iets en als ik dan thuis kom, kan ik alsnog niet meteen slapen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
direct na de training naar bed gaan werkt niet nee.
daarom blijven we met een paar man altijd nog even aan de bar hangen. maar ja, daardoor mis je toch wat slaap.
Nonsens. Iedereen is minimaal een keer verliefd geweest op de basisschool.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:04 schreef ntm het volgende:
[..]
daar heb ik meestal geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies, dacht ik al. En thuis dan? Als wij op het werk klaar zijn, drinken we ook altijd nog iets en als ik dan thuis kom, kan ik alsnog niet meteen slapen.
Blanken.quote:
Zo jij wilt gelijk alles wetenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, cute.Hoe oud is hij, wat doet-ie, wat is z'n afkomst, wat doen z'n ouders?
Jongens ja, op de juf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nonsens. Iedereen is minimaal een keer verliefd geweest op de basisschool.
op de juf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardopquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:14 schreef Chai het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)01385&type=2&theater
Telt nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doordeweeks vaak rond 22.30 uur klaar, vrijdag en zaterdag tussen 23.30 en 00.00 uur.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik meestal geen problemen mee.
tot hoe laat werk je normaal?
Hahaha. Je hebt wel foto's op FOK! staan dus wel tricky alsnog.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Zo jij wilt gelijk alles wetenHij is Nederlands en mijn moeder en zijn ouders en zusje weten het al
Zijn zusje ging me zelfs googlen enzo
Maar goed dat FOK! niet met echte namen werkt hehe
Ben jij blank?! ;squote:
Truequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha. Je hebt wel foto's op FOK! staan dus wel tricky alsnog.
Gewoon zeggen dat een of andere kerel je foto's heeft gejat voor een vrouwenkloontje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha. Je hebt wel foto's op FOK! staan dus wel tricky alsnog.
Maakt niet uit toch, zijn mooie foto's toch dus lekker belangrijk.quote:
Rechtsquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zag gisteren iemand met nog dikkere wangen dan jij
quote:
en hoe laat op?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doordeweeks vaak rond 22.30 uur klaar, vrijdag en zaterdag tussen 23.30 en 00.00 uur.
Hoe is het mogelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zag gisteren iemand met nog dikkere wangen dan jij
Ligt eraan of ik les heb of dingen voor school moet doen, maar vaak kan ik wel uitslapen. Behalve zaterdags, dan moet ik altijd van 10.30 tot sluit. Dus vrijdag sluiten, zaterdag vroeg op en hele dag werken.quote:
Lol bier, boerin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik les heb of dingen voor school moet doen, maar vaak kan ik wel uitslapen. Behalve zaterdags, dan moet ik altijd van 10.30 tot sluit. Dus vrijdag sluiten, zaterdag vroeg op en hele dag werken.
Wel veel bier daarna.
10:30vroeg noemenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik les heb of dingen voor school moet doen, maar vaak kan ik wel uitslapen. Behalve zaterdags, dan moet ik altijd van 10.30 tot sluit. Dus vrijdag sluiten, zaterdag vroeg op en hele dag werken.
Wel veel bier daarna.
Dat is 08.00 uur opstaan voor mij. #luiebuitenlanderquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
10:30vroeg noemen
maar: vrouwen die bier drinken
Oké.quote:
jezsquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is 08.00 uur opstaan voor mij. #luiebuitenlander
tis dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is 08.00 uur opstaan voor mij. #luiebuitenlander
dat hoop ik niet neequote:
Iran, wist je dat niet?!quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis dat je het zelf zegt
welk buitenland overigens?
Dus je geeft ook licht?!quote:
ik ben vergeetachtigquote:
vrouwen die poepenquote:
mensen die dit toelatenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:32 schreef Chai het volgende:
Katten die altijd per se op schoot willen nadat ze buiten hun pootjes hebben natgemaakt in het natte gras.
haha natte poes togquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:32 schreef Chai het volgende:
Katten die altijd per se op schoot willen nadat ze buiten hun pootjes hebben natgemaakt in het natte gras.
Dus dan maar toelaten hequote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij gaat net zo lang zielig naast me zitten miauwen totdat het mag.
Nee bedankt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben het licht in je leven.
Wow. :squote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan maar toelaten hejij word later echt een kutmoeder
Weet ik. Hoop dat mijn eierstokken gewoon nooit gaan rammelen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan maar toelaten hejij word later echt een kutmoeder
Ik zou de boel dicht kitten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik. Hoop dat mijn eierstokken gewoon nooit gaan rammelen.
Waarom?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat helpt niet, levert alleen maar extra frustratie op.
Als ze vast zitten niet. Met bizonkit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Eierstokken kunnen nog steeds rammelen.
Allemaal, maar was gisteren ziek en nu nog steeds slapjes. Ga vanmiddag even proberen een inhaalslag te maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ze vast zitten niet. Met bizonkit.
Wat doe jij nu Chai? skola? werka? of mest uitruima?
Wowquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Allemaal, maar was gisteren ziek en nu nog steeds slapjes. Ga vanmiddag even proberen een inhaalslag te maken.
Dat is echt kut altijd.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
Loop ook al weken tegen halve verkoudenheid aangaat weer weg en komt weer terug maar zet niet echt door.
Watje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is echt kut altijd.dan liever even een paar dagen goed ziek.
Ik heb hetzelfde met aids.
Dat, idd. Kut BAKcillenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is echt kut altijd.dan liever even een paar dagen goed ziek.
Ik heb hetzelfde met aids.
Z'n pa neukt sekspoppen iig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, cute.Hoe oud is hij, wat doet-ie, wat is z'n afkomst, wat doen z'n ouders?
quote:
Heb jij het meer op viespeuken die daar gewoon heel open over zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is het zelf vast ook wel een stiekeme viespeuk.
Ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb jij het meer op viespeuken die daar gewoon heel open over zijn?
Iig een weirdo. Wie vertelt zoiets aan een chick die hij date.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is het zelf vast ook wel een stiekeme viespeuk.
Ik bespeur jaloezie tevens vingerenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Iig een weirdo. Wie vertelt zoiets aan een chick die hij date.En ntm altijd maar afgeven op FOK!kers.
Hoop wel dat ze heeft gezegd dat het tmi was. Heel irritant als mensen je dat soort dingen vertellen over mensen die je nog nooit hebt ontmoet, maar sowieso ooit gaat ontmoeten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Iig een weirdo. Wie vertelt zoiets aan een chick die hij date.En ntm altijd maar afgeven op FOK!kers.
Ik durf te wedden dat hij echt wel op FOK! zit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Idd stikjaloers.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik bespeur jaloezie tevens vingeren
Dat zou echt prachtig zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij echt wel op FOK! zit.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Idd stikjaloers.
[..]
Dat zou echt prachtig zijn.
ill tell you as soon as I get back from the gymquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:29 schreef krioro het volgende:
Ik snap deze vingerposts niet, someone enlighten me.
Panzer going hard op die cardio.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ill tell you as soon as I get back from the gym
[ afbeelding ]
Wel serieus een beetje hequote:
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef Salatrel het volgende:
goeie motoriekdaar kunnen sommige mensen nog wat van leren
Ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel serieus een beetje hegezien je repliek.
Snap ik wel een beetjequote:
Ik houd hoop voor de toekomst.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik wel een beetjedie droom van het handpupetten gaat niet door dan denk ik :s
Leuke zeehond.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
scheur hem gewoon open.
Ik zag jou altijd als de zilverrug gorilla van dit topic. Zware teleurstelling hier.
[ afbeelding ]
Ook zilverrug gorillas hebben emoties en gevoelensquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
scheur hem gewoon open.
Ik zag jou altijd als de zilverrug gorilla van dit topic. Zware teleurstelling hier.
[ afbeelding ]
Ik eet dat soort volk als lunch.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuke zeehond.
En ik ga niet in de buurt komen van zo'n psychoknul, ben je mal.Voor je het weet ben je aan het kruis genageld met een sekspop in je aars.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook zilverrug gorillas hebben emoties en gevoelens
Hahahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik eet dat soort volk als lunch.
[..]
[ afbeelding ]
Veer wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk jij dit ook, Krio?
[ afbeelding ]
Warsaw Shore
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik eet dat soort volk als lunch.
[..]
[ afbeelding ]
Had er wel iets over gezien maar nog geen epi of zo nee. =$quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk jij dit ook, Krio?
[ afbeelding ]
Warsaw Shore
Zie jij een bril? nee ik ook niet dus onzin verworpenquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Had er wel iets over gezien maar nog geen epi of zo nee. =$
Wist niet dat jij ook meedeed though (links), zal eens kijken.
?quote:
de amerikanen hebben ook weer een nieuwe ripoff ervanquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Had er wel iets over gezien maar nog geen epi of zo nee. =$
Wist niet dat jij ook meedeed though (links), zal eens kijken.
??quote:
Matige ad, met zo'n bouwvakster.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
de amerikanen hebben ook weer een nieuwe ripoff ervan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
R&P / Tinder #19 Je hebt maar één match nodig...
Damn son.quote:Laatste voyeur(s) KomtTijd...
Chai
Maargoed.
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Murdera
Haha rotopquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Matige ad, met zo'n bouwvakster.
Ik kijk die series al jaren niet meer echt heur, alleen The Valleys zie ik nu af en toe nog per ongeluk op tv. Jenna!
Nou en, ze is keilief.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha rotopdat wijf is zo oerdom
Brabandersquote:
Hij wou dit geheim houdenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
Hahahahah Zosk heeft bijna ntm aangereden!Mi kanki
![]()
I can't
Hoe weet jij het dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij wou dit geheim houdenvandaar DM.
Handig weer
Niet via openbare wegenquote:
gelijk dik op het forum ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
![]()
I can't
Waarom?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij wou dit geheim houdenvandaar DM.
Handig weer
Waarom zou dit geheim moeten blijven danquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelijk dik op het forum ook.
Veer weer
Wat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
![]()
I can't
Hahaha ja tering idd, hoe danquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:09 schreef VeerEli het volgende:
![]()
I can't
Geen idee maar als hij wou dat iedereen het wist had ie het hier toch wel geplaatst?quote:
Dus je lult gewoon?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee maar als hij wou dat iedereen het wist had ie het hier toch wel geplaatst?
Huh?quote:
Ik heb geen idee maar ik ben #TeamNutz.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom zou dit geheim moeten blijven dan
Ja jij zegt ''geen idee''. Maar heeft hij zelf gezegd dat hij het niet openbaar wou hebben staan danquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha onwetende.
Zosk zijn papa neukt sekspoppen.
Ja joh, al kwam er letterlijke stront uit z'n mond tegenover mij zou je nog TeamNutz zijn, flikkertje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar ik ben #TeamNutz.
madquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, al kwam er letterlijke stront uit z'n mond tegenover mij zou je nog TeamNutz zijn, flikkertje.
Wat heb je geslikt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jij zegt ''geen idee''. Maar heeft hij zelf gezegd dat hij het niet openbaar wou hebben staan dan
Hij zit hier af en toe in de SC, ikheb het niet via deze openbare sc maar via een andere weg. Dus dan vermoed ik dat hij dat niet aan de grote klok zou willen hangen. Anders had ie dat toch gewoon hier geplaatst zodat iedereen het kon lezen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja jij zegt ''geen idee''. Maar heeft hij zelf gezegd dat hij het niet openbaar wou hebben staan dan
Jij ook en I still love you.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
lief? Verwend rotkreng bedoel je, en een kkslet
Hoezo?quote:
En kom dan eens met 1 logische reden waarom iemand zoiets onbenulligs als dit niet ''aan de grote klok'' (gewoon hier in de SC) zou willen hebben staan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij zit hier af en toe in de SC, ikheb het niet via deze openbare sc maar via een andere weg. Dus dan vermoed ik dat hij dat niet aan de grote klok zou willen hangen. Anders had ie dat toch gewoon hier geplaatst zodat iedereen het kon lezen?
Gewoon logisch gedacht.
omdat we nu allemaal weten dat die kut spleetogen echt niet kunnen autorijden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:17 schreef VeerEli het volgende:
En kom dan eens met 1 logische reden waarom iemand zoiets onbenulligs als dit niet ''aan de grote klok'' (gewoon hier in de SC) zou willen hebben staan?
Maar ik ben nu eenmaal parkeersensoren gewend jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:22 schreef BobbyB het volgende:
Ja Veer een man geeft nu eenmaal niet graag toe dat ie een fout maakt in het verkeer. Voor vrouwen is dat redelijk normaal dus zeggen die dat ook makkelijker.
dan was het niet jouw fout maar de fout van de eigenaar van de auto zonder sensoren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik ben nu eenmaal parkeersensoren gewend ja
Zo random zosk heeft ntm bijna aangeredenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
En kom dan eens met 1 logische reden waarom iemand zoiets onbenulligs als dit niet ''aan de grote klok'' (gewoon hier in de SC) zou willen hebben staan?
Check de roddelchat dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo random zosk heeft ntm bijna aangeredengeloof er niks van
Aan Zosk's credibility twijfelenquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat lul je nou tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan toch wel op facebook op je mobiel?quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja wat is dat gvd, zit mobiel.
Zeg eens tegen die zeikerige Nootjes dat hij die berg zand uit z'n vagina moet vissen en z'n bakkes moet houden met z'n gemekker. Oke dank je wel hihi kusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:34 schreef Zosk het volgende:
Jullie snappen natuurlijk wel waarom ik haat over het hoofd zag.np buddy, ik haat haar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowwwww, inb4 beef.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
Ja nootjes nou houd je die bijdehante bakkes van je wel dicht he, zeikerige pisstraal
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg eens tegen die zeikerige Nootjes dat hij die berg zand uit z'n vagina moet vissen en z'n bakkes moet houden met z'n gemekker. Oke dank je wel hihi kus
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
Ja nootjes nou houd je die bijdehante bakkes van je wel dicht he, zeikerige pisstraal
HAHAHAHA.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
"Bijna aanreed", details plz.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:32 schreef Zosk het volgende:
Maar goed, ik dacht dus 'wow zij lijkt wel heel erg veel op ntm' toen ik haar bijna aanreed.En voor de zekerheid maar nagevraagd zodra ik veilig achter mijn pc zat.
Wijn tafel MET lamp. Nee maar heb ook niks besteld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:26 schreef Salatrel het volgende:
hey bobby is je nieuwe lamp al binnen?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:38 schreef VeerEli het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:55 schreef krioro het volgende:
Ben overigens nu nog jaloerser. Eerst sekspopboy, nu zosk die bijna ntm aanraakt met z'n auto. Maar krio de handpuppet laten doen ho maar.
Flikker toch op johquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeg eens tegen die zeikerige Nootjes dat hij die berg zand uit z'n vagina moet vissen en z'n bakkes moet houden met z'n gemekker. Oke dank je wel hihi kus
Hahahahaha mongoolquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Flikker toch op johdenk gewoon eens na voor je al die roddels openbaar plaatst, denk eens aan anderen. Dat jij het niet snapt hoeft niet gelijk te betekenen dat je alles maar openbaar maakt
vies tuig dat je bent
quote:
Dan ben je gewoon een zeurzak, want voor Zosk is er niks aan de hand en daarnaast gaat het ook echt om fucking bullshit, gewoonquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ik was wel serieus btw bij de 1e keer dat ik het melde. Jammer dat je dat niet in ziet
Acheraf, ja! maar je snapt niet mijn insteek? echt niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een zeurzak, want voor Zosk is er niks aan de hand en daarnaast gaat het ook echt om fucking bullshit, gewoon
Jij bent echt de enige die loopt te zeuren erover hoor, dus stop met je vingertje te wijzen aub want je maakt jezelf belachelijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Acheraf, ja! maar je snapt niet mijn insteek? echt niet?![]()
doe je dan toch je naam weer eer aan?
Ohquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je kan toch wel op facebook op je mobiel?
Zeuren? naja laat ook maarquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige die loopt te zeuren erover hoor, dus stop met je vingertje te wijzen aub want je maakt jezelf belachelijk
niet fappen. volgens mij waren er wel bepaalde dingen om te eten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Is er een manier om je cumload binnen twee dagen massively te verhogen?
Niet fappen (of het op een andere manier laten ontsnappen), veel porno kijken en eiwit eten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Denk veel eiwit. Hele dag door van dat poeder met melk drinken voor fitnessquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet fappen. volgens mij waren er wel bepaalde dingen om te eten.
Beetje dit:quote:
Wil je misschien in Zosk zijn kontje komen ofzo dat je het zo dwangmatig voor hem opneemt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeuren? naja laat ook maartypisch...gelukkig ben je wel grappig.
Hallo veer is echt niet dom hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje dit:
ik kom met prima argumenten en probeer een hoogwaardige discussie te voeren.
Veer alleen met AHAHIEHAIHA MONGOOL LOL ;') hahahdfah vinger wijsen ZEIKERT AHRAKAHAH
Ja duh, je denkt toch niet dat ik op zulke onzin serieus in gaquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje dit:
ik kom met prima argumenten en probeer een hoogwaardige discussie te voeren.
Veer alleen met AHAHIEHAIHA MONGOOL LOL ;') hahahdfah vinger wijsen ZEIKERT AHRAKAHAH
Still madquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hallo veer is echt niet dom hoor.slimmer dan de meeste hier tog haha ja hoor
zegt dat wat over veer of over de rest van ons?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
ahhhhwquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:22 schreef VeerEli het volgende:
Grappig wel dat de mensen die zelf niet bijster intelligent zijn dat he vaakst roepen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, moet nog steeds een beetje lachen dat je dat echt durfde uit te kramen
Wat is het dan? geen onzin? want je reageert wel nu aldoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja duh, je denkt toch niet dat ik op zulke onzin serieus in gaSchei alsjeblieft uit
Nee, iedereen is gekquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik slimmer ben dan de meeste hier? Volgens mij zei ik dat ik slimmer was dan Nootjes en dat er wel meer niet zo geweldig intelligent waren. En het is allemaal natuurlijk heel erg grappig om 1 iemand aan te wijzen als de dombo omdat ze soms stomme vragen stelt, dat snap ik wel. Geeft jullie een beter gevoel natuurlijk, is helemaal niet erg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee, moet nog steeds een beetje lachen dat je dat echt durfde uit te kramen
Heb het over ''serieus erop in gaan''. Lezen is niet zo moeilijk tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is het dan? geen onzin? want je reageert wel nu aldoor
Ik denk gewoon dat men moet lachen om de typische vragen.. eigenlijk. Is toch ook niets mis mee? of ben je daar onzeker over?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik slimmer ben dan de meeste hier? Volgens mij zei ik dat ik slimmer was dan Nootjes en dat er wel meer niet zo geweldig intelligent waren. En het is allemaal natuurlijk heel erg grappig om 1 iemand aan te wijzen als de dombo omdat ze soms stomme vragen stelt, dat snap ik wel. Geeft jullie een beter gevoel natuurlijk, is helemaal niet erg.
Ah, ik dacht dat je aardig duidelijk impliceerde dat de meeste hier dommer dan jou waren, maar wellicht heb ik niet goed opgelet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik slimmer ben dan de meeste hier? Volgens mij zei ik dat ik slimmer was dan Nootjes en dat er wel meer niet zo geweldig intelligent waren.
ben al sinds maandag aan het sparen maar wil het nog een kleine boost geven voor zaterdag. Ben benieuwd hoeveel vierkante centimeters huid ik kan glazuren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet fappen. volgens mij waren er wel bepaalde dingen om te eten.
Ok dus dit is ook niet serieus? deze zin die ik nu quote?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb het over ''serieus erop in gaan''. Lezen is niet zo moeilijk toch
Dat impliceerde ze ook. Wellicht wat uit emotie geroepen, maar toch.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je aardig duidelijk impliceerde dat de meeste hier dommer dan jou waren, maar wellicht heb ik niet goed opgelet.
Wat zijn je plannen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ben al sinds maandag aan het sparen maar wil het nog een kleine boos geven voor zaterdag. Ben benieuwd hoeveel vierkante centimeters huid ik kan glazuren.
Je kan inderdaad bepaalde aminozuren of zink nemen maar die werken pas na een langere periode.
Kijken of ik de quote kan vinden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat impliceerde ze ook. Wellicht wat uit emotie geroepen, maar toch.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat impliceerde ze ook. Wellicht wat uit emotie geroepen, maar toch.
Dan zou ik niet zoeken op Veer icm Dom.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen?
[..]
Kijken of ik de quote kan vinden.
M'n dame verrassen met een gezicht vol zaad.quote:
Hahahahaquote:
Hahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
M'n dame verrassen met een gezicht vol zaad.
Inb4 m'n eigen gezicht vol zaad.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zou ik niet zoeken op Veer icm Dom.
Er was ooit een filmpje van een kerel die liters spoot.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rome wasn't built in one day son.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ben al sinds maandag aan het sparen maar wil het nog een kleine boost geven voor zaterdag. Ben benieuwd hoeveel vierkante centimeters huid ik kan glazuren.
Je kan inderdaad bepaalde aminozuren of zink nemen maar die werken pas na een langere periode.
Wel even zo'n zonnebankbrilletje op laten zetten zodat het niet in haar oogjes kan prikken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee joh. Ik wil d'r wimpers aan elkaar klonteren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel even zo'n zonnebankbrilletje op laten zetten zodat het niet in haar oogjes kan prikken.
En het dan schoon laten spoelen met tranen vanwege de pijn?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee joh. Ik wil d'r wimpers aan elkaar klonteren.
Mens hou je tetter dan ook gewoon en reageer niet meerquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef VeerEli het volgende:
Wel typisch trouwens. Nootjes komt piepen omdat hij te veel last heeft van z'n vrouwelijke zeikhormonen, niemand gaat daarin mee, er is niks aan de hand, behalve zijn gemauw, en uiteindelijk wordt het zo gedraaid dat het weer over mijn intelligentie gaatSuper logisch, inderdaad.
Mad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef VeerEli het volgende:
Wel typisch trouwens. Nootjes komt piepen omdat hij te veel last heeft van z'n vrouwelijke zeikhormonen, niemand gaat daarin mee, er is niks aan de hand, behalve zijn gemauw, en uiteindelijk wordt het zo gedraaid dat het weer over mijn intelligentie gaatSuper logisch, inderdaad.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mens hou je tetter dan ook gewoon en reageer niet meer
Waar bemoei jij je nou weer mee dan joh, strontmensquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mens hou je tetter dan ook gewoon en reageer niet meer
HAHAHAHAHAHA KK GRAPPIG DIT xd xd xDquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
Ik heb Nootjes gehackt en ik kan nu zijn hoofd zien. Ik zie een mengeling van triomf, medelijden en een lach.
So so mad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:26 schreef VeerEli het volgende:
Zo zie ik bijna iedereen hier voor me.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
Ik heb Nootjes gehackt en ik kan nu zijn hoofd zien. Ik zie een mengeling van medelijden en een lach.
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef krioro het volgende:
Iedereen lyrisch over Ejaculoid, fuark, ga ik ook bestellen (voor extra fun bij het fappen). Ik mis de dagen dat ik een shitload aan zink nam ook.
quote:i really just dont get it, taking supplements to increase ball size and cum volume.. wtffff and i remember a time when people used to be worried about their penis size.. and now this? get real people
Hahahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef Chai het volgende:
Ik heb Nootjes gehackt en ik kan nu zijn hoofd zien. Ik zie een mengeling van triomf, medelijden en een lach.
Vet mooi ditquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA KK GRAPPIG DIT xd xd xD
Als er 1 iemand is die mad is dan ben jij het wel, met je moodswings out of the fucking blue jegens mij waar je nog steeds op door gaat gewoonquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo zie ik bijna iedereen hier voor me.
Met uitzondering van:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen iedereen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als er 1 iemand is die mad is dan ben jij het wel, met je moodswings out of the fucking blue jegens mij waar je nog steeds op door gaat gewoon
quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als er 1 iemand is die mad is dan ben jij het wel, met je moodswings out of the fucking blue jegens mij waar je nog steeds op door gaat gewoon
Volgens mij heeft ze echt nog nooit gemeen tegen mij gedaan, misschien ligt het aan julliequote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen iedereen?
Dit ook gewoon echt denkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef Murdera het volgende:
[..]helemaal in het nauw gedreven en alles.
Bang voor je goons.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze echt nog nooit gemeen tegen mij gedaan, misschien ligt het aan jullie.
Niet zo wenen veertje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit ook gewoon echt denkenHeb je last van wanen, Mur?
No shit, wou nog zeggen, niet tegen iedereen hoor, alleen tegen de auti's en kneuzen hierquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze echt nog nooit gemeen tegen mij gedaan, misschien ligt het aan jullie.
Veel ei eten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:17 schreef Chocolatebear het volgende:
Nee, man. Is niet zo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |