quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Idd stikjaloers.
[..]
Dat zou echt prachtig zijn.
ill tell you as soon as I get back from the gymquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:29 schreef krioro het volgende:
Ik snap deze vingerposts niet, someone enlighten me.
Panzer going hard op die cardio.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ill tell you as soon as I get back from the gym
[ afbeelding ]
Wel serieus een beetje hequote:
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:31 schreef Salatrel het volgende:
goeie motoriekdaar kunnen sommige mensen nog wat van leren
Ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel serieus een beetje hegezien je repliek.
Snap ik wel een beetjequote:
Ik houd hoop voor de toekomst.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Snap ik wel een beetjedie droom van het handpupetten gaat niet door dan denk ik :s
Leuke zeehond.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
scheur hem gewoon open.
Ik zag jou altijd als de zilverrug gorilla van dit topic. Zware teleurstelling hier.
[ afbeelding ]
Ook zilverrug gorillas hebben emoties en gevoelensquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
scheur hem gewoon open.
Ik zag jou altijd als de zilverrug gorilla van dit topic. Zware teleurstelling hier.
[ afbeelding ]
Ik eet dat soort volk als lunch.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Leuke zeehond.
En ik ga niet in de buurt komen van zo'n psychoknul, ben je mal.Voor je het weet ben je aan het kruis genageld met een sekspop in je aars.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook zilverrug gorillas hebben emoties en gevoelens
Hahahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik eet dat soort volk als lunch.
[..]
[ afbeelding ]
Veer wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk jij dit ook, Krio?
[ afbeelding ]
Warsaw Shore
quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik eet dat soort volk als lunch.
[..]
[ afbeelding ]
Had er wel iets over gezien maar nog geen epi of zo nee. =$quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
Kijk jij dit ook, Krio?
[ afbeelding ]
Warsaw Shore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |