Zijn er TR's gedaan ja?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gezellig hier! Al ben ik net te laat zie ik.
altijd gezellig hierquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
is er iets de moeite waard om terug te lezen?quote:
Zo tonen wij affectie naar elkaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
heb wel een nieuwe note, maar weet niet of dat vandaag of gisteren was.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er iets de moeite waard om terug te lezen?
Denk voor 'nikker'quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb wel een nieuwe note, maar weet niet of dat vandaag of gisteren was.
racisme om mij daarvoor te noten. Alleen omdat ik blank ben en als ik zwart was was dat geen probleem geweest. vind ik echt niet kunnenquote:
Idd, zo werkt dat tegenwoordig. WHitey word onderdrukt en de rest mag gewoon kaaskop zeggen en weet ik veel wat en wij moeten het slikken als zoete koek.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
racisme om mij daarvoor te noten. Alleen omdat ik blank ben en als ik zwart was was dat geen probleem geweest. vind ik echt niet kunnen
Still mad, son?quote:
Vind dat echt niet kunnen, heb me op facebook aangesloten bij een groep die "witte kracht" heet. Die zijn wel positief.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, zo werkt dat tegenwoordig. WHitey word onderdrukt en de rest mag gewoon kaaskop zeggen en weet ik veel wat en wij moeten het slikken als zoete koek.
Daar koop ik wel eens wasverzachter van, ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind dat echt niet kunnen, heb me op facebook aangesloten bij een groep die "witte kracht" heet. Die zijn wel positief.
waste een berg, kost een beetje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar koop ik wel eens wasverzachter van, ja.
Hjb kopkaasquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, zo werkt dat tegenwoordig. WHitey word onderdrukt en de rest mag gewoon kaaskop zeggen en weet ik veel wat en wij moeten het slikken als zoete koek.
Nopequote:
Zo is ie er en zo is ie weg.. licht aan licht uit hahahaha ;Dquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo is ie er en zo is ie weg.. licht aan licht uit hahahaha ;D
Oldskool wdquote:
Geen idee, maar is dat niet het instragram logo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom die mini wasmachine op zijn hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |