Kan niks vinden, sorryquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt? link?ik ken die user verder niet eigenlijk.
Betekent dit dat je haar een tranny vind maar haar wel aantrekkelijk vind en haar graag zou willen (wat wellicht een synoniem is voor samen naar bed ;p haha)? dat je dus eigenlijk aangetrokken voelt tot tranny's? of snap ik het gewoon weer niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ik heb nooit gezegd dat ik haar niet aantrekkelijk vind hoor.Zou graag.
#beigefevercrew
Ohja? Waarom weet ik dat nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
rondjes heb ik je wel goed zien doen though.
Im dissapointquote:
Hahahaha vas blies gewoon rook uit en jij deed rondjes met je hoofd ;D enige verklaring lolquote:
Ja, niks mis met een mooie tranny.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Betekent dit dat je haar een tranny vind maar haar wel aantrekkelijk vind en haar graag zou willen (wat wellicht een synoniem is voor samen naar bed ;p haha)? dat je dus eigenlijk aangetrokken voelt tot tranny's? of snap ik het gewoon weer niet?
godverdommequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha vas blies gewoon rook uit en jij deed rondjes met je hoofd ;D enige verklaring lol
Idd.. heel gay als je een tranny liever niet hebt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, niks mis met een mooie tranny.Gay als je niet zou.
I would never ever (ever ever? ever ever) betray a real OG.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen ik zag dat jij laatste reactie had in hzjenu dacht ik even dat je snel die quote van krio daar geplaatst had.
Had verwacht dat je die reactie zou negerenquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdommewat slecht.
ik moest lachen.
Hey maar veer, even serieus, hoe krijg jij die 40 kilo goed op je schouders? die til je gewoon op boven je hoofd om het vervolgens rustig in je nek te leggen?quote:
Laatst zei je nog dat je bij mij de meest normale mensen vond horen en nu ineens betray je mij door me auti te noemen, watsdeze.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I would never ever (ever ever? ever ever) betray a real OG.
dwc waait met alle winden meequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je bij mij de meest normale mensen vond horen en nu ineens betray je mij door me auti te noemen, watsdeze.
Huh? Wat? Waar? Wanneer?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je bij mij de meest normale mensen vond horen en nu ineens betray je mij door me auti te noemen, watsdeze.
Beneden-ouindse eilandenquote:
ikr, all I wanted was peace and love.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Disrespectin' ya birfday 'n shit.
Kkhippie, geef taart.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ikr, all I wanted was peace and love.
Dan alsnog;quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ikr, all I wanted was peace and love.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |