quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gezellig hier! Al ben ik net te laat zie ik.
Beter expres dan per ongeluk tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
Wow meisjes van mijn leeftijd beginnen expres zwanger te worden. Wat gaat de tijd toch snel.
Inderdaad, zag die echo foto en verwachtte een verhaaltje van onverwacht, maar van harte welkom oid. Maar dat was niet zo. Die tijd is voorbij.quote:
Sorry schat! Pil vergeten!quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
Wow meisjes van mijn leeftijd beginnen expres zwanger te worden. Wat gaat de tijd toch snel.
Aparte zin, maar volgens mij snap ik hem wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, zag die echo foto en verwachtte een verhaaltje van onverwacht, maar van harte welkom oid. Maar dat was niet zo. Die tijd is voorbij.
zie ook van steeds meer vriendinnen van vroeger fotos met kindjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef Chai het volgende:
Maar die hebben al wel een opleiding afgerond denk ik? en zijn iets verder dan postsorteerder?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
2 vrienden van mij ook al getrouwd sinds kort en bijna een kleine rondlopen.
ik snap er geen kut van..quote:Hopefully get to five days to go all that misery long difficult sucks years!!!!
Mooi dat dat tegenwoordig kan, het homohuwelijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
2 vrienden van mij ook al getrouwd sinds kort en bijna een kleine rondlopen.
kende je via je negermatties zeker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die dat niet 6, 7, 8 jaar geleden al hadden.
En overgrote deel van de chicks was NL, just sayin'.
Toen waren dat tienermoedertjes en die veinsden iig nog dat het niet de bedoeling was.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen die dat niet 6, 7, 8 jaar geleden al hadden.
En overgrote deel van de chicks was NL, just sayin'.
De een sorteert post en de ander zit thuis. Geen werk meer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die hebben al wel een opleiding afgerond denk ik? en zijn iets verder dan postsorteerder?
Gvdquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi dat dat tegenwoordig kan, het homohuwelijk.
Nee hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
kende je via je negermatties zeker.
hihaho vrouw en man.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi dat dat tegenwoordig kan, het homohuwelijk.
Waarom konden ze niet wachten met dat kind dan? Zijn ze christelijk of zo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De een sorteert post en de ander zit thuis. Geen werk meer.
Zitten een boel redenen achter, maargoed hoef ook niet heel hun leef hier te postenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom konden ze niet wachten met dat kind dan? Zijn ze christelijk of zo?
Waren ze al wel langer dan 1,5 jaar samen voordat ze begonnen aan dat trouw-babygedoe?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zitten een boel redenen achter, maargoed hoef ook niet heel hun leef hier te posten
Jij post je memehoofd ook te pas en te onpas, dus dit kan er ook wel bij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zitten een boel redenen achter, maargoed hoef ook niet heel hun leef hier te posten
Tel daar maar een aantal jaar bij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waren ze al wel langer dan 1,5 jaar samen voordat ze begonnen aan dat trouw-babygedoe?
stfu a zemmel a bezem/quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij post je memehoofd ook te pas en te onpas, dus dit kan er ook wel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |