quote:Adam Maher had seksdate op parkeerplaats
Topvoetballer Adam Maher werd vorig jaar uitgeroepen tot talent van het jaar. Sindsdien liggen de vrouwen aan zijn voeten. Volgens vrienden kan de 20-jarige PSV-speler maar moeilijk omgaan met alle succes. Soms laat hij zijn vrienden 'geheime' vrijpartijen zelfs filmen. Ondertussen weet Adam's vriendinnetje van niets.
In Weekend deze week de onthullende foto, gemaakt tijdens één van de snelle seksdate's die Maher had op een parkeerplaats bij een NS Station in Noord Holland. 'Via Facebook maakt Adam in het geheim afspraakjes met vrouwen door heel Nederland. Soms komen ze van heinde en verre naar een afgelegen parkeerplaats voor een snelle ontmoeting met de beroemde voetballer van het Nederlands Elftal' aldus één van de vrienden van Maher. Ondertussen heeft de PSV-speler al een jaar een relatie met de 20-jarige Melanie uit Hilversum. 'Zij weet waarschijnlijk niets van zijn geheime afspraakjes met andere vrouwen' aldus de vriend. Persvoorlichter Jeroen van den Berk van PSV laat Weekend weten: 'PSV en Maher hebben kennisgenomen van de aankondiging van Weekend om de foto te publiceren. Zowel Maher als PSV voelen geen behoefte om op vragen te reageren.
http://www.weekend-online.nl/nieuws/10578/oranje-speler-betrapt
Want? Jij kunt niet tegen sex?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:49 schreef Neuroscience het volgende:
Nu nog blijer dat hij naar PSV is gegaan![]()
Alsof andere voetballers niet ook vreemdgaan bij het leven.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:49 schreef Neuroscience het volgende:
Nu nog blijer dat hij naar PSV is gegaan![]()
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:48 schreef Grifte het volgende:
Aan die buik te zien is ze ook al in verwachting van hem
Seks kan ik prima tegen. Tegen mannetjes die niet snappen dat er zoiets is als het internet minder. Maher is een sukkeltje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want? Jij kunt niet tegen sex?
Je moet je niet laten betrappen en al helemaal geen foto's laten maken. Maher sukkeltje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof andere voetballers niet ook vreemdgaan bij het leven.
Dat hij niet bepaald de slimste is, wist iedereen al.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:53 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Je moet je niet laten betrappen en al helemaal geen foto's laten maken. Maher sukkeltje.
Absoluut, erg naïef. Maar als ik jouw eerdere post goed interpreteer, vind je het ook vervelend dat Denswil bij jullie voetbalt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:52 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Seks kan ik prima tegen. Tegen mannetjes die niet snappen dat er zoiets is als het internet minder. Maher is een sukkeltje.
Jij bent fan van Ajax/Denswil toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:52 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Seks kan ik prima tegen. Tegen mannetjes die niet snappen dat er zoiets is als het internet minder. Maher is een sukkeltje.
Zijn daar ook fraaie kiekjes van? Voetballers en intelligentie is geen goed huwelijk. Basisschoolvriendje zat later in de jeugd bij ADO terwijl hij op het gym zat. Hij had het niet naar zijn zinquote:
En of daar foto's van zijn!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:59 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Zijn daar ook fraaie kiekjes van? Voetballers en intelligentie is geen goed huwelijk. Basisschoolvriendje zat later in de jeugd bij ADO terwijl hij op het gym zat. Hij had het niet naar zijn zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:01 schreef Dven het volgende:
[..]
En of daar foto's van zijn!
Tepelalert :Dat is geen tepel. Dat is een tattoo van een kusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Zag de foto heel kleinquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is geen tepel. Dat is een tattoo van een kusje.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:59 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Zijn daar ook fraaie kiekjes van?
Dat moet voor jou normaal niets uitmaken. Toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Zag de foto heel kleinHad al aangepast
jawel man, had m'n bril niet opquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat moet voor jou normaal niets uitmaken. Toch?
Tittymeister.quote:
Kijk naar dat mokkel van hem, die is ook al zo bol. Hij valt er op schijnbaarquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Want? Jij kunt niet tegen sex?
Denk dat hij Cocu niet goed begreep toen hij hem vertelde dat hij moest werken aan zijn afwerkingquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:16 schreef Cavaliers het volgende:
Is gewoon krachttraining van Maher hoor.
Die schijnbaar ook in verwachting is van hem.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:50 schreef Vitwiz het volgende:
Wat een sukkel.![]()
En zag vanmiddag nog een foto van hem op Instagram voorbij komen hoe verliefd die wel niet is op zen ''vriendinnetje''.
Die heeft toen PSV en hij de info kreeg van Weekend meteen alles opgebiecht en natuurlijk (dat mens is ws een geldwolf) heeft ze het geaccepteerd.quote:
Ze heeft een eekhoornhoofdquote:
Wangsmaak zou ik in dit geval zeggen.quote:
Godverdommequote:Op woensdag 15 januari 2014 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wangsmaak zou ik in dit geval zeggen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
HUehuehuehue.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:37 schreef OProg het volgende:
Het zijn Hamsterweken bij AH.
Daar moet ik zomaar ineens aan denken.
Veranderd niets aan zijn slechte smaak.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Die foto is 1,5 jaar geleden gemaakt toen hij bij AZ speelde en hij was toen nog vrijgezel
Wel aan de rest van je reactiequote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veranderd niets aan zijn slechte smaak.
Dus omdat hij dat zegt is dat gelijk zo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Die foto is 1,5 jaar geleden gemaakt toen hij bij AZ speelde en hij was toen nog vrijgezel
*verandertquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veranderd niets aan zijn slechte smaak.
Vaak een mentaliteitskwestie, maar laten we eerlijk zijn, daar kampen ook de niet-Mocro's bij PSV mee. Ze zijn afgelopen 3 jaar al twee maal de titel misgelopen vanwege hun slechte mentaliteit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En mocro,s bereiken vaak geen fuck in het voetbal
Willems heeft ze gejinxt in Auschwitzquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
*verandert
Maar ik begrijp het ook niet, als je dan toch zo een seksdate hebt, kies dan tenminste voor een lekker mokkel en niet zo een mollige varkentje.
[..]
Vaak een mentaliteitskwestie, maar laten we eerlijk zijn, daar kampen ook de niet-Mocro's bij PSV mee. Ze zijn afgelopen 3 jaar al twee maal de titel misgelopen vanwege hun slechte mentaliteit.
Ja vast.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Godverdommequote:Op woensdag 15 januari 2014 16:48 schreef Grifte het volgende:
Aan die buik te zien is ze ook al in verwachting van hem
Aan die hamsterwangen te zien kan die pens die hem een lapdance geeft best van Melanie zelf zijn.quote:
Nee, die is redelijk recent genomen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Jij was erbij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:35 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Nee, die is redelijk recent genomen.
Ja, niet normaal man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Veranderd niets aan het feit dat psv een kutclub blijftquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Jouw obsessie richting PSV begint een beetje sneue vormen aan te nemenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veranderd niets aan het feit dat psv een kutclub blijft
Was je erbij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Je bent zelf sneu.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jouw obsessie richting PSV begint een beetje sneue vormen aan te nemen
en dat ie vaker moest penetrerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat hij Cocu niet goed begreep toen hij hem vertelde dat hij moest werken aan zijn afwerking
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft Maher aan de persvoorlichter van PSV laten weten he
Goh daar heeft hij ook compleet geen belang bijquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, zo kan je aan iedere reactie wel gaan twijfelen. Zonder dat het tegendeel bewezen is lijkt me dat je hem gewoon moet geloven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:15 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Goh daar heeft hij ook compleet geen belang bij
Iets geiler zijn voor de goal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
en dat ie vaker moest penetreren
Oké man.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je bent weer lekker inhoudelijk bezig he, zoals altijd trouwens.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, zo kan je aan iedere reactie wel gaan twijfelen. Zonder dat het tegendeel bewezen is lijkt me dat je hem gewoon moet geloven.
Eens.quote:
nee alleen in zwarte pietquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
GastJe gelooft zeker ook nog in Sinterklaas.
Je moet geloven in Sinterklaas tot het tegendeel is bewezenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
GastJe gelooft zeker ook nog in Sinterklaas.
Ik kan knapper krijgenquote:
Elke FOK!er kan knapper krijgenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan knapper krijgen
Ja dit is een verkapte 'kijk mij eens'-post
quote:
Alsof hij zo knap isquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan knapper krijgen
Ja dit is een verkapte 'kijk mij eens'-post
Als ze niet van die lelijke wangen had.quote:
Hij is een rijke voetballer. Alsof je uiterlijk dan uitmaaktquote:
Nou ja ik weet wel knappere hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is een rijke voetballer. Alsof je uiterlijk dan uitmaakt
Het bijvoegelijk naamwoord doet het hem.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:22 schreef alors het volgende:
De reacties in dit topic![]()
Maar godsamme, jezelf laten filmen door vrienden terwijl je een lelijke sloerie op een parkeerplaats neemt?!!
Oh wacht ja alleen de heren mogen die opmerkingen maken, ik ben natuurlijk jaloersquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Het bijvoegelijk naamwoord doet het hem.
Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Oh wacht ja alleen de heren mogen die opmerkingen maken, ik ben natuurlijk jaloers
Dat het een lelijkerd is. Maar jouw interpretatie geeft mooi aan waar je issues liggenquote:
wow. echt wow.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Goh, maar 2 uur te laat met je nieuws.
[..]
Ja, dat zegt Maherquote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:24 schreef valek het volgende:
Die foto is toch al een paar jaar oud? Dacht ik ergens gelezen te hebben.
Daar doelde ik ook op anders.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:45 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat het een lelijkerd is. Maar jouw interpretatie geeft mooi aan waar je issues liggen
Ja, ik lees compleet verkeerdquote:
Nee okay, maar als het nou een 9 was dan zou je er nog mee kunnen pronken (quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:11 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ja, ik lees compleet verkeerd![]()
Sorry.
Dat ze lelijk dik is vind ik iig geen verzwarende factor. Ook met een 9 moet je snappen dat je geen foto's moet maken. The internet will get you.
Bovendien is Mahertje net zo'n sloerie dat hij meisjes uit het hele land laat komem om in auto's gepompt te worden
+2quote:
En in een hongerwinter kan je er flink wat voedsel in opslaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:30 schreef speknek het volgende:
[..]
+2
Die wangen zijn ook best handig, voor een keer zou ze dan niet morsen.
Nee, dan blijf ik bezig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wow. echt wow.
mag ik je handtekening?
Precies, genoeg geld voor een hotelkamer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef Stiggie het volgende:
Sowieso, afspraakjes maken om een beetje op een parkeerplaats lopen krikken....![]()
![]()
![]()
Regel het dan wat beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |