Veranderd niets aan zijn slechte smaak.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Die foto is 1,5 jaar geleden gemaakt toen hij bij AZ speelde en hij was toen nog vrijgezel
Wel aan de rest van je reactiequote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veranderd niets aan zijn slechte smaak.
Dus omdat hij dat zegt is dat gelijk zo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Die foto is 1,5 jaar geleden gemaakt toen hij bij AZ speelde en hij was toen nog vrijgezel
*verandertquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veranderd niets aan zijn slechte smaak.
Vaak een mentaliteitskwestie, maar laten we eerlijk zijn, daar kampen ook de niet-Mocro's bij PSV mee. Ze zijn afgelopen 3 jaar al twee maal de titel misgelopen vanwege hun slechte mentaliteit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En mocro,s bereiken vaak geen fuck in het voetbal
Willems heeft ze gejinxt in Auschwitzquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
*verandert
Maar ik begrijp het ook niet, als je dan toch zo een seksdate hebt, kies dan tenminste voor een lekker mokkel en niet zo een mollige varkentje.
[..]
Vaak een mentaliteitskwestie, maar laten we eerlijk zijn, daar kampen ook de niet-Mocro's bij PSV mee. Ze zijn afgelopen 3 jaar al twee maal de titel misgelopen vanwege hun slechte mentaliteit.
Ja vast.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Godverdommequote:Op woensdag 15 januari 2014 16:48 schreef Grifte het volgende:
Aan die buik te zien is ze ook al in verwachting van hem
Aan die hamsterwangen te zien kan die pens die hem een lapdance geeft best van Melanie zelf zijn.quote:
Nee, die is redelijk recent genomen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Jij was erbij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:35 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Nee, die is redelijk recent genomen.
Ja, niet normaal man.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wangsmaak zou ik in dit geval zeggen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Veranderd niets aan het feit dat psv een kutclub blijftquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Jouw obsessie richting PSV begint een beetje sneue vormen aan te nemenquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veranderd niets aan het feit dat psv een kutclub blijft
Was je erbij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Je bent zelf sneu.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jouw obsessie richting PSV begint een beetje sneue vormen aan te nemen
en dat ie vaker moest penetrerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Denk dat hij Cocu niet goed begreep toen hij hem vertelde dat hij moest werken aan zijn afwerking
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heeft Maher aan de persvoorlichter van PSV laten weten he
Goh daar heeft hij ook compleet geen belang bijquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, zo kan je aan iedere reactie wel gaan twijfelen. Zonder dat het tegendeel bewezen is lijkt me dat je hem gewoon moet geloven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:15 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Goh daar heeft hij ook compleet geen belang bij
Iets geiler zijn voor de goal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
en dat ie vaker moest penetreren
Oké man.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je bent weer lekker inhoudelijk bezig he, zoals altijd trouwens.
Ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, zo kan je aan iedere reactie wel gaan twijfelen. Zonder dat het tegendeel bewezen is lijkt me dat je hem gewoon moet geloven.
Eens.quote:
nee alleen in zwarte pietquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
GastJe gelooft zeker ook nog in Sinterklaas.
Je moet geloven in Sinterklaas tot het tegendeel is bewezenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
GastJe gelooft zeker ook nog in Sinterklaas.
Ik kan knapper krijgenquote:
Elke FOK!er kan knapper krijgenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan knapper krijgen
Ja dit is een verkapte 'kijk mij eens'-post
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |