quote:
Alsof hij zo knap isquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan knapper krijgen
Ja dit is een verkapte 'kijk mij eens'-post
Als ze niet van die lelijke wangen had.quote:
Hij is een rijke voetballer. Alsof je uiterlijk dan uitmaaktquote:
Nou ja ik weet wel knappere hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is een rijke voetballer. Alsof je uiterlijk dan uitmaakt
Het bijvoegelijk naamwoord doet het hem.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:22 schreef alors het volgende:
De reacties in dit topic![]()
Maar godsamme, jezelf laten filmen door vrienden terwijl je een lelijke sloerie op een parkeerplaats neemt?!!
Oh wacht ja alleen de heren mogen die opmerkingen maken, ik ben natuurlijk jaloersquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Het bijvoegelijk naamwoord doet het hem.
Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Oh wacht ja alleen de heren mogen die opmerkingen maken, ik ben natuurlijk jaloers
Dat het een lelijkerd is. Maar jouw interpretatie geeft mooi aan waar je issues liggenquote:
wow. echt wow.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Goh, maar 2 uur te laat met je nieuws.
[..]
Ja, dat zegt Maherquote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:24 schreef valek het volgende:
Die foto is toch al een paar jaar oud? Dacht ik ergens gelezen te hebben.
Daar doelde ik ook op anders.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:45 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat het een lelijkerd is. Maar jouw interpretatie geeft mooi aan waar je issues liggen
Ja, ik lees compleet verkeerdquote:
Nee okay, maar als het nou een 9 was dan zou je er nog mee kunnen pronken (quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:11 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ja, ik lees compleet verkeerd![]()
Sorry.
Dat ze lelijk dik is vind ik iig geen verzwarende factor. Ook met een 9 moet je snappen dat je geen foto's moet maken. The internet will get you.
Bovendien is Mahertje net zo'n sloerie dat hij meisjes uit het hele land laat komem om in auto's gepompt te worden
+2quote:
En in een hongerwinter kan je er flink wat voedsel in opslaanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:30 schreef speknek het volgende:
[..]
+2
Die wangen zijn ook best handig, voor een keer zou ze dan niet morsen.
Nee, dan blijf ik bezig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 08:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
wow. echt wow.
mag ik je handtekening?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |