abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135527664
nvm
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:47:19 #77
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_135532995
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon rechtdoor rijden op een klaverblad met de juiste rijbaan?
Pijltje staat op de afslag.
pi_135533116
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:47 schreef blup het volgende:

[..]

Pijltje staat op de afslag.
Afwijking. Die van 259 bij Zwolle staat in de middenberm als je maar genoeg inzoomt.
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:56:12 #79
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_135533608
Nog iets, ik zit jaren hele werkdagen op de weg. de keer dat iemand mij met 259 voorbij kwam kan ik mij echt niet heugen.. Ja, in Duitsland.
pi_135533896
quote:
99s.gif Op woensdag 15 januari 2014 19:56 schreef blup het volgende:
Nog iets, ik zit jaren hele werkdagen op de weg. de keer dat iemand mij met 259 voorbij kwam kan ik mij echt niet heugen.. Ja, in Duitsland.
Van alle miljoenen auto's zijn er dan ook elke dag in het hele land maar een handvol die harder dan 250 rijden en dan vooral 's nachts. Niet dat dat betekent dat de gegevens accuraat zijn, maar dat je het niet hebt gezien zegt toch niet zo veel? :P
  woensdag 15 januari 2014 @ 20:05:30 #81
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_135534180
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Van alle miljoenen auto's zijn er dan ook elke dag in het hele land maar een handvol die harder dan 250 rijden en dan vooral 's nachts. Niet dat dat betekent dat de gegevens accuraat zijn, maar dat je het niet hebt gezien zegt toch niet zo veel? :P
De enige die dagelijks zo hard over de weg janken zijn trouwens de Volvo's van politie.
Nu ik het zeg, dat heb ik wel vaker meegemaakt. Die kwamen écht met mach 1 langs.
Beetje zoals dit:
pi_135534252
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:05 schreef blup het volgende:

[..]

De enige die dagelijks zo hard over de weg janken zijn trouwens de Volvo's van politie.
Nu ik het zeg, dat heb ik wel vaker meegemaakt. Die kwamen écht met mach 1 langs.
Beetje zoals dit:
Ik dacht ook dat dat veel hoge metingen veroorzaakt maar als ik het internet mag geloven mogen hulpdiensten niet harder dan 160/170 meer rijden. Lijkt me heel sterk hoor, maar daar heb ik geen bewijs voor.
pi_135551750
Hele reeks 250 km/u metingen op de A2 in de trajectcontrole, lijkt me ook sterk dat iemand daar zo hard rijdt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 16 januari 2014 @ 09:58:10 #84
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_135551762
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:15 schreef Palomar het volgende:

[..]

Staat wel een uitleg op die site. Gaat met detectielussen in het wegdek. Zelfde idee als die draden over een fietspad die je soms ziet.
En hoe komt deze site aan deze gegevens?
censuur :O
  donderdag 16 januari 2014 @ 10:07:43 #85
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_135551966
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 09:58 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

En hoe komt deze site aan deze gegevens?
http://83.247.110.3/ndwOpenAVG/Voorwaarden.aspx
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 16 januari 2014 @ 10:19:32 #86
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_135552255
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niet te doen joh. :P Mensen rijden niet heel erg lang zo hard en ze vinden en dan weer bijhalen is veel te veel moeite. Bovendien zijn deze lussen geen officiële meting dus ze op grond hiervan beboeten kan ook niet.
Het zou toch vrij eenvoudig moeten zijn om deze lussen te koppelen aan de camera's boven de weg, en een trajectboete te geven. Dan is de nauwkeurigheid per lus niet zo interessant, de locatie en afstand zijn bekend. Tijd meten is niet moeilijk, dus er kan een boete uit volgen.
Doe dit landelijk, en je begint met landelijke dekking voor zeer hoge snelheden, vervolgens kan je de dekking vergroten door naar "lagere" snelheden te kijken.

Even wat anders: hoeveel van deze hoge snelheden worden door overheidsdiensten "veroorzaakt"? Politie en ambulance bijvoorbeeld, maar ook de onherkenbare voertuigen van hulpdiensten rijden behoorlijk harder dan burgers is toegestaan.

Deze video geeft aan dat de motoragenten serieus hard rijden. Ondanks regelmatig stilstaan rijden ze gemiddeld even hard als de ambulance die ruim boven de maximumsnelheid zit:

Treurig om te zien dat automobilisten zodra ze door een motoragent door rood zijn gestuurd om ruimte te maken, toch direct weer twee banen gebruiken om de auto ervoor in te halen. Inzicht: 0.

[ Bericht 8% gewijzigd door RemcoDelft op 16-01-2014 10:25:06 ]
censuur :O
  FOK!fotograaf donderdag 16 januari 2014 @ 14:15:58 #87
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135559788
In het AD wat meer uitleg over de site:
Artikel: Veel meer snelheidsduivels dan gedacht

Een paar dingen die mij opvallen en mijn stelling dat het niet klopt, onderbouwen:
quote:
Het traceren van snelheidsduivels lukt overigens alleen op heel rustige wegen.
Hee! Wat las ik eerder in het artikel:
quote:
Het is half vijf op de A58 in Zeeland. De avondspits staat op het punt te beginnen,
Is niet rustig.
quote:
Alleen als er één minuut lang niemand anders op de rijstrook van een hardrijder komt, kan de topsnelheid van deze ene bestuurder worden berekend.
Een minuut, aan het begin van de avondspits, een lege rijstrook. Nee, dat geloof ik niet. Zelfs overdag zou ik het niet geloven.
quote:
maar daar lijkt een automobilist totaal geen last van te hebben. Met maar liefst 187 kilometer per uur scheurt de snelheidsduivel tussen Goes en Bergen op Zoom. Een minuut later trapt vermoedelijk dezelfde bestuurder het gaspedaal nog iets verder in en wordt 218 kilometer per uur geregistreerd.
Wacht even. Het is overdag, de spits begint en je kan over langere afstand ver boven invorderingssnelheid rijden? En je rijbaan is zo rustig, dat er maar 1 auto in een minuut over een rijstrook gaat? Aan het begin van de spits?

Ik ben best veel onderweg. Als ik mijn eigen tempo rijdt, hobbel ik vaak tussen de 140 en 150 op de teller. Dat is dus, als ik 150 op de teller doe, 140 in het echt. Volgens de website zou ik dan nog flink ingehaald moeten worden ingehaald? Nou, ik word eigenlijk nooit ingehaald.
's Nachts zelfde verhaal, meestal ook met zo'n 130 a 140 echte km/h's, maar ook weinig ingehaald. Ja, soms eens, maar dat is dan geen laagvlieger, zoals het volgens deze website zou moeten zijn. Dan is het iemand die nog iets harder rijdt.

Ik geloof ook niet dat het overdag op een doorsnee snelweg mogelijk is dat er maar 1 iemand in een minuut een bepaalde rijstrook gebruikt. Als je de hoeveelheid vrachtverkeer ziet, de hoeveelheid auto's, het gaat er bij mij niet in.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_135587722
pi_135588984
Ik geloof er ondertussen geen ene kont meer van.
Dit kan gewoon niet.
Ik ga met het betoog van Pizza_Boom mee.
pi_135610511
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:36 schreef Revolution-NL het volgende:
Op de A73 en de A44 is iemand ook lekker aan het doorstampen geweest.
Gisteren ben ik met 200 km/u over de A73 gevlogen. Wel een klein stukje...
pi_135652170
het werkt wel, maar hoe betrouwbaar het is weet ik niet. Mijn snelheden stonden er in ieder gegeval op!
pi_135659018
Dit geeft dus wel mooi te denken... ik rij 30-50.000km per jaar. RaRa .. ik heb nog nooit zoiets voorbij zien komen???!! Hoogstens onopvallende politie-eenheden met blauw aan. Kortom .. lulkoek-'metingen'. Fijn dat ze deze volslagen onbetrouwbare techniek ook toepassen bij traject controles. Laten we dan maar hopen dat met het meten over een langer traject, de metingen iets minder lulkoekerig worden. :( Zal vast wel een afwijking in het voordeel van het CJIB zijn. Met die idiote administratiekosten bullshit van ze. Kots
  zaterdag 18 januari 2014 @ 23:16:39 #93
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135660361
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:45 schreef borderlinedancer het volgende:
Fijn dat ze deze volslagen onbetrouwbare techniek ook toepassen bij traject controles
Ik zou me nog eens goed verdiepen in de technieken der trajectcontroles voor je gaat lopen blaten.

De voor deze site gebruikte detectielussen werken trouwens net als snelheidscamera's, filesignalering en roodlichtflitsers gewoon al tig jaar op dezelfde manier. superbetrouwbaar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135660464
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 22:45 schreef borderlinedancer het volgende:
Dit geeft dus wel mooi te denken... ik rij 30-50.000km per jaar. RaRa .. ik heb nog nooit zoiets voorbij zien komen???!! Hoogstens onopvallende politie-eenheden met blauw aan. Kortom .. lulkoek-'metingen'. Fijn dat ze deze volslagen onbetrouwbare techniek ook toepassen bij traject controles. Laten we dan maar hopen dat met het meten over een langer traject, de metingen iets minder lulkoekerig worden. :( Zal vast wel een afwijking in het voordeel van het CJIB zijn. Met die idiote administratiekosten bullshit van ze. Kots
:')
pi_135660572
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zou me nog eens goed verdiepen in de technieken der trajectcontroles voor je gaat lopen blaten.RB

De voor deze site gebruikte detectielussen werken trouwens net als snelheidscamera's, filesignalering en roodlichtflitsers gewoon al tig jaar op dezelfde manier. superbetrouwbaar.
Dat klopt, ik blaat graag.:)

Alleen als je dit betrouwbaar noemt, verklaar je nader. Klopt geen ZAK van vooralsnog.
pi_135660808
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Dat klopt, ik blaat graag.:)

Alleen als je dit betrouwbaar noemt, verklaar je nader. Klopt geen ZAK van vooralsnog.
weet niet of jij ook wel eens 's nachts rijdt (zoals bijv. bij die recordmetingen), maar dan kom je regelmatig mensen tegen die echt hard rijden. Rij zelf ook regelmatig 160-170 op de cruisecontrol als het rustig is, maar wordt dan nog vaak met behoorlijke snelheidsverschillen ingehaald (vaak mercedes/audi's).
pi_135660892
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:28 schreef Palomar het volgende:

[..]

weet niet of jij ook wel eens 's nachts rijdt (zoals bijv. bij die recordmetingen), maar dan kom je regelmatig mensen tegen die echt hard rijden. Rij zelf ook regelmatig 160-170 op de cruisecontrol als het rustig is, maar wordt dan nog vaak met behoorlijke snelheidsverschillen ingehaald (vaak mercedes/audi's).
Absoluut. Veel nachts.en savonds. Maar 200+ eigenlijk nooit gezien. En zeker niet op de tijden die ze daar vermelden. ja ik lees nu dat traject controles met digitale camera's werken dus dat zal wel anders zijn. Overigens kun je traject controles in tegenstelling wat ik op wikipedia lees, wel degelijk foppen:)
  zaterdag 18 januari 2014 @ 23:33:41 #98
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_135660984
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Dat klopt, ik blaat graag.:)

Alleen als je dit betrouwbaar noemt, verklaar je nader. Klopt geen ZAK van vooralsnog.
Trajectcontroles werken met camera's. Op moment X wordt je kenteken op punt a gezien, op moment Y op punt b. Daarvoor zouden de afzonderlijke meetstations je snelheid nog niet eens hoeven weten, afstand en tijd zijn bekend dus snelheid is te berekenen.
pi_135664910
Die waardes kloppen gewoon niet, het gaat om het gemiddelde van een detectielus in 1 minuut tijd. Tijdens de spits een waarde van god mag weten hoeveel is gewoon onmogelijk.

Het is dus aannemelijk dat deze metingen niet op waarheid berusten.
  zondag 19 januari 2014 @ 07:21:12 #100
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_135666785
Bij hoge snelheden boven 250 klopt het niet dus, dat is duidelijk. Vannacht even 300 aangetipt met de Ferrari van een maat van mij. Is niks boven de 250 terug te vinden. En de maxen 254 verspringt gewoon.
pi_135666820
Ik rijd regelmatig 200 op het laatste stuk van de a4 bij delft, ik zie mensen daar meer hard rijden.
pi_135667869
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 07:36 schreef totalvamp het volgende:
Ik rijd regelmatig 200 op het laatste stuk van de a4 bij delft, ik zie mensen daar meer hard rijden.
'Regelmatig' ... mobiele controle = rijbewijs kwijt
pi_135668164
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 07:21 scf Gabrunal_2013 het volgende:
Bij hoge snelheden boven 250 klopt het niet dus, dat is duidelijk. Vannacht even 300 aangetipt met de Ferrari van een maat van mij. Is niks boven de 250 terug te vinden. En de maxen 254 verspringt gewoon.
Precies, dat kan ook niet anders. Reed je 300 op de teller of de GPS? Wat voor Ferrari en wat was het verschil met de tacho? Een afwijking tot 30 kmh tacho/GPS komt nl. voor

[ Bericht 0% gewijzigd door borderlinedancer op 19-01-2014 10:24:56 ]
pi_135668426
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 07:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Bij hoge snelheden boven 250 klopt het niet dus, dat is duidelijk. Vannacht even 300 aangetipt met de Ferrari van een maat van mij. Is niks boven de 250 terug te vinden. En de maxen 254 verspringt gewoon.
Die detectielussen kunnen ook niet hoger dan 249km/h meten dus die waardes zijn sowieso onzin.
pi_135671321
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 07:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Bij hoge snelheden boven 250 klopt het niet dus, dat is duidelijk. Vannacht even 300 aangetipt met de Ferrari van een maat van mij. Is niks boven de 250 terug te vinden. En de maxen 254 verspringt gewoon.
Twee dingen:
1. Die detectielussen bevinden zich niet overal. Aan het kaartje te zien vooral bij op-/afritten, omdat daar vaak files staan. Mogelijk heb je kort zo hard gereden, waardoor het niet gedetecteerd is.
2. Correct me if I'm wrong, maar die site toont volgens mij alleen snelheden van de afgelopen 15-30 minuten (uitgezonderd van de dag- en totale max). Dus als je pas later op die site kijkt kan je snelheid al weer weg zijn.
  zondag 19 januari 2014 @ 12:51:56 #106
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_135671410
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:49 schreef Palomar het volgende:

[..]

Twee dingen:
1. Die detectielussen bevinden zich niet overal. Aan het kaartje te zien vooral bij op-/afritten, omdat daar vaak files staan. Mogelijk heb je kort zo hard gereden, waardoor het niet gedetecteerd is.
2. Correct me if I'm wrong, maar die site toont volgens mij alleen snelheden van de afgelopen 15-30 minuten (uitgezonderd van de dag- en totale max). Dus als je pas later op die site kijkt kan je snelheid al weer weg zijn.
ik had de dagmax verwacht, want we zaten in echte km/h zeker op 270 (uitgaande van 300 op de teller) Maar ik begreep nu dat snelheden boven de 250 niet kloppen bij die lussen , dat verklaart het.
  zondag 19 januari 2014 @ 13:15:08 #107
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_135672281
Mijn 190 van gisteravond was niet eens terug te zien :{
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_135674037
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:51 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

ik had de dagmax verwacht, want we zaten in echte km/h zeker op 270 (uitgaande van 300 op de teller) Maar ik begreep nu dat snelheden boven de 250 niet kloppen bij die lussen , dat verklaart het.
Neem de volgende keer een GPS mee en wees er zeker van dat je ontvangst goed is. Warmte-werende ruiten kunnen de nauwkeurigheid behoorlijk beïnvloeden

[ Bericht 0% gewijzigd door borderlinedancer op 20-01-2014 21:32:06 ]
pi_135674179
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 09:58 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

'Regelmatig' ... mobiele controle = rijbewijs kwijt
Nah ze controleren nooit daar altijd een stuk ervoor.
pi_135674654
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:02 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Nah ze controleren nooit daar altijd een stuk ervoor.
Mobiele controles herken je nauwelijks. Doen ze vanuit rijdende auto's, vandaar mobiel
pi_135674838
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:15 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Mobiele controles herken je nauwelijks. Doen ze vanuit rijdende auto's, vandaar mobiel
Moet er wel ruimte voor zijn ;) je herkent die lui gelijk.
  zondag 19 januari 2014 @ 14:46:34 #112
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_135675969
Die verkeerde meetwaarden: Doorgaans heeft zo'n meetpunt 2 lussen achter elkaar met enkele meters ertussen.

Kan het niet zo zijn dat door filerijden (en te dicht op elkaar zitten) de voorligger en achterligger tegelijk elk over hun deel van de lus gaat waardoor je van die idiote waarden krijgt?


pi_135677734
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Die verkeerde meetwaarden: Doorgaans heeft zo'n meetpunt 2 lussen achter elkaar met enkele meters ertussen.

Kan het niet zo zijn dat door filerijden (en te dicht op elkaar zitten) de voorligger en achterligger tegelijk elk over hun deel van de lus gaat waardoor je van die idiote waarden krijgt?


[ afbeelding ]
Bingoooo

[ Bericht 0% gewijzigd door borderlinedancer op 19-01-2014 15:26:54 ]
  zondag 19 januari 2014 @ 16:07:49 #114
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_135680195
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Bingoooo
Koos Spee gaat het behandelen in www.verkeerdebaas.nl en mss ook in wegmisbruikers. Ik ben benieuwd.
  zondag 19 januari 2014 @ 16:08:26 #115
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_135680239
hier zijn laatste tweet

quote:
KooSpee

Van de week kom ik mogelijk met meer info over bestwelsnel.nl Het lijkt er op dat hier voor het merendeel onjuiste informatie op staat
https://twitter.com/KooSpee
pi_135682431
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 09:58 schreef borderlinedancer het volgende:
'Regelmatig' ... mobiele controle = rijbewijs kwijt
A4 na Wateringen is uitgestorven. :) Maar het kan wel idd.
pi_135685274
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
Het wachten is op DS4 die effe een topspeedje ergens neer gaat zetten :7
In Nederland? Neuh, ben net een paar weken van de voorwaardelijke rijontzegging af...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_135685329
Er klopt echt helemaal niets van die site en snelheden.
Schip ahoy!
pi_135686244
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

In Nederland? Neuh, ben net een paar weken van de voorwaardelijke rijontzegging af...
Oeii wat is er gebeurd?
pi_135686914
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef borderlinedancer het volgende:

[..]

Oeii wat is er gebeurd?
Gokje: Snelheid.
DS4 kennende verwacht ik geen andere gekkigheden. :)
pi_135687685
Precies. 172 na correctie net na roermond komende van de Ring. Je mag er 100. Kaarsrechte weg die fysiek een autosnelweg is.

Ps: er zat ook nog een paar maanden onvoorwaardelijk aan vast. 4 maanden met chauffeurs moeten rijden... (In NL dan, want daarbuiten mocht het wel natuurlijk).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 19 januari 2014 @ 19:55:41 #122
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135689651
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef DS4 het volgende:

[..]

In Nederland? Neuh, ben net een paar weken van de voorwaardelijke rijontzegging af...
Kom me maar ophalen, dan rijd ik wel B-)

Dat stukkie A73 bij Roermond is er idd goed geschikt voor; dat rijd ik elke dag. Je moet wel effe Flitsmeister tsjekke voor je los gaat natuurlijk :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 19 januari 2014 @ 20:00:23 #123
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_135689872
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef DS4 het volgende:
Precies. 172 na correctie net na roermond komende van de Ring. Je mag er 100. Kaarsrechte weg die fysiek een autosnelweg is.

Ps: er zat ook nog een paar maanden onvoorwaardelijk aan vast. 4 maanden met chauffeurs moeten rijden... (In NL dan, want daarbuiten mocht het wel natuurlijk).
Daar staan ze vaak op de bult, de rotzakken. Veel (oudere) cruisecontrol-systemen hebben iets van een seconde vertraging in het gas-terug als je een helling op hebt gereden. Heb je de CC op 110 op de teller hebt staan, zit het er dik in dat ze je pakken.

Hier ook zo'n mooi stukje van een kleine 2 kilometer 2 strooks, geen in- of uitvoegend verkeer en 5 meter groen tussen de rijrichtingen. Was eerst 100, nu sinds een tijd 80. Gelukkig staan ze daar zelden te fohnen O-)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:02:19 #125
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135751634
A17 bij zevenbergen,
179km/h

Dat moet ik makkelijk kunnen verbreken, detecteren ze ook motoren of niet :+
pi_135751827
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:02 schreef lipjes het volgende:
A17 bij zevenbergen,
179km/h

Dat moet ik makkelijk kunnen verbreken, detecteren ze ook motoren of niet :+
Zeg ff wanneer je je record gaat neerzetten, hou ik de site in de gaten voor je.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:28:46 #127
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135752503
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:08 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zeg ff wanneer je je record gaat neerzetten, hou ik de site in de gaten voor je.
Als ik er tijd voor heb, vanavond.

Prik ik even de garmin erop en dan eens kijken hoe accuraat die dingen zijn
pi_135778155
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:08 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zeg ff wanneer je je record gaat neerzetten, hou ik de site in de gaten voor je.
Vanochtend reed ik er 386 volgens m'n GPS... Maar ik denk niet dat dat helemaal klopt dus zal ook wel niet op de site verschijnen :-(
  FOK!fotograaf vrijdag 24 januari 2014 @ 14:37:58 #129
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135893341
Zelfs Koo$ Sp¤¤ is tot de conclusie gekomen dat het klinkklare onzin is.

http://www.verkeerdebaas.nl/blog/item/bestwelsnelnl.html
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_135893441
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zelfs Koo$ Sp¤¤ is tot de conclusie gekomen dat het klinkklare onzin is.

http://www.verkeerdebaas.nl/blog/item/bestwelsnelnl.html
De laatste die zou mogen klagen over het verstrekken van misinformatie...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 januari 2014 @ 14:41:41 #131
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135893485
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

De laatste die zou mogen klagen over het verstrekken van misinformatie...
Maar toch, hij is er altijd als de kippen bij als het gaat over harder rijden dan de limiet, als een predikant staat hij er dan bij dat het gevaarlijk is (voor de portemonnee ja) en niet mag omdat het gevaarlijk is etc. Daarom, juist van hem, zo'n stuk is opmerkelijk.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_135895003
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:41 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Maar toch, hij is er altijd als de kippen bij als het gaat over harder rijden dan de limiet, als een predikant staat hij er dan bij dat het gevaarlijk is (voor de portemonnee ja) en niet mag omdat het gevaarlijk is etc. Daarom, juist van hem, zo'n stuk is opmerkelijk.
Ik zie weinig opmerkelijks aan zijn mening. Die is nog steeds in lijn met zijn eerdere verhaal. Hard rijden is levensgevaarlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder komt deze mislukte fraudeofficier (ook wel omhooggevallen verkeersagent) niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 17:29:32 #133
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_135899866
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zie weinig opmerkelijks aan zijn mening. Die is nog steeds in lijn met zijn eerdere verhaal. Hard rijden is levensgevaarlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder komt deze mislukte fraudeofficier (ook wel omhooggevallen verkeersagent) niet.
Niks mis met Koos Spee. Hij heeft ook een leuke twitteraccount trouwens, waar hij allerhande leuke info deelt en vaak ook persoonlijk reageert op tweets van zijn volgers!

https://twitter.com/KooSpee
pi_135900119
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:29 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

Niks mis met Koos Spee.
Jouw mening. Mijn mening is dat hij een leugenaar is, het verkeersstrafrecht heeft misbruikt om geld op te halen en dat hij werkelijk de meest zwakke jurist was binnen het OM (wat ook de reden is dat men hem naar BVOM heeft geschopt toen men de fraudegroep ging opwaarderen naar enig niveau, hetgeen overigens ook gelukt is, want daar zitten nu kundige mensen).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:58:31 #135
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_135907676
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:41 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Maar toch, hij is er altijd als de kippen bij als het gaat over harder rijden dan de limiet, als een predikant staat hij er dan bij dat het gevaarlijk is (voor de portemonnee ja) en niet mag omdat het gevaarlijk is etc. Daarom, juist van hem, zo'n stuk is opmerkelijk.
Koos is best heel realistisch. Ook zelfs kritisch op het OM en de regering. Koos is bijvoorbeeld TEGEN hoge boetes voor een paar km te hard en heeft best realistische ideeën. Het ergert hem ook dat de het doel niet de verkeersveiligheid is, maar het cashen van zoveel mogelijk boetegeld.

Bedenk je ook dat Dhr Spee een grote bijdrage heeft geleverd in het feit dat Nederland het meest verkeersveilige land is ter wereld. En dat ondanks mensen vaak zo beroerd rijden hier.
pi_135908172
Spee heeft juist gezorgd dat de daling in verkeersdoden zoals in omringende landen door de introductie van veiligheidssystemen als esp is vertraagd en minder effectief bleek. Anders gezegd: zonder zijn beleid zou het verkeer in NL juist veiliger zijn.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  FOK!fotograaf vrijdag 24 januari 2014 @ 23:48:14 #137
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135915927
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:58 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Koos is best heel realistisch. Ook zelfs kritisch op het OM en de regering. Koos is bijvoorbeeld TEGEN hoge boetes voor een paar km te hard en heeft best realistische ideeën. Het ergert hem ook dat de het doel niet de verkeersveiligheid is, maar het cashen van zoveel mogelijk boetegeld.
Dat alles ook pas sinds hij met pensioen is... :')
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 25 januari 2014 @ 07:52:18 #138
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_135920873
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:08 schreef DS4 het volgende:
Spee heeft juist gezorgd dat de daling in verkeersdoden zoals in omringende landen door de introductie van veiligheidssystemen als esp is vertraagd en minder effectief bleek. Anders gezegd: zonder zijn beleid zou het verkeer in NL juist veiliger zijn.
Het is nog nooit aangetoond dat dit soort systemen tot minder doden leidt. Dit kan ook sterk worden betwijfeld. Mensen wanen zich met dergelijke systemen veiliger en gaan harder en vaak roekelozer leiden. Dit leidt juist tot meer doden en ongelukken en compenseert weer voor de eventuele doden die worden voorkomen door het systeem. Dit geldt ook voor winterbanden. Nummer 1 dooodsoorzaak is het gedrag en de kwaliteit van de bestuurders. De overige doodsoorzaken zijn verwaarloosbaar klein.
pi_135920919
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 07:52 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

Het is nog nooit aangetoond dat dit soort systemen tot minder doden leidt.
Dat is allemaal prima onderzocht en heeft overal ook daadwerkelijk geleid tot het verlagen van het aantal dodelijke ongevallen.

quote:
Dit kan ook sterk worden betwijfeld. Mensen wanen zich met dergelijke systemen veiliger en gaan harder en vaak roekelozer leiden.
Dit is nou wel een onbewezen stelling. Sowieso zorgt hard rijden maar voor een paar procent van de dodelijke ongevallen (NL: 3%, bron adviesdienst verkeer en vervoer, onderdeel ministerie v en w). Niet opletten zit ongeveer op het tienvoudige.

Daar zit nu ook precies de crux. Spee liegt dat hij barst als hij stelt dat snelheid een hoofdoorzaak is van een groot deel van de verkeersdoden. De praktijk laat zien dat het juist sufkutten is wat gevaarlijk is in plaats van een keer wat harder rijden. Daarom ook is zijn beleid contraproductief geweest. Hele volksstammen dachten veilig te zijn mits ze maar niet snel reden. En vervolgens letten ze niet meer goed op, want ze zijn toch veilig onderweg... Totdat: boem!

quote:
Dit leidt juist tot meer doden en ongelukken en compenseert weer voor de eventuele doden die worden voorkomen door het systeem. Dit geldt ook voor winterbanden. Nummer 1 dooodsoorzaak is het gedrag en de kwaliteit van de bestuurders. De overige doodsoorzaken zijn verwaarloosbaar klein.
Pure kletskoek.

Is spee overigens familie van je, of heb je een andere reden om zijn leugens voor zoete koek te slikken?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:01:09 #140
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_135922631
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 08:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is allemaal prima onderzocht en heeft overal ook daadwerkelijk geleid tot het verlagen van het aantal dodelijke ongevallen.

[..]

Dit is nou wel een onbewezen stelling. Sowieso zorgt hard rijden maar voor een paar procent van de dodelijke ongevallen (NL: 3%, bron adviesdienst verkeer en vervoer, onderdeel ministerie v en w). Niet opletten zit ongeveer op het tienvoudige.

Daar zit nu ook precies de crux. Spee liegt dat hij barst als hij stelt dat snelheid een hoofdoorzaak is van een groot deel van de verkeersdoden. De praktijk laat zien dat het juist sufkutten is wat gevaarlijk is in plaats van een keer wat harder rijden. Daarom ook is zijn beleid contraproductief geweest. Hele volksstammen dachten veilig te zijn mits ze maar niet snel reden. En vervolgens letten ze niet meer goed op, want ze zijn toch veilig onderweg... Totdat: boem!

[..]

Pure kletskoek.

Is spee overigens familie van je, of heb je een andere reden om zijn leugens voor zoete koek te slikken?
Het feit dat er minder doden zijn is omdat er minder roekeloos gereden wordt. In de jaren 70 en 80 was het sociaal gewoon geaccepteerd om stomdronken in de auto te stappen bijvoorbeeld.Of te gaan racen op de openbare weg. De kans dat je gepakt werd was nihil en als je gepakt werd waren de straffen laag... Ik trek het nut van sommige systemen ook niet in twijfel. De airbag en kreukelzones hebben zeker geleid tot veiliger auto;s. Hetgeen Koos zegt over snelheid klopt wel degelijk. Snelheid is de oorzaak van 99.9% van de dodelijke ongevallen in het verkeer, want als de snelheid 0 is dan zullen er ook geen dodelijke ongevallen zijn in het verkeer.

Het laatste comment dat je geeft is natuurlijk nonsens, want Koos is juist voorstander van pro-actief doorrijden waar het kan, dus zeker niet sufkutten! verder een goede verkeersopleiding en handhaving door de pakkans te vergroten. ZIjn ideeën zijn echt heel realistisch en werken ook. Handhaving door camera's en palen is niet populair, maar je haalt wel de excessen er uit. Hij heeft echt een grote inbreng gehad in het naar beneden brengen van de verkeersdoden in Nederland. Nederland is qua verkeer hierdoor 1 van de veiligste landen ter wereld!!
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:18:47 #141
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_135922959
Als Paul Walker gewoon 50 km.h had gereden had hij deze botsing gewoon overleefd, of, waarschijnlijk had hij de macht over het stuur zelfs niet verloren. Een paar eenvoudige flitspalen hadden kunnen voorkomen dat hij zo over de schreef ging.


[ Bericht 13% gewijzigd door Gabrunal_2013 op 25-01-2014 11:25:05 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:19:35 #142
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135922982
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:18 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Als Paul Walker gewoon 50 km.h had gereden had hij deze botsing gewoon overleefd, of sterk, waarschijnlijk was hij de macht over het stuur niet voorkomen. Een paar eenvoudige flitspalen hadden kunnen voorkomen dat hij zo over de schreef ging.
[ afbeelding ]
paul walker reed niet zelf dildo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:21:11 #143
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_135923011
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

paul walker reed niet zelf dildo
zijn vriend dan, maakt voor het ongeluk niet uit. Dit geldt voor veel ongelukken. Als we de verkeersdoden nog veel verder terug willen, moeten we overal in NL trajectcontrole invoeren. Dus ook op alle 80 en 50 wegen. De overheid is helaas bang dat ze dan te weinig geld binnen krijgen en hebben dus een dubbele moraal. Hier hamert Koos ook steeds (terecht) op. De overheid is verslaafd aan de boetegelden van het CJIB, daarom gaan de boetebedragen ook steeds omhoog als mensen zich beter aan de regels houden. dat werkt contraproductief.
pi_135923163
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:01 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

Het feit dat er minder doden zijn is omdat er minder roekeloos gereden wordt. In de jaren 70 en 80 was het sociaal gewoon geaccepteerd om stomdronken in de auto te stappen bijvoorbeeld.Of te gaan racen op de openbare weg. De kans dat je gepakt werd was nihil en als je gepakt werd waren de straffen laag... Ik trek het nut van sommige systemen ook niet in twijfel. De airbag en kreukelzones hebben zeker geleid tot veiliger auto;s. Hetgeen Koos zegt over snelheid klopt wel degelijk. Snelheid is de oorzaak van 99.9% van de dodelijke ongevallen in het verkeer, want als de snelheid 0 is dan zullen er ook geen dodelijke ongevallen zijn in het verkeer.
Dit is gewoon hersenloos dom geblaat. Je weet niet eens het verschil tussen een voorwaarde en een oorzaak.

En ik sprak over hoofdoorzaak.

quote:
Het laatste comment dat je geeft is natuurlijk nonsens, want Koos is juist voorstander van pro-actief doorrijden waar het kan, dus zeker niet sufkutten! verder een goede verkeersopleiding en handhaving door de pakkans te vergroten. ZIjn ideeën zijn echt heel realistisch en werken ook. Handhaving door camera's en palen is niet populair, maar je haalt wel de excessen er uit. Hij heeft echt een grote inbreng gehad in het naar beneden brengen van de verkeersdoden in Nederland. Nederland is qua verkeer hierdoor 1 van de veiligste landen ter wereld!!
[ afbeelding ]
Nederland was al lang en breed een van de veiligste landen als het gaat om verkeersveiligheid voordat Koos ten tonele kwam. We hebben daar ook perfecte condities voor (modern wagenpark, gematigd klimaat, geen bergen, goed onderhouden wegennet, enz.).

Als je vanaf het moment dat het beleid van Koos ingesteld was gaat vergelijken met omringende landen zie je dat ze allemaal een sterkere daling kenden van de verkeersdoden en die daling bleek uit onderzoek voort te komen uit zaken als b.v. ESP.

Spee begon in 1996 en zijn beleid kwam in 1998 echt in full swing. Tot aan 2004 zie je die vervlakking gewoon, waar de daling daarna weer een beetje overeen kwam met omringende landen als het gaat om daling.

Kortom: Nederland had een flinke voorsprong, maar is daar een aardig deel van kwijtgeraakt onder Koos.

Ga je nog even onthullen waarom die arm van jou zo ver in Koos steekt overigens? Want je bent echt te kritiekloos om niet op zijn minst Ome Koos te mogen zeggen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_135923188
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:18 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Als Paul Walker gewoon 50 km.h had gereden had hij deze botsing gewoon overleefd, of, waarschijnlijk had hij de macht over het stuur zelfs niet verloren. Een paar eenvoudige flitspalen hadden kunnen voorkomen dat hij zo over de schreef ging.

Nee, want tussen de palen kun je makkelijk 300+ zonder dat er ook maar iets met je gebeurt. VROS werkt wel. Dan confronteer je mensen met hun gedrag (en ALLE gedrag, niet alleen die snelheid).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_135923241


P.s. alle landen waar de hoofdoorzaak van verkeersdoden in kaart wordt gebracht blijkt snelheid tussen de 2 en 4% te zitten.

Tot zover de fabel van Koos.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:39:09 #147
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_135923357
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:32 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
leuk grafiekje, Ik heb mn vraagtekens bij die oorzaken. (zoals teveel rechts of links rijden een oorzaak van bijna 10% van de dodelijke ongevallenn, dat lijkt me echt nonsens) Verder, al die andere categorieën zijn ook indirect snelheidsgerelateerd. Bij foutief inhalen gaat het vaak over inhalen op 80 wegen, of over doorgetrokken streep. Als deze bestuurder gewoon niet was gaan inhalen, dus langzamer was gaan rijden, was er ook geen ongeluk gebeurd. Wat mij betreft wordt inhalen op alle 2 baans wegen altijd verboden. Geldt ook voor het macht over het stuur verliezen. Als je de macht over het stuur verliest rij je sneller dan jij aankan, anders gebeurt dat niet. Geen voorrang verlenen is vaak ook snelheid gerelateerd, want vaak wordt er geen voorrang verleent als de snelheden verkeerd ingeschat worden. (bv iemand komt van rechts,maar rijdt veel te hard)
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:42:24 #148
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_135923422
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, want tussen de palen kun je makkelijk 300+ zonder dat er ook maar iets met je gebeurt. VROS werkt wel. Dan confronteer je mensen met hun gedrag (en ALLE gedrag, niet alleen die snelheid).
Het gaat erom dat hij het idee moet hebben dat de kans zo groot is dat hij gepakt wordt , dat hij het niet in zijn hoofd haalt om te snel te gaan rijden. Mensen met veel geld moet je treffen met EMG cursussen , auto afnemen en rijontzeggingen in plaats van met boetes. Mensen moeten sneller voor de rechter gedaagd worden. Het puntenrijbewijs is een uitstekende maatregel die recent hier is ingevoerd. Dit zal zeker ook werken het aantal verkeersdoden te verlagen, omdat je een aantal notoire wegpiraten het rijbewijs makkelijk kunt afnemen.
pi_135923706
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

leuk grafiekje, Ik heb mn vraagtekens bij die oorzaken.
Schrijf je een briefje naar het Ministerie en vraag je mbv de Wob het onderzoek op. Als je daarna nog kritiek hebt, graag hier inhoudelijk posten.

Vooralsnog hou ik het even bij deze officiële cijfers die volledig in lijn zijn met vergelijkbare onderzoeken.

quote:
(zoals teveel rechts of links rijden een oorzaak van bijna 10% van de dodelijke ongevallenn, dat lijkt me echt nonsens) Verder, al die andere categorieën zijn ook indirect snelheidsgerelateerd. Bij foutief inhalen gaat het vaak over inhalen op 80 wegen, of over doorgetrokken streep. Als deze bestuurder gewoon niet was gaan inhalen, dus langzamer was gaan rijden, was er ook geen ongeluk gebeurd.
Ja, zo is inderdaad alles snelheidsgerelateerd, want als je gewoon op de oprit was blijven staan...

Op dezelfde manier zijn vrouwen verantwoordelijk voor al het nare wat de mens doet. Immers zonder vrouwen wordt geen mens geboren en dus...

Het is een onzinredenering. Punt.

quote:
Wat mij betreft wordt inhalen op alle 2 baans wegen altijd verboden. Geldt ook voor het macht over het stuur verliezen. Als je de macht over het stuur verliest rij je sneller dan jij aankan, anders gebeurt dat niet.
Volstrekte onzin. Een veel voorkomend iets is dat iemand even niet oplet of schrikt, in de berm belandt met twee wielen en slipt bij het daar weer uitkomen. Heeft niets te maken met te hard rijden.

quote:
Geen voorrang verlenen is vaak ook snelheid gerelateerd, want vaak wordt er geen voorrang verleent als de snelheden verkeerd ingeschat worden. (bv iemand komt van rechts,maar rijdt veel te hard)
Ja, leuk. Het is door wetenschappers onderzocht, maar jij weet het meteen veel beter.

Je onderstreept mijn punt: je bent kritiekloos aan het blaten.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_135923738
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:42 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

Het gaat erom dat hij het idee moet hebben dat de kans zo groot is dat hij gepakt wordt , dat hij het niet in zijn hoofd haalt om te snel te gaan rijden. Mensen met veel geld moet je treffen met EMG cursussen , auto afnemen en rijontzeggingen in plaats van met boetes. Mensen moeten sneller voor de rechter gedaagd worden. Het puntenrijbewijs is een uitstekende maatregel die recent hier is ingevoerd. Dit zal zeker ook werken het aantal verkeersdoden te verlagen, omdat je een aantal notoire wegpiraten het rijbewijs makkelijk kunt afnemen.
Auto op kenteken van een BV. Opgelost.

Je hebt echt geen idee.

Maar vertel nog even waarom die arm zo ver in de ster van Koos zit, want ik ben heel benieuwd. Buurjongetje met een zeer ongepaste relatie met Ome Koos?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')