'Regelmatig' ... mobiele controle = rijbewijs kwijtquote:Op zondag 19 januari 2014 07:36 schreef totalvamp het volgende:
Ik rijd regelmatig 200 op het laatste stuk van de a4 bij delft, ik zie mensen daar meer hard rijden.
Precies, dat kan ook niet anders. Reed je 300 op de teller of de GPS? Wat voor Ferrari en wat was het verschil met de tacho? Een afwijking tot 30 kmh tacho/GPS komt nl. voorquote:Op zondag 19 januari 2014 07:21 scf Gabrunal_2013 het volgende:
Bij hoge snelheden boven 250 klopt het niet dus, dat is duidelijk. Vannacht even 300 aangetipt met de Ferrari van een maat van mij. Is niks boven de 250 terug te vinden. En de maxen 254 verspringt gewoon.
Die detectielussen kunnen ook niet hoger dan 249km/h meten dus die waardes zijn sowieso onzin.quote:Op zondag 19 januari 2014 07:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Bij hoge snelheden boven 250 klopt het niet dus, dat is duidelijk. Vannacht even 300 aangetipt met de Ferrari van een maat van mij. Is niks boven de 250 terug te vinden. En de maxen 254 verspringt gewoon.
Twee dingen:quote:Op zondag 19 januari 2014 07:21 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
ik had de dagmax verwacht, want we zaten in echte km/h zeker op 270 (uitgaande van 300 op de teller) Maar ik begreep nu dat snelheden boven de 250 niet kloppen bij die lussen , dat verklaart het.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:49 schreef Palomar het volgende:
[..]
Twee dingen:
1. Die detectielussen bevinden zich niet overal. Aan het kaartje te zien vooral bij op-/afritten, omdat daar vaak files staan. Mogelijk heb je kort zo hard gereden, waardoor het niet gedetecteerd is.
2. Correct me if I'm wrong, maar die site toont volgens mij alleen snelheden van de afgelopen 15-30 minuten (uitgezonderd van de dag- en totale max). Dus als je pas later op die site kijkt kan je snelheid al weer weg zijn.
Neem de volgende keer een GPS mee en wees er zeker van dat je ontvangst goed is. Warmte-werende ruiten kunnen de nauwkeurigheid behoorlijk beīnvloedenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:51 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
ik had de dagmax verwacht, want we zaten in echte km/h zeker op 270 (uitgaande van 300 op de teller) Maar ik begreep nu dat snelheden boven de 250 niet kloppen bij die lussen , dat verklaart het.
Nah ze controleren nooit daar altijd een stuk ervoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:58 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
'Regelmatig' ... mobiele controle = rijbewijs kwijt
Mobiele controles herken je nauwelijks. Doen ze vanuit rijdende auto's, vandaar mobielquote:Op zondag 19 januari 2014 14:02 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nah ze controleren nooit daar altijd een stuk ervoor.
Moet er wel ruimte voor zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 14:15 schreef borderlinedancer het volgende:
[..]
Mobiele controles herken je nauwelijks. Doen ze vanuit rijdende auto's, vandaar mobiel
Bingooooquote:Op zondag 19 januari 2014 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Die verkeerde meetwaarden: Doorgaans heeft zo'n meetpunt 2 lussen achter elkaar met enkele meters ertussen.
Kan het niet zo zijn dat door filerijden (en te dicht op elkaar zitten) de voorligger en achterligger tegelijk elk over hun deel van de lus gaat waardoor je van die idiote waarden krijgt?
[ afbeelding ]
Koos Spee gaat het behandelen in www.verkeerdebaas.nl en mss ook in wegmisbruikers. Ik ben benieuwd.quote:
https://twitter.com/KooSpeequote:KooSpee
Van de week kom ik mogelijk met meer info over bestwelsnel.nl Het lijkt er op dat hier voor het merendeel onjuiste informatie op staat
A4 na Wateringen is uitgestorven.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:58 schreef borderlinedancer het volgende:
'Regelmatig' ... mobiele controle = rijbewijs kwijt
In Nederland? Neuh, ben net een paar weken van de voorwaardelijke rijontzegging af...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
Het wachten is op DS4 die effe een topspeedje ergens neer gaat zetten
Oeii wat is er gebeurd?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
In Nederland? Neuh, ben net een paar weken van de voorwaardelijke rijontzegging af...
Kom me maar ophalen, dan rijd ik welquote:Op zondag 19 januari 2014 18:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
In Nederland? Neuh, ben net een paar weken van de voorwaardelijke rijontzegging af...
Daar staan ze vaak op de bult, de rotzakken. Veel (oudere) cruisecontrol-systemen hebben iets van een seconde vertraging in het gas-terug als je een helling op hebt gereden. Heb je de CC op 110 op de teller hebt staan, zit het er dik in dat ze je pakken.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef DS4 het volgende:
Precies. 172 na correctie net na roermond komende van de Ring. Je mag er 100. Kaarsrechte weg die fysiek een autosnelweg is.
Ps: er zat ook nog een paar maanden onvoorwaardelijk aan vast. 4 maanden met chauffeurs moeten rijden... (In NL dan, want daarbuiten mocht het wel natuurlijk).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |