roze en geel heb je nu al gehad. en nog een anderequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb alles in meervoud (ik heb ze niet zelf gekocht)
Zal straks even kijken wat ik nog niet heb gehad.
blauw toch ben het vergetenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
roze en geel heb je nu al gehad. en nog een andere
ja volgens mij heb je blauw gehad jaquote:
ligt aan het werkquote:
waaromquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had geen vrouwelijke kant verwacht bij jou
Je moet ook nog met mij op de foto natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weer een wereldwonder van het lijstje af he![]()
Ik heb wel toffere foto's nog
Natuurlijk. Aldo is een baas. He is going places, that kid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij Aldo op fb had.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet ook nog met mij op de foto natuurlijk.
[..]
Natuurlijk. Aldo is een baas. He is going places, that kid.
gewoon, zo kom je niet over. met je drank voetbal en sarcastische opmerkingenquote:
ik ook, lijkt me baasquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil serieus naar Rusland overigens. Los van alle lopende rollenspellen.
ich auchquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Al geweest, is vetquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:16 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon, zo kom je niet over. met je drank voetbal en sarcastische opmerkingen
ahahah is het van lush ofzo? die hebben dat soort dingenquote:
waaromquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
ja van lush jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ahahah is het van lush ofzo? die hebben dat soort dingen
doe de hartjes
nee laat aldo dat maar doenquote:
Is toch zo?quote:
ik ben eerder zwoelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee laat aldo dat maar doen
rawr, tijger
heb je jezelf al gesherlockt?quote:
Ik heb de laatste 3 dagen wel 3 andere FOK!kers gevonden op fb.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet ook nog met mij op de foto natuurlijk.
[..]
Natuurlijk. Aldo is een baas. He is going places, that kid.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
nee laat aldo dat maar doen
rawr, tijger
lekkerquote:
echt ?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef Ezell het volgende:
Damn, Inso, gebruik je elke dag Lush of zo? Die dingen zijn duur.
Leukquote:
quote:
dure visum welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
LeukMoet het nog maar eens goed inkijken.
Gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 3 dagen wel 3 andere FOK!kers gevonden op fb.
niet negatief bedoelt hoorquote:
Ik heb toen een stedentrip Moskou gedaan voor een week. Was niet zo heel duur maar wel echt coolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LeukMoet het nog maar eens goed inkijken.
[..]Al begin ik je ook pas hier als quotewaardige user in te zien. Vieze hooligan.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ze liggen hier gewoon geen idee hoeveel ze kosten
sssstquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 3 dagen wel 3 andere FOK!kers gevonden op fb.
nee blijquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Die bruisballen kosten vijf euro of zo.
In al dat geweld van VBL gaat mijn genialiteit een beetje verloren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al begin ik je ook pas hier als quotewaardige user in te zien. Vieze hooligan.
gelukkigquote:
vertel danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahahaha jij weet niet wat lush is
Vond het wel grappig omdat ik een voornaam zag en dacht: he, zou dat die en die van FOK! zijnquote:
Gewoon. Hele andere wereld. 'Leuke' geschiedenis wel en best wat bezienswaardigheden. Al laat ik Siberië links liggen denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom
lijkt mij niet echt leuk daar
hahaahahhaaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet nog meer aldo fotoshootplaatjes he?
mij wel bazenlandquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom
lijkt mij niet echt leuk daar
Ben je wel blij met wat je ontdekt hebt of denk je: Ik wou dat ik dit niet wist.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het wel grappig omdat ik een voornaam zag en dacht: he, zou dat die en die van FOK! zijn
opgeozchtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee of ze daar goedkoper zijn.
Ik sta vrij neutraal tegenover de ontdekten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je wel blij met wat je ontdekt hebt of denk je: Ik wou dat ik dit niet wist.
He dat is Ezellquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef supersof het volgende:
IK HEB ER NOG EEN gevonden aldo
[ afbeelding ]
Die is geweldig!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest voor examen Nederlands een sollicitatie gesprek voeren. Allebei de rollen. Dus sollicitant en de gene die de sollicitatie af neemt. Docent zei dat ik goed kon acteren en intelligent over komquote:
kloptquote:
jij ook nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha Typisch wist niet wat Lush was.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dan trekken mij landen als Japan (knutdeijsbeer), China en Brazilië mij bijvoorbeeld meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon. Hele andere wereld. 'Leuke' geschiedenis wel en best wat bezienswaardigheden. Al laat ik Siberië links liggen denk ik
Ah, ik heb nog 40-45 van die zeepjes en shizzle liggen van mijn ex.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar kun je lekkere baddingen kopen voor vrouwen
HU EZOLLquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest voor examen Nederlands een sollicitatie gesprek voeren. Allebei de rollen. Dus sollicitant en de gene die de sollicitatie af neemt. Docent zei dat ik goed kon acteren en intelligent over kom
Je legde jezelf volledig in de leuren als sollicitant?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest voor examen Nederlands een sollicitatie gesprek voeren. Allebei de rollen. Dus sollicitant en de gene die de sollicitatie af neemt. Docent zei dat ik goed kon acteren en intelligent over kom
En ben je nu vriendjes of gewoon een stalker?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta vrij neutraal tegenover de ontdekten.
huhquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je legde jezelf volledig in de leuren als sollicitant?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het internet staat vol aldo plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hoort ook in het complot?
Ja, maar wel nicequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Is het lui om de AH.nl te laten komen met boodschappen?
Mij absoluut niet. Japan heeft dan nog wel echt een eigen cultuur maar die trekt mij absoluut niet. Sadistische belhamels.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan trekken mij landen als Japan (knutdeijsbeer), China en Brazilië mij bijvoorbeeld meer.
Ja. Maar boeiend. Eten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Dan komen ze pas morgen ofzoquote:
En ik zou wel eens een weekje in zo'n redneck gehucht willen leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij absoluut niet. Japan heeft dan nog wel echt een eigen cultuur maar die trekt mij absoluut niet. Sadistische belhamels.
China is tof.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan trekken mij landen als Japan (knutdeijsbeer), China en Brazilië mij bijvoorbeeld meer.
Eentje heeft me (nog) niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
En ben je nu vriendjes of gewoon een stalker?
Laten bestellen nog wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan komen ze pas morgen ofzoen moet ik vanavond maar friet laten bestellen
Zelfscan toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef xcachet het volgende:
Ik was net bij de ah. Weer te weinig afgerekend. Volgens mij scannen ze niet goed
Hoe the fuck?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef xcachet het volgende:
Ik was net bij de ah. Weer te weinig afgerekend. Volgens mij scannen ze niet goed
Dat lijkt mij dan ook wel wat. Met genoeg voorwerk uiteraard, want geen idee waar ik heen zou moeten.quote:
Als een echte rebel door het leven gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ik zou wel eens een weekje in zo'n redneck gehucht willen leven.![]()
Jammer dat je dat niet op fb kunt zien. Zou wel grappig zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eentje heeft me (nog) niet geaccepteerd
De 2 anderen stalk ik.
Ik las WiFiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee AH to go op het station.
Vorige keer gratis ViFit
Daar weet jij niks van, voor Priscilla spreekt die kassa Chineesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe the fuck?Kassa is echt niet moeilijk, zeker niet het scannen.
Ik sta er ook steeds van te kijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe the fuck?Kassa is echt niet moeilijk, zeker niet het scannen.
Heb wel eventjes de foto's bekeken, want vrouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet op fb kunt zien. Zou wel grappig zijn.
"Dingetje stalked your page 300 times today"
Net als bij LinkedInquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet op fb kunt zien. Zou wel grappig zijn.
"Dingetje stalked your page 300 times today"
Nee jij dan. Met je hoofd.quote:
Sof. Je gedraagt je erg chagrijnig vandaag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef supersof het volgende:
jullie moeten mij wegsturen.
ik moet leren
heb je nog hardgelopen gisteren?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
ik ga vanavond ook nog eens naar de sportschool
jimbo is teleurgesteld in mij
hoezo? ik ben best vrolijk vandaagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan. Met je hoofd.
[..]
Sof. Je gedraagt je erg chagrijnig vandaag.
Sowieso de Muur toch? Die wil ik nog graag een keer zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan ook wel wat. Met genoeg voorwerk uiteraard, want geen idee waar ik heen zou moeten.
En voor Samantha?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van, voor Priscilla spreekt die kassa Chinees
Fapwaardig?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel eventjes de foto's bekeken, want vrouwen.
Wereldwonder van je bucketlistquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sowieso de Muur toch? Die wil ik nog graag een keer zien.
[..]
En voor Samantha?
Ik moest je toch wegsturen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:26 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo? ik ben best vrolijk vandaag
opbokkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef supersof het volgende:
jullie moeten mij wegsturen.
ik moet leren
Nee, maar dat ligt meer aan mij geloof ik.quote:
oh zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest je toch wegsturen.![]()
Je bent zelf vrolijk
Ik heb geen bucketlist en geen wereldwonderen gezien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wereldwonder van je bucketlist
Samantha verdient haar geld op een heel andere manier
Nog 0?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen bucketlist en geen wereldwonderen gezien.
Dan moet je maar niet praktisch tegen de Duitse grens aangaan wonen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
oh zo
ik word alleen boos als iemand dat tegen me in het echt zegt
je hebt mij gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij hebt LR gezienquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezellgeschenk datquote:
op tc..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij hebt LR gezien
dat is een wereldwonder
heb ik niet gedaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet praktisch tegen de Duitse grens aangaan wonen.
Daar komt zo te horen verandering in, dus ik maak me geen zorgenquote:
quote:
Toch bedankt Typisch. Dit doet mij echt veel deugdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij hebt LR gezien
dat is een wereldwonder
tijdens het sjoelen kun je hem in levende lijven aan het werk zienquote:
Jij bent dan ook een opa.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar komt zo te horen verandering in, dus ik maak me geen zorgen
ik ben al bijna op de helft
ditquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahahaha jij weet niet wat lush is
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijdens het sjoelen kun je hem in levende lijven aan het werk zien
en ook nog eens bezweet van al dat intensieve schijfjes schuiven
Waar, wanneer en hoe laat? Neem ik mijn camera mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit je nu de edele sport van het discus schuiven belachelijk te maken?quote:
ik dacht maandag in rotterdamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waar, wanneer en hoe laat? Neem ik mijn camera mee.
Dit gaat ernstige spanning opleveren. Ik verwacht Russische praktijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
de potten van het lesbeau topic zijn er ook las ik
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit gaat ernstige spanning opleveren. Ik verwacht Russische praktijken.
Is een excuus om hoofdschuddend tijdens het sjoelen mezelf te bezattenquote:
Toevallig ben ik heel goed in sjoelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit je nu de edele sport van het discus schuiven belachelijk te maken?
[..]
ik dacht maandag in rotterdam
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is een excuus om hoofdschuddend tijdens het sjoelen mezelf te bezatten
ja ik echt huiswerk makenquote:
Wat weerhoud je. Je toetsen zijn over tegen die tijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Toevallig ben ik heel goed in sjoelen
Jij ook al?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is een excuus om hoofdschuddend tijdens het sjoelen mezelf te bezatten
is dit een toespeling richting het befaamde ''op zijn russisch''? want anders mis ik het punt in deze postquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit gaat ernstige spanning opleveren. Ik verwacht Russische praktijken.
for real?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Toevallig ben ik heel goed in sjoelen
oke ik gaquote:
Bij de eerste 5 pogingen al die poortjes afgeklemd hebbenquote:
wie komen er nog meer?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat weerhoud je. Je toetsen zijn over tegen die tijd.
Jij houdt je niet echt bezig met de mensenrechten voor mensen van de andere kant in rusland hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
is dit een toespeling richting het befaamde ''op zijn russisch''? want anders mis ik het punt in deze post
Alleen als je op schrikkeldag jarig bent ben je minder jarigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
luister niet naar cachet, die is nog minderjarig en derhalve heeft ze geen recht van spreken
Ja serieusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dit een toespeling richting het befaamde ''op zijn russisch''? want anders mis ik het punt in deze post
[..]
for real?
Ik ben er goed inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij de eerste 5 pogingen al die poortjes afgeklemd hebben
Neequote:
Ohja, soms vergeet ik dat ze nog maar 17 isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
luister niet naar cachet, die is nog minderjarig en derhalve heeft ze geen recht van spreken
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, soms vergeet ik dat ze nog maar 17 is
ja en wie nog meer buiten deze sc danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo en Aldo kennelijk uit deze SC
En ik uiteraard.
dat is een compliment tochquote:
De potten uit lesbeau.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en wie nog meer buiten deze sc dan
Maar jij bent dan ook jong en vitaal. Ik ben al een oude manquote:
Oh, een beetje wel hoor. Maar dat kon ik eventjes niet uit je zin halen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij houdt je niet echt bezig met de mensenrechten voor mensen van de andere kant in rusland he
gaan we hier schijt lollig zitten doen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen als je op schrikkeldag jarig bent ben je minder jarig
laat maar danquote:
DOEIquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, een beetje wel hoor. Maar dat kon ik eventjes niet uit je zin halen.
[..]
gaan we hier schijt lollig zitten doen?
als FOK!en cabaret wordt haak ik af
jij komt elke vijf minuten als lr hier postquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik sop nietZou niet weten hoe dat moet.
oh, in dat geval bedankt.quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook jong en vitaal. Ik ben al een oude man
hoiquote:
20quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
oh, in dat geval bedankt.
Ga je nu?
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Bij elke post van LR kom ik zelfs klaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef supersof het volgende:
[..]
jij komt elke vijf minuten als lr hier post
wow nog vaker dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij elke post van LR kom ik zelfs klaar.
LRquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, soms vergeet ik dat ze nog maar 17 is
zo, heb ik jou toch even mooi op je plaats gezetquote:
Nou zegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha 20 zijn en nog altijd op FOK! zitten
wow oke sorry hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
oh, in dat geval bedankt.
Ga je nu?
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Jaja. Totdat Paxcon het topic weer betreed. Dan ben ik ineens weer je derde wiel aan de wagenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij elke post van LR kom ik zelfs klaar.
ik ben dan veel te druk bezig met de sjoelbakquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook goed, zolang je maar van mij afblijft
Oh, zo oud is Tjacka ook. Dat is nog niet heel erg oud in mijn leeftijd. Tjacka kan ook heel goed sjoelenquote:
je uiquote:
kutquote:
quote:
Wie is Paxcon?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaja. Totdat Paxcon het topic weer betreed. Dan ben ik ineens weer je derde wiel aan de wagen
FHF / [FOK! kroegsjoelclub] #65 iedereen onder de 55 minuten!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
dm dat kroegje eens dan
ik wil jou wel weer even door je baardje aaien als ik tijd heb
Waarom denk ik aan iets vies?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, zo oud is Tjacka ook. Dat is nog niet heel erg oud in mijn leeftijd. Tjacka kan ook heel goed sjoelen
[..]
je ui![]()
Hou je bek Typisch. Ik weet waar je woont.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
zo, heb ik jou toch even mooi op je plaats gezet
Word sowieso niet binnenkortquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
dm dat kroegje eens dan
ik wil jou wel weer even door je baardje aaien als ik tijd heb
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom denk ik aan iets vies?
Dreigement, TR gemaakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou je bek Typisch. Ik weet waar je woont.
Echt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt?
De limonade staat voor je klaar.
wow jij bent agressief vandaagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het tussen jou en tjacka? Vertel me alles!quote:
neem dan een keer op johquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
ik ben nu 3 keer anoniem gebeld in 2 dagen
2 keer om 11:34 en nu weer
help
Ik eet heel vredig een broodje in de trein hoorquote:
Goed hoor. Wat moet ik vertellen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het tussen jou en tjacka? Vertel me alles!
okequote:
Oud nieuws vlegelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
help
Dat zei ik ook gisternacht. Toen kwam ik langs een artiest en besloot ik het hele album te luisterenquote:
Jullie eerste ontmoetingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik eet heel vredig een broodje in de trein hoor
[..]
Goed hoor. Wat moet ik vertellen?
[..]
oke
Totoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
help
oh, dat is al wel weer lang geleden hoor. Je loopt een beetje op de zaakjes achterquote:
dat ging per ongeluk okéquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, straks is het weer iemand van den foks
"ja hallo met je baas"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
je moet opnemen en dan een andere naam zeggen:
JA HALLO MET DIRK????
Vergeet niet belangrijkste details te vertellenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, dat is al wel weer lang geleden hoor. Je loopt een beetje op de zaakjes achter
Zal je wel whatsappen vanavond oké?
hahaahahahaquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet niet belangrijkste details te vertellen
HAHA XD Dat zal ze leren. Mijn oma zal denken Alzheimer te hebben. OP ZIJN MINSTquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
je moet opnemen en dan een andere naam zeggen:
JA HALLO MET DIRK????
ok doe datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, dat is al wel weer lang geleden hoor. Je loopt een beetje op de zaakjes achter
Zal je wel whatsappen vanavond oké?
dit klinkt een beetje engquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
nu kan ik wel naar je wapp foto staren
Godverdomme sofje, wissel dat nou eens af!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
help
gvdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HAHA XD Dat zal ze leren. Mijn oma zal denken Alzheimer te hebben. OP ZIJN MINST
Ja, ik zit in die chat met jou sof en je verloofdequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok doe datHeb jij mijn nummer dan?
zat, je verliet de groep opeensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik zit in die chat met jou sof en je verloofde
Die had je toch verlaten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik zit in die chat met jou sof en je verloofde
en we gaan sjoelenquote:
haha ja cachetquote:
je weet nieteens waar t isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Beetje oefenen kan geen kwaad. Ik pak de trein nu.
ik heb je nummer niet, laat sof dat maar doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
hu, oh echt?
voeg mij eens weer toe?
doei jimboquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |