HAHA XD Dat zal ze leren. Mijn oma zal denken Alzheimer te hebben. OP ZIJN MINSTquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
je moet opnemen en dan een andere naam zeggen:
JA HALLO MET DIRK????
ok doe datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, dat is al wel weer lang geleden hoor. Je loopt een beetje op de zaakjes achter
Zal je wel whatsappen vanavond oké?
dit klinkt een beetje engquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
nu kan ik wel naar je wapp foto staren
Godverdomme sofje, wissel dat nou eens af!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
ik ben nu 3 keer anoniem gebeld in 2 dagen
2 keer om 11:34 en nu weer
help
gvdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HAHA XD Dat zal ze leren. Mijn oma zal denken Alzheimer te hebben. OP ZIJN MINST
Ja, ik zit in die chat met jou sof en je verloofdequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok doe datHeb jij mijn nummer dan?
zat, je verliet de groep opeensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik zit in die chat met jou sof en je verloofde
Die had je toch verlaten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik zit in die chat met jou sof en je verloofde
en we gaan sjoelenquote:
haha ja cachetquote:
je weet nieteens waar t isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Beetje oefenen kan geen kwaad. Ik pak de trein nu.
ik heb je nummer niet, laat sof dat maar doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
hu, oh echt?
voeg mij eens weer toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |