Ohja, soms vergeet ik dat ze nog maar 17 isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
luister niet naar cachet, die is nog minderjarig en derhalve heeft ze geen recht van spreken
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, soms vergeet ik dat ze nog maar 17 is
ja en wie nog meer buiten deze sc danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo en Aldo kennelijk uit deze SC
En ik uiteraard.
dat is een compliment tochquote:
De potten uit lesbeau.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en wie nog meer buiten deze sc dan
Maar jij bent dan ook jong en vitaal. Ik ben al een oude manquote:
Oh, een beetje wel hoor. Maar dat kon ik eventjes niet uit je zin halen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij houdt je niet echt bezig met de mensenrechten voor mensen van de andere kant in rusland he
gaan we hier schijt lollig zitten doen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen als je op schrikkeldag jarig bent ben je minder jarig
laat maar danquote:
DOEIquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, een beetje wel hoor. Maar dat kon ik eventjes niet uit je zin halen.
[..]
gaan we hier schijt lollig zitten doen?
als FOK!en cabaret wordt haak ik af
jij komt elke vijf minuten als lr hier postquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik sop nietZou niet weten hoe dat moet.
oh, in dat geval bedankt.quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook jong en vitaal. Ik ben al een oude man
hoiquote:
20quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
oh, in dat geval bedankt.
Ga je nu?
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Bij elke post van LR kom ik zelfs klaar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef supersof het volgende:
[..]
jij komt elke vijf minuten als lr hier post
wow nog vaker dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij elke post van LR kom ik zelfs klaar.
LRquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijdens het sjoelen kun je hem in levende lijven aan het werk zien
en ook nog eens bezweet van al dat intensieve schijfjes schuiven
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, soms vergeet ik dat ze nog maar 17 is
zo, heb ik jou toch even mooi op je plaats gezetquote:
Nou zegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha 20 zijn en nog altijd op FOK! zitten
wow oke sorry hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
oh, in dat geval bedankt.
Ga je nu?
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Jaja. Totdat Paxcon het topic weer betreed. Dan ben ik ineens weer je derde wiel aan de wagenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij elke post van LR kom ik zelfs klaar.
ik ben dan veel te druk bezig met de sjoelbakquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook goed, zolang je maar van mij afblijft
Oh, zo oud is Tjacka ook. Dat is nog niet heel erg oud in mijn leeftijd. Tjacka kan ook heel goed sjoelenquote:
je uiquote:
kutquote:
quote:
Wie is Paxcon?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaja. Totdat Paxcon het topic weer betreed. Dan ben ik ineens weer je derde wiel aan de wagen
FHF / [FOK! kroegsjoelclub] #65 iedereen onder de 55 minuten!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
dm dat kroegje eens dan
ik wil jou wel weer even door je baardje aaien als ik tijd heb
Waarom denk ik aan iets vies?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, zo oud is Tjacka ook. Dat is nog niet heel erg oud in mijn leeftijd. Tjacka kan ook heel goed sjoelen
[..]
je ui![]()
Hou je bek Typisch. Ik weet waar je woont.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
zo, heb ik jou toch even mooi op je plaats gezet
Word sowieso niet binnenkortquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
dm dat kroegje eens dan
ik wil jou wel weer even door je baardje aaien als ik tijd heb
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom denk ik aan iets vies?
Dreigement, TR gemaakt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou je bek Typisch. Ik weet waar je woont.
Echt?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt?
De limonade staat voor je klaar.
wow jij bent agressief vandaagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het tussen jou en tjacka? Vertel me alles!quote:
neem dan een keer op johquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
ik ben nu 3 keer anoniem gebeld in 2 dagen
2 keer om 11:34 en nu weer
help
Ik eet heel vredig een broodje in de trein hoorquote:
Goed hoor. Wat moet ik vertellen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het tussen jou en tjacka? Vertel me alles!
okequote:
Oud nieuws vlegelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
help
Dat zei ik ook gisternacht. Toen kwam ik langs een artiest en besloot ik het hele album te luisterenquote:
Jullie eerste ontmoetingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik eet heel vredig een broodje in de trein hoor
[..]
Goed hoor. Wat moet ik vertellen?
[..]
oke
Totoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
help
oh, dat is al wel weer lang geleden hoor. Je loopt een beetje op de zaakjes achterquote:
dat ging per ongeluk okéquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, straks is het weer iemand van den foks
"ja hallo met je baas"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
je moet opnemen en dan een andere naam zeggen:
JA HALLO MET DIRK????
Vergeet niet belangrijkste details te vertellenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, dat is al wel weer lang geleden hoor. Je loopt een beetje op de zaakjes achter
Zal je wel whatsappen vanavond oké?
hahaahahahaquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet niet belangrijkste details te vertellen
HAHA XD Dat zal ze leren. Mijn oma zal denken Alzheimer te hebben. OP ZIJN MINSTquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
je moet opnemen en dan een andere naam zeggen:
JA HALLO MET DIRK????
ok doe datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, dat is al wel weer lang geleden hoor. Je loopt een beetje op de zaakjes achter
Zal je wel whatsappen vanavond oké?
dit klinkt een beetje engquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
nu kan ik wel naar je wapp foto staren
Godverdomme sofje, wissel dat nou eens af!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
help
gvdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HAHA XD Dat zal ze leren. Mijn oma zal denken Alzheimer te hebben. OP ZIJN MINST
Ja, ik zit in die chat met jou sof en je verloofdequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok doe datHeb jij mijn nummer dan?
zat, je verliet de groep opeensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik zit in die chat met jou sof en je verloofde
Die had je toch verlaten?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik zit in die chat met jou sof en je verloofde
en we gaan sjoelenquote:
haha ja cachetquote:
je weet nieteens waar t isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Beetje oefenen kan geen kwaad. Ik pak de trein nu.
ik heb je nummer niet, laat sof dat maar doenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
hu, oh echt?
voeg mij eens weer toe?
doei jimboquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |