quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit gaat ernstige spanning opleveren. Ik verwacht Russische praktijken.
Is een excuus om hoofdschuddend tijdens het sjoelen mezelf te bezattenquote:
Toevallig ben ik heel goed in sjoelenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit je nu de edele sport van het discus schuiven belachelijk te maken?
[..]
ik dacht maandag in rotterdam
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is een excuus om hoofdschuddend tijdens het sjoelen mezelf te bezatten
ja ik echt huiswerk makenquote:
Wat weerhoud je. Je toetsen zijn over tegen die tijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Toevallig ben ik heel goed in sjoelen
Jij ook al?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is een excuus om hoofdschuddend tijdens het sjoelen mezelf te bezatten
is dit een toespeling richting het befaamde ''op zijn russisch''? want anders mis ik het punt in deze postquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit gaat ernstige spanning opleveren. Ik verwacht Russische praktijken.
for real?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Toevallig ben ik heel goed in sjoelen
oke ik gaquote:
Bij de eerste 5 pogingen al die poortjes afgeklemd hebbenquote:
wie komen er nog meer?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat weerhoud je. Je toetsen zijn over tegen die tijd.
Jij houdt je niet echt bezig met de mensenrechten voor mensen van de andere kant in rusland hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
is dit een toespeling richting het befaamde ''op zijn russisch''? want anders mis ik het punt in deze post
Alleen als je op schrikkeldag jarig bent ben je minder jarigquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
luister niet naar cachet, die is nog minderjarig en derhalve heeft ze geen recht van spreken
Ja serieusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
is dit een toespeling richting het befaamde ''op zijn russisch''? want anders mis ik het punt in deze post
[..]
for real?
Ik ben er goed inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bij de eerste 5 pogingen al die poortjes afgeklemd hebben
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |