wow jij bent agressief vandaagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hou je bek Typisch. Ik weet waar je woont.
Maar hoe gaat het tussen jou en tjacka? Vertel me alles!quote:
neem dan een keer op johquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
ik ben nu 3 keer anoniem gebeld in 2 dagen
2 keer om 11:34 en nu weer
help
Ik eet heel vredig een broodje in de trein hoorquote:
Goed hoor. Wat moet ik vertellen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het tussen jou en tjacka? Vertel me alles!
okequote:
Oud nieuws vlegelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
help
Dat zei ik ook gisternacht. Toen kwam ik langs een artiest en besloot ik het hele album te luisterenquote:
Jullie eerste ontmoetingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik eet heel vredig een broodje in de trein hoor
[..]
Goed hoor. Wat moet ik vertellen?
[..]
oke
Totoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
help
oh, dat is al wel weer lang geleden hoor. Je loopt een beetje op de zaakjes achterquote:
dat ging per ongeluk okéquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, straks is het weer iemand van den foks
"ja hallo met je baas"quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
je moet opnemen en dan een andere naam zeggen:
JA HALLO MET DIRK????
Vergeet niet belangrijkste details te vertellenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, dat is al wel weer lang geleden hoor. Je loopt een beetje op de zaakjes achter
Zal je wel whatsappen vanavond oké?
hahaahahahaquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet niet belangrijkste details te vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |