sssstquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 3 dagen wel 3 andere FOK!kers gevonden op fb.
nee blijquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Die bruisballen kosten vijf euro of zo.
In al dat geweld van VBL gaat mijn genialiteit een beetje verloren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Al begin ik je ook pas hier als quotewaardige user in te zien. Vieze hooligan.
gelukkigquote:
vertel danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hahahaha jij weet niet wat lush is
Vond het wel grappig omdat ik een voornaam zag en dacht: he, zou dat die en die van FOK! zijnquote:
Gewoon. Hele andere wereld. 'Leuke' geschiedenis wel en best wat bezienswaardigheden. Al laat ik Siberië links liggen denk ikquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom
lijkt mij niet echt leuk daar
hahaahahhaaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
niet nog meer aldo fotoshootplaatjes he?
mij wel bazenlandquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom
lijkt mij niet echt leuk daar
Ben je wel blij met wat je ontdekt hebt of denk je: Ik wou dat ik dit niet wist.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het wel grappig omdat ik een voornaam zag en dacht: he, zou dat die en die van FOK! zijn
opgeozchtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee of ze daar goedkoper zijn.
Ik sta vrij neutraal tegenover de ontdekten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je wel blij met wat je ontdekt hebt of denk je: Ik wou dat ik dit niet wist.
He dat is Ezellquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef supersof het volgende:
IK HEB ER NOG EEN gevonden aldo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |