En ik zou wel eens een weekje in zo'n redneck gehucht willen leven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mij absoluut niet. Japan heeft dan nog wel echt een eigen cultuur maar die trekt mij absoluut niet. Sadistische belhamels.
China is tof.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan trekken mij landen als Japan (knutdeijsbeer), China en Brazilië mij bijvoorbeeld meer.
Eentje heeft me (nog) niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef Fera het volgende:
[..]
En ben je nu vriendjes of gewoon een stalker?
Laten bestellen nog wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan komen ze pas morgen ofzoen moet ik vanavond maar friet laten bestellen
Zelfscan toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef xcachet het volgende:
Ik was net bij de ah. Weer te weinig afgerekend. Volgens mij scannen ze niet goed
Hoe the fuck?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef xcachet het volgende:
Ik was net bij de ah. Weer te weinig afgerekend. Volgens mij scannen ze niet goed
Dat lijkt mij dan ook wel wat. Met genoeg voorwerk uiteraard, want geen idee waar ik heen zou moeten.quote:
Als een echte rebel door het leven gaanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ik zou wel eens een weekje in zo'n redneck gehucht willen leven.![]()
Jammer dat je dat niet op fb kunt zien. Zou wel grappig zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eentje heeft me (nog) niet geaccepteerd
De 2 anderen stalk ik.
Ik las WiFiquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee AH to go op het station.
Vorige keer gratis ViFit
Daar weet jij niks van, voor Priscilla spreekt die kassa Chineesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe the fuck?Kassa is echt niet moeilijk, zeker niet het scannen.
Ik sta er ook steeds van te kijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe the fuck?Kassa is echt niet moeilijk, zeker niet het scannen.
Heb wel eventjes de foto's bekeken, want vrouwen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet op fb kunt zien. Zou wel grappig zijn.
"Dingetje stalked your page 300 times today"
Net als bij LinkedInquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet op fb kunt zien. Zou wel grappig zijn.
"Dingetje stalked your page 300 times today"
Nee jij dan. Met je hoofd.quote:
Sof. Je gedraagt je erg chagrijnig vandaag.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef supersof het volgende:
jullie moeten mij wegsturen.
ik moet leren
heb je nog hardgelopen gisteren?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
ik ga vanavond ook nog eens naar de sportschool
jimbo is teleurgesteld in mij
hoezo? ik ben best vrolijk vandaagquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij dan. Met je hoofd.
[..]
Sof. Je gedraagt je erg chagrijnig vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |