Die is geweldig!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef supersof het volgende:
IK HEB ER NOG EEN gevonden aldo
[ afbeelding ]
Ik moest voor examen Nederlands een sollicitatie gesprek voeren. Allebei de rollen. Dus sollicitant en de gene die de sollicitatie af neemt. Docent zei dat ik goed kon acteren en intelligent over komquote:
kloptquote:
jij ook nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha Typisch wist niet wat Lush was.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dan trekken mij landen als Japan (knutdeijsbeer), China en Brazilië mij bijvoorbeeld meer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon. Hele andere wereld. 'Leuke' geschiedenis wel en best wat bezienswaardigheden. Al laat ik Siberië links liggen denk ik
Ah, ik heb nog 40-45 van die zeepjes en shizzle liggen van mijn ex.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar kun je lekkere baddingen kopen voor vrouwen
HU EZOLLquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest voor examen Nederlands een sollicitatie gesprek voeren. Allebei de rollen. Dus sollicitant en de gene die de sollicitatie af neemt. Docent zei dat ik goed kon acteren en intelligent over kom
Je legde jezelf volledig in de leuren als sollicitant?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest voor examen Nederlands een sollicitatie gesprek voeren. Allebei de rollen. Dus sollicitant en de gene die de sollicitatie af neemt. Docent zei dat ik goed kon acteren en intelligent over kom
En ben je nu vriendjes of gewoon een stalker?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta vrij neutraal tegenover de ontdekten.
huhquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je legde jezelf volledig in de leuren als sollicitant?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Het internet staat vol aldo plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hoort ook in het complot?
Ja, maar wel nicequote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
Is het lui om de AH.nl te laten komen met boodschappen?
Mij absoluut niet. Japan heeft dan nog wel echt een eigen cultuur maar die trekt mij absoluut niet. Sadistische belhamels.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan trekken mij landen als Japan (knutdeijsbeer), China en Brazilië mij bijvoorbeeld meer.
Ja. Maar boeiend. Eten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:22 schreef AldoTheApache het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |