Heb je de nieuwe Pownews verslaggeefster nog gezien? Niks mis mee volgensmij.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet weer even bijkomen. Ik geloof dat ik een beetje hyperactief was door JOHAN JOHAN JOHAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Pownews verslaggeefster nog gezien? Niks mis mee volgensmij.Wauw ik heb wat gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Pownews verslaggeefster nog gezien? Niks mis mee volgensmij.Die plaats ik bij de U in mijn privé archief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten we nu weer terug naar het VI topic trouwens? Waar is die bus?
Oké leuk voor je Iwanius.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Knevel en Van den Brink geven de vi-hooligans altijd wel de gelegenheid voor een uitwedstrijd.
Daarom vind ik ze beter dan Pauw en Witteman.
De chauffeur had een schnabbelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die plaats ik bij de U in mijn privé archief.
Wie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké leuk voor je Iwanius.
Dentzie heeft de buschauffeur gemolesteerd en is er daarna mee weggereden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die plaats ik bij de U in mijn privé archief.
In Groningen hebben we alleen 'geef ze een slokkinderen'quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef opperkleurder het volgende:
In Enschede hebben ze Cees Lokkinderen
Ja die is heel leuk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef opperkleurder het volgende:
In Enschede hebben ze Cees Lokkinderen
Die anekdote heeft hij ook pas een keer of 40-45 verteld.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weer iemand die bekend is met het werk van Danosvanos90
Jan Lokhuijsenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/
Als het hier ook maar enigszins op lijkt ga ik wel lopen naar ons thuis topicquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef opperkleurder het volgende:
VBL / Voetbal International #828 20 januari beginnen we weer
Daar is de bus weer
Hij heeft ook een leuke over Patrick Kluivert trouwens, wist je dat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Die anekdote heeft hij ook pas een keer of 40-45 verteld.
Ik ken ze allemaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft ook een leuke over Patrick Kluivert trouwens, wist je dat?
Ik heb "ik heb een potje met vet" al ingezet jongens!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het hier ook maar enigszins op lijkt ga ik wel lopen naar ons thuis topic
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb "ik heb een potje met vet" al ingezet jongens!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Mani89 het volgende:
Johannes durft geen Alba plaatjes meer te posten, de lafaard.
http://qoniashvili.tumblr.com/jessicaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:13 schreef Mani89 het volgende:
Johannes durft geen Alba plaatjes meer te posten, de lafaard.
Hij mist nog een foto met ene JDquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:18 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Blokkie's leven is geslaagd nu.
Sorry johannesgod, ik begeef me niet tussen al die petjes en capuchons.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal in de VBL SC onder het oog van de modjes.
Maar binnenkort weer internationaal zodat jij ook weer aan je trekken komt ouwe pikkenlikker
Daar beleef ik juist diep intellectuele ervaringen met, onder meer, kapiteintje en Knut.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry johannesgod, ik begeef me niet tussen al die petjes en capuchons.
quote:[img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/im
g] Op dinsdag 14 januari 2014 00:10 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De complete gastenlijst.quote:• Journaliste Lotte Boot en oud-bendelid Jonathan Martinez over jeugdbendes in Nederland en de VS.
Tweehonderd agenten lichtten vanochtend de harde kern van een Haagse jeugdbende van hun bed. De politie vond 70.000 euro, een vuurwapen en sieraden. De jongeren worden verdacht van woninginbraken, intimidatie en mishandeling.
Lotte Boot schreef een boek over jeugdbendes in Amerika. Wat zijn volgens haar de overeenkomsten met de bendes hier?
Jonathan Martinez was ooit zelf lid van een jeugdbende in Amerika en Rotterdam. Hij sloeg een ander pad in en is inmiddels jongerenwerker. Hoe moet je volgens hem omgaan met de jongens die vanochtend zijn opgepakt?
• Voormalig psychiatrisch patiënt Niki Peters is blij dat zij niet de keuze had voor euthanasie. Anders was ze er nu misschien niet meer geweest.
Peters schreef een opiniestuk in De Volkskrant naar aanleiding van de opgelaaide discussie over euthanasie bij psychiatrische patiënten. Daarin stelt ze de vraag: hoe kunnen we ooit zonder twijfel vaststellen of iemand beter af is met de dood?
Vanavond vertelt ze haar verhaal over hoe zij zelf weer zin kreeg in het leven.
• Frankrijk-kenner Chazia Mourali over de Franse president Hollande. Tijdens de presentatie van zijn hervormingsplannen wilde hij geen antwoord geven op vragen over zijn affaire.
De Franse president nam drie kwartier de tijd om zijn plannen toe te lichten. Vijftig miljard wil hij bezuinigen in de komende drie jaar. En hij wil samenwerken met werkgevers en werknemers om de economie te versterken.
Was het volgens Chazia Mourali te verwachten dat ook deze president niet kon ontkomen aan de 'traditie' van Franse presidenten en hun maîtresses? En kan Hollande nog rekenen op steun van het Franse volk?
• Presentator Wilfred Genee wil vijftig voetbalkantines zover krijgen dat ze ook een gezonde hap aanbieden.
Want naast voetbal heeft Genee nog een andere passie: gezond eten. En dat vind je niet in de meeste voetbalkantines.
Daar wil Genee samen met 'Stichting Meer dan Voetbal' verandering in aanbrengen. Minstens vijftig voetbalkantines moeten dit jaar naast de vette hap, ook een gezonde hap aanbieden.
Gaat hem dat lukken? En waarom is dat zo belangrijk?
O, wist ik niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze is in Parijs geboren dus waarschijnlijk vanaf haar geboorte
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Godver vanavond weer hooligans
Ben jij soms een Knevel hooligan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Godver vanavond weer hooligans
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:47 schreef superniger het volgende:
Wilfred bij de publieke omroep. Tom Egbers schijt al zijn broek van angst.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze jongen ook. Thuis doet Edje een grote bah.
Nu krijgen we gifjes van Genee, wedden?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen 40-45 grappen meer, anders breekt de pleuris uit.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu krijgen we gifjes van Genee, wedden?
Hadden ze die niet gewoon lekker onder de steen kunnen laten zitten?quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Je weet best wel wat ik bedoelMet je Alba.
OKquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het spijt me
Als hij niet presenteert ga je geen bingo krijgen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Zitten we er klaar voor jongens?
[ afbeelding ]
Tot ziensquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef remcoP het volgende:
Ze was alleen leuk in de zwakste schakel
Ik denk dat hij zo zegt:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Zitten we er klaar voor jongens?
[ afbeelding ]
quote:
En zo vol, de helft komt niet uit haar hoofd gegroeid.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij kleurt Chazia haar haar wel.
"HAHAHA (lachen om eigen grap)" kunnen we al doorstrepen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo zegt:
"René, is je nog wat opgevallen?"
het is La France dus dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef marcodej het volgende:
Zelf noemt ze zich het liefst Connaiseur du France, denk ik.
Kijkers vasthouden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom beginnen ze niet met Genee?
Oh ja, meneertje heeft in Parijs gestudeerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het is La France dus dat lijkt me sterk.
Zjenee hoor ik best graag praten.quote:
En meneertje uit Katwijk spreekt alleen Kattuks.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Oh ja, meneertje heeft in Parijs gestudeerd.
En dat is heel lelijk kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En meneertje uit Katwijk spreekt alleen Kattuks.
Heb het nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat is heel lelijk kan ik je vertellen.
Beiden want Seedorfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Tito_Otis het volgende:
Zit Genee er voor z'n voedingswijzer of voetbal?
Met het woord kattuks kom je al een heel eind.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gehoord.
voeding in voetbalkantines.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef Tito_Otis het volgende:
Zit Genee er voor z'n voedingswijzer of voetbal?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gehoord.
Crips en bloodzquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
De enige georganiseerde misdaad is dat van de familie Corleone.
Jij bent stoer zeg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Jongetjes als Jonathan pestte ik vroeger op school.
Die heeft er zeker een boek over geschreven...dat daar op tafel ligt en gepromoot moet worden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:09 schreef DSVM het volgende:
De ''vroeger kwajongen,bende-lid en tegenwoordig voorbeeldig burger'' ben ik een beetje moe.
Hij had beter naar school kunnen gaan.quote:
West side Yserkequote:
wandelende takquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Je hebt toch ook een tak van de MS13 in Nederland?
jah dat is windows 8quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens mij was dat gewoon een sensatiebericht twee jaar terugquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Nee. Mosselen zijn Zeeuws.quote:
zeg maar gerust eddy wallyquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
MS13 is een soort Rene Froger onder de bendes.
Achja vast 20 jongens die het willen nadoen terwijl het niet eens latino's zijn.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon een sensatiebericht twee jaar terug
Ik zag hem. Ze lijkt wel een gangmember.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat deze ook door het controle poortje komt
[ afbeelding ]
Ja, de rapper sjorsen onder de bendeledenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Achja vast 20 jongens die het willen nadoen terwijl het niet eens latino's zijn.
Er was zo'n bullshit verhaal dat je 13 seconden in elkaar moet worden geslagen om lid te worden ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Achja vast 20 jongens die het willen nadoen terwijl het niet eens latino's zijn.
Jijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Wie vindt mevrouw in het groen aantrekkelijk?
Was dat de zoon van Mieke, had 'm niet herkent met blonde haar?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef alors het volgende:
Kempi heeft ook een traan. Die is voor de zoon van Mieke die in de jilla zit.
Ik niet zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Hoepels in de oren is not dun.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij is het Sin City. De favoriete film van GGMM.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem. Ze lijkt wel een gangmember.
ikke, ik ga ook bij een bendequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Misschien kwamen ze uit een ander noord-afrikaans landquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
Hij durft geen+ marokkanen te zeggen
Dit feitje wist ik al toevallig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het Sin City. De favoriete film van GGMM.
Voor meer leuke feitjes kan je hem altijd dm'en.
Ik zou wel een beschuitje willen eten met zijn moeder dan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef Grifte het volgende:
Nu kijkt zijn moeder weer zo
[ afbeelding ]
Matige tettenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef vuvuzela het volgende:
Als ik Lotte Boot google krijg ik naaktpics
je was internethooligan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Weet iemand waar ik kan solliciteren bij een leuke bende? Wat moet ik dan op mn cv zetten
Als ze tenminste nog niet vermoord is door je eigen bende.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je komt uit het criminele circuit door een verdrietige moeder te hebben.
Afscheid nemen bestaat niet....quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef LudoSanders het volgende:
Schijnt dat Borsato het clublied geschreven heeft.
Ik zit al op de site te zoeken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef borisz het volgende:
Ik verwacht alleen nog een 'Toen kwam God/Jezus' opmerking
Gewoon FOK! vermelden is voldoende.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Weet iemand waar ik kan solliciteren bij een leuke bende? Wat moet ik dan op mn cv zetten
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef xzaz het volgende:
En was meer geld bij de gemeente op een legale manier te halen dan in het criminele circuit.
Moet je wel een bonuskaart hebben.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hossel op een goeie manier
Bij de Albert Heijn
VI Hooligansquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
of Jehova'squote:
Ah ja, de FOK! Knokploegquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon FOK! vermelden is voldoende.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |