Ik zag hem. Ze lijkt wel een gangmember.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat deze ook door het controle poortje komt
[ afbeelding ]
Ja, de rapper sjorsen onder de bendeledenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Achja vast 20 jongens die het willen nadoen terwijl het niet eens latino's zijn.
Er was zo'n bullshit verhaal dat je 13 seconden in elkaar moet worden geslagen om lid te worden ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Achja vast 20 jongens die het willen nadoen terwijl het niet eens latino's zijn.
Jijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Wie vindt mevrouw in het groen aantrekkelijk?
Was dat de zoon van Mieke, had 'm niet herkent met blonde haar?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef alors het volgende:
Kempi heeft ook een traan. Die is voor de zoon van Mieke die in de jilla zit.
Ik niet zoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Hoepels in de oren is not dun.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij is het Sin City. De favoriete film van GGMM.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem. Ze lijkt wel een gangmember.
ikke, ik ga ook bij een bendequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:13 schreef marcodej het volgende:
Misschien kwamen ze uit een ander noord-afrikaans landquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef superniger het volgende:
Hij durft geen+ marokkanen te zeggen
Dit feitje wist ik al toevallig.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is het Sin City. De favoriete film van GGMM.
Voor meer leuke feitjes kan je hem altijd dm'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |