abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135513899
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:43 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

SPT is het mooiste subforum. Vooral het tennisgedeelte en het wielrengedeelte :D En natuurlijk Darts :7
in die dart topics is het "VI-gehalte" me veel te hoog :')
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 15 januari 2014 @ 11:48:33 #202
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135513916
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:46 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Darten is geen sport. En ik kan het weten, want ik deed het ooit.
:')

Darten is voor de eckte!
pi_135513948
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:46 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Darten is geen sport. En ik kan het weten, want ik deed het ooit.
Als het om sporten gaat kun je je pijlen beter richten op iets als hardlopen, me dunkt.
Ja doei.
  woensdag 15 januari 2014 @ 11:49:37 #204
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135513953
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 22:30 schreef Nirak het volgende:

[..]

Heb je het daarna niet meer gehad dan? Goed dat je even de fysio opzoekt :)
een poos ervoor een keer, toen met kerst deed het echt pijn en vorige week donderdag voelde ik het iets opkomen en ben ik gelijk gestopt. Vrijdags toen gelopen en nergens last van, en zondag met de HM voelde ik het een beetje maar trok het weg.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_135513990
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:38 schreef Wolve000 het volgende:
Bij wedstrijdjes ben ik altijd druk aan het rekenen met m'n kilometertijden. Inclusief gemiddelden, ook al kan ik dat ook zien als ik door m'n schermpjes heen blader. Maar het is natuurlijk veel leuker om dat zelf te doen. :+
natuurlijk niet, als je dat leuker vind moet je maar met een stopwatch lopen :P
Ik vind autolap wel prima hoor, ik heb niet echt zin om te gaan rekenen als ik met klotsend zuur in de benen aan het doodgaan ben :D
pi_135514035
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:48 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

:')

Darten is voor de eckte!
Dat is toch die sport waar je voor je begint aantal bier achterover moet slaan?
pi_135514052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:52 schreef Voccar het volgende:

[..]

Dat is toch die sport waar je voor je begint aantal bier achterover moet slaan?
Daar werden mijn dartkwaliteiten in elk geval altijd wel beter van. :')_
Ja doei.
  woensdag 15 januari 2014 @ 11:53:36 #208
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_135514086
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 08:48 schreef Guard het volgende:
Ik zit eens even wat video's te bekijken van Egmond, oa van een oud-studiegenoot waarvan ik wist dat ie de HM ging doen. Hem heb ik nog niet herkend in de massa die voorbij komt op de video, maar ik zie wel Frsh lopen _O-
Had ik toch mijn haar moeten kammen...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  woensdag 15 januari 2014 @ 11:56:06 #209
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_135514182
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:50 schreef Guard het volgende:

[..]

natuurlijk niet, als je dat leuker vind moet je maar met een stopwatch lopen :P
Ik vind autolap wel prima hoor, ik heb niet echt zin om te gaan rekenen als ik met klotsend zuur in de benen aan het doodgaan ben :D
Ja, maar een stopwatch laat niet zien hoe ver je hebt gelopen. Dus dan is het best lastig om achter je kilometertijden te komen als je niet op een baan loopt. :P

Rekenen is trouwens ook een goede manier om te zien of je nog niet helemaal dood bent. Zodra je met klotsend zuur in je benen aan het doodgaan bent, dan maken de kilometertijden denk ik toch niet zoveel meer uit en ga je gewoon zo hard als wat er uberhaupt nog in zit. ;)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_135514519
Geen stopwatch
Geen GPS
Geen muziek

Heerlijk. Gewoon lopen, ideaal om je verstand helemaal op 0 te zetten. Helpt natuurlijk dat ik verder geen doelen een tijd etc. heb, gewoon fit blijven en langzaam aan mijn buikje kwijt raken zijn de enige doelen en dat gaat de goede kant op.
pi_135514654
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:56 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ja, maar een stopwatch laat niet zien hoe ver je hebt gelopen. Dus dan is het best lastig om achter je kilometertijden te komen als je niet op een baan loopt. :P

Rekenen is trouwens ook een goede manier om te zien of je nog niet helemaal dood bent. Zodra je met klotsend zuur in je benen aan het doodgaan bent, dan maken de kilometertijden denk ik toch niet zoveel meer uit en ga je gewoon zo hard als wat er uberhaupt nog in zit. ;)
tsss, je weet gemiddelde paslengte niet eens?
Wat ben je dan voor rekenaar? :P

Rekenen is gewoon niet mijn ding :)
pi_135514977
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:56 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Juist als je op je laatste benen loopt, ben je blij met alles waarmee je de tijd doorkomt... In de laatste paar kilometer van de marathon was ik constant aan het rekenen.

"Als ik binnen de tijdslimiet binnen wil komen, dan heb ik nog X minuten, ik moet nog Y kilometer, dan mag ik dus 9 min/km lopen, dus dat lukt wel. Maar als ik de laatste km-tijd nog 7 keer loop, dan ben ik er dan-en-dan, en tijdens die totaal mislukte HM van vorig jaar liep ik Z min/km, en dan ben ik zus-en-zo laat binnen... Of ik hou mijn huidige tempo nog 3 km vol, en als ik daarna alleen nog maar wandel, dan..." En dan ben je 200 meter verder, en dan kan je de berekening helemaal opnieuw doen, dan mag je nu 9:20 min/km lopen. Enzovoorts.
pi_135515077
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:20 schreef pijll het volgende:

"Als ik binnen de tijdslimiet binnen wil komen, dan heb ik nog X minuten, ik moet nog Y kilometer, dan mag ik dus 9 min/km lopen, dus dat lukt wel. Maar als ik de laatste km-tijd nog 7 keer loop, dan ben ik er dan-en-dan, en tijdens die totaal mislukte HM van vorig jaar liep ik Z min/km, en dan ben ik zus-en-zo laat binnen... Of ik hou mijn huidige tempo nog 3 km vol, en als ik daarna alleen nog maar wandel, dan..." En dan ben je 200 meter verder, en dan kan je de berekening helemaal opnieuw doen, dan mag je nu 9:20 min/km lopen. Enzovoorts.
Dat klinkt inderdaad als mijn laatste halfuur van zondag :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:27:02 #214
387431 Frsh
pi_135515138
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:20 schreef pijll het volgende:

[..]

Juist als je op je laatste benen loopt, ben je blij met alles waarmee je de tijd doorkomt... In de laatste paar kilometer van de marathon was ik constant aan het rekenen.

Dat doe ik ook altijd!

Of de nog te lopen afstand terugrekenen naar bekende stukjes.
"Oh nog 8 kilometer, dat is vanaf huis naar de kinderboerderij en weer terug. Hoe vaak heb je dat wel niet gelopen! Nou dan! Niet miepen rennen! Oh, nog 7km, dat is vanaf mijn ouders naar huis. Nou dan! ... [etc]"
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_135515343
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:27 schreef Frsh het volgende:

[..]

Dat doe ik ook altijd!

"Oh nog 8 kilometer, dat is vanaf huis naar de kinderboerderij en weer terug. Hoe vaak heb je dat wel niet gelopen! Nou dan! Niet miepen rennen! Oh, nog 7km, dat is vanaf mijn ouders naar huis. Nou dan! ... [etc]"
Dat ook ja. En de truc bij de marathon was dan dat ik mezelf voorloog dat dat "ongeveer 40 km" was ("en de rest haal ik dan ook wel"). Dus bij 35 km was het al, "het is nog maar 5 km!"

Dat werkt bij halve marathons vast net zo goed. Ook is het vaak "het is nog maar 5 kilometer (en dan hoef je er nog maar 10)", of zo.
pi_135515561
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:27 schreef Frsh het volgende:

[..]

Dat doe ik ook altijd!

Yup! Idem!

"5km? Dat is nog maar 1 Barnsley park run! En die is vele malen zwaarder! :o "
Ja doei.
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:46:09 #217
387431 Frsh
pi_135515763
Vraagje voor alle mensen uit Soesterberg en Zeist enzo. Ik heb cursus in Soesterberg vanaf morgen. Wat is leuk onverhard lopen? Zijn er ergens leuke wandelroutes met bordjes?
Vanaf het hotel langs de Amersfoortseweg liggen er alleen maar militaire oefenterreinen en een snelweg :{ ...
pi_135515894
Ik heb de sylvestercross in soest gelopen, vanaf de atletiekvereniging daar kun je zo het bos in!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_135516090
Ik lees hier regelmatig mee. Leuk topic! ^O^

Wat me wel opvalt is het blessureleed. Lijkt er op of vrijwel iedereen daar regelmatig mee te maken heeft of daar sowieso mee te maken krijgt en dus bezoekjes aan een fysio bijna onvermijdelijk zijn als hardloper.

Zelf nog niet zo lang bezig met hardlopen, maar merk wel dat ik vrijwel na ieder loopje wel ergens last van heb. Toen ik begon met Evy 5 KM heb ik 2 lessen gelopen op een paar oude vertrapte Nike Structures. Dom dom dom, want ik had me daarna een last van mijn rechter knie (buitenkant). Daarna snel naar de Perry Sport en mezelf een paar Asics Pulse 4's aangeschaft. Ook vrij dom, want een loopanalyse heb ik achterwege gelaten.

Met deze nieuwe schoenen ging het een tijdje best aardig, maar na verloop van tijd begon ik weer last te krijgen. Meestal mijn linkerbeen. Last van knie, dan weer hiel, dan weer een spier in bovenbeen (quadriceps??) bij optillen van been en nu, na mijn loopje van maandag (6KM), heb ik een flink irritante pijn in mijn linker scheenbeen. Gelukkig is het nu alweer een stuk minder dan gisteren, maar het lijkt me niet verstandig om vanavond toch weer te gaan lopen, al zou ik wel graag willen. Ook voel ik die spier in mijn bovenbeen wel weer een beetje. :{

Maar goed, iedere keer dat geklooi dus. Soms voel ik het al een beetje tijdens het lopen op komen zetten en merk dan dat ik een beetje met mijn been ga "trekken" om die pijn te minimaliseren, maar volgens mij is het dan beter om te stoppen. Toch ben ik dan eigenwijs en ga ik tegen beter weten in door. Ik denk weleens dat hardlopen niet voor mij is weggelegd. ;(

Als ik komend weekend even wat tijd heb ga ik toch maar eens voor een loopanalyse. Ik zie aan mijn schoenen (voornamelijk de rechter) dat ik waarschijnlijk "last heb" van onderpronatie. Ik zie meer slijtage aan de buitenkant van mijn schoen. Misschien dat een nieuw en beter afgestemd paar mij gaat helpen om dit geklooi te verminderen.

Misschien dat jullie nog andere tips hebben?
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:57:47 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135516172
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
[info]Als je niet minimaal 12.3km/uur loopt tijdens een 20km trainingsrondje heb je hier ook niets te zoeken*. Dat moet elke mongool vol kunnen houden.* [/info]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn waarsch. mensen die je in beide hardlooptopics niet ziet :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:58:23 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135516203
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Krachttraining :9
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_135516250
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 00:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Het scherm van de 620 is overdag prima af te lezen, zeker vergelijkbaar als de 610. De kleuren die ze beloven op de verpakking komen ze niet eens in de buurt dat dan weer wel. Kunnen die kleuren je gestolen worden dan is het prima. Voor de rest ben ik tevreden met de 620.
De kleuren boeien natuurlijk niet, dus dat maakt niet uit.

quote:
Minpunt vind ik wel dat hij bij mij de snelheid een beetje vertraagt weergeeft en niet altijd klopt. Je zet aan en gaat wat harder lopen en je snelheid gaat niet meteen omhoog, dat kan best een tijdje duren.
Over welke pace heb je het dan? Ik gebruik nooit instant pace, maar alleen lap pace.

Ik lees op het forum van Garmin zelf trouwens ladingen klachten over niet goed functionerende 620's. Echt opvallend en bovengemiddeld veel klachten. Wegvallende GPS tijdens loopjes, HRM-banden die ermee ophouden, totaal verkeerde afstandberekeningen... Het klinkt alsof ik nog maar even moet wachten totdat dat softwarematig opgelost is.
pi_135516286
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat zijn waarsch. mensen die je in beide hardlooptopics niet ziet :')
Yup :') en/of de mensen die overal een talent in zijn (althans, zo profileren ze zichzelf op FOK!) :')
Ja doei.
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:00:55 #224
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135516309
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup :') en/of de mensen die overal een talent in zijn (althans, zo profileren ze zichzelf op FOK!) :')
Prachtig zwaktebod van onzekere pubertjes :')
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:02:51 #225
387431 Frsh
pi_135516392
quote:

Wat me wel opvalt is het blessureleed. Lijkt er op of vrijwel iedereen daar regelmatig mee te maken heeft of daar sowieso mee te maken krijgt en dus bezoekjes aan een fysio bijna onvermijdelijk zijn als hardloper.

Zelf nog niet zo lang bezig met hardlopen, maar merk wel dat ik vrijwel na ieder loopje wel ergens last van heb. Toen ik begon met Evy 5 KM heb ik 2 lessen gelopen op een paar oude vertrapte Nike Structures. Dom dom dom, want ik had me daarna een last van mijn rechter knie (buitenkant). Daarna snel naar de Perry Sport en mezelf een paar Asics Pulse 4's aangeschaft. Ook vrij dom, want een loopanalyse heb ik achterwege gelaten.

Met deze nieuwe schoenen ging het een tijdje best aardig, maar na verloop van tijd begon ik weer last te krijgen. Meestal mijn linkerbeen. Last van knie, dan weer hiel, dan weer een spier in bovenbeen (quadriceps??) bij optillen van been en nu, na mijn loopje van maandag (6KM), heb ik een flink irritante pijn in mijn linker scheenbeen. Gelukkig is het nu alweer een stuk minder dan gisteren, maar het lijkt me niet verstandig om vanavond toch weer te gaan lopen, al zou ik wel graag willen. Ook voel ik die spier in mijn bovenbeen wel weer een beetje. :{

Maar goed, iedere keer dat geklooi dus. Soms voel ik het al een beetje tijdens het lopen op komen zetten en merk dan dat ik een beetje met mijn been ga "trekken" om die pijn te minimaliseren, maar volgens mij is het dan beter om te stoppen. Toch ben ik dan eigenwijs en ga ik tegen beter weten in door. Ik denk weleens dat hardlopen niet voor mij is weggelegd. ;(

Als ik komend weekend even wat tijd heb ga ik toch maar eens voor een loopanalyse. Ik zie aan mijn schoenen (voornamelijk de rechter) dat ik waarschijnlijk "last heb" van onderpronatie. Ik zie meer slijtage aan de buitenkant van mijn schoen. Misschien dat een nieuw en beter afgestemd paar mij gaat helpen om dit geklooi te verminderen.

1. Iedereen kan hardlopen. De een wat langer of sneller dan de andere, maar lopen kan iedereen.
2. Heb geduld. Iedereen hier is begonnen met korte stukjes, lange stukken kosten volharding en een tijdje trainen.
3. Blijf afwisselen. Om de lol er in te houden, en om zowel snelheid als duurvermogen te trainen.
4. Zoek medelopers voor de motivatie (en/of blijf gewoon hier posten!)
pi_135516935
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:58 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Krachttraining :9
Kort, maar krachtig :P

Staat overigens op de planning om eerdaags bij de lokale sportschool naar binnen te wandelen voor een abonnement.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:02 schreef Frsh het volgende:

[..]

1. Iedereen kan hardlopen. De een wat langer of sneller dan de andere, maar lopen kan iedereen.
2. Heb geduld. Iedereen hier is begonnen met korte stukjes, lange stukken kosten volharding en een tijdje trainen.
3. Blijf afwisselen. Om de lol er in te houden, en om zowel snelheid als duurvermogen te trainen.
4. Zoek medelopers voor de motivatie (en/of blijf gewoon hier posten!)
Thanks! :)

Ik loop nu sinds vorig jaar juni ongeveer. Evy 5 Km helemaal afgerond maar wel met wat periodes van pauze vanwege pijntjes hier en daar. Conditioneel loop ik nu ongeveer 6 a 7 kilometer zonder problemen. Al echt een hele verbetering als je weet dat ik in het begin na 200 meter al met mijn tong op mijn schoenen liep. Ben ook gestopt met roken en merk ook dat ik daar voordeel uithaal.

Motivatie is op dit moment geen probleem. Heb ook wel mensen waar ik af en toe mee loop, maar vind het zelf prettiger om gewoon alleen de deur uit te gaan wanneer ik daar zelf zin in heb. Maar goed, die pijntjes zijn frustrerend omdat ik juist wil lopen (2 a 3 keer in de week) maar dat daardoor dus vaak niet kan.
pi_135516996
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:46 schreef Frsh het volgende:
Vraagje voor alle mensen uit Soesterberg en Zeist enzo. Ik heb cursus in Soesterberg vanaf morgen. Wat is leuk onverhard lopen? Zijn er ergens leuke wandelroutes met bordjes?
Vanaf het hotel langs de Amersfoortseweg liggen er alleen maar militaire oefenterreinen en een snelweg :{ ...
Als je in de buurt van Kontakt der Kontinenten zit, aan de oostkant van het dorp, dan kan je de weg langs het vliegveld nemen (van Weerden Poelmanweg); daar is ergens een rode-paaltjesroute. Is 2 a 3 km lopen vanaf Soesterberg naar het restaurant, en dan een rondwandeling van 4 km. http://www.ivn-eemland.nl(...)icle&id=16&Itemid=35 . Geen idee of het wat is.

Het bos- en duingebied waar de atletiekclub z'n wedstrijden loopt waar La Tramposa het over had, is nog wel een stukje verder weg, bij Soestduinen aan de andere kant van het spoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door pijll op 15-01-2014 13:26:22 ]
pi_135517815
quote:

Grote oorzaak van blessures: niet luisteren naar je lichaam.
Ook ik doe dat: "oh het kan nu vast wel weer, want het pijntje is minder/het is alweer lang genoeg geleden etc etc..."

Ik begin het nu (een beetje) te leren.
Komend weekend ben ik waarschijnlijk toeschouwer/pakezel bij de adbijcross, ondanks dat ik heel graag wil lopen
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:42:55 #230
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135517879
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef Guard het volgende:

[..]

Grote oorzaak van blessures: niet luisteren naar je lichaam.
Ook ik doe dat: "oh het kan nu vast wel weer, want het pijntje is minder/het is alweer lang genoeg geleden etc etc..."

Ik begin het nu (een beetje) te leren.
Komend weekend ben ik waarschijnlijk toeschouwer/pakezel bij de adbijcross, ondanks dat ik heel graag wil lopen
Meh ;(
pi_135517891
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:46 schreef Frsh het volgende:
Aangezien ik in Zeist werk ben ik ook eens op zoek gegaan.
Ze organiseren hier meen ik maandelijks een trimloop door het 'panbos', dat ligt ook aan de Amersfoortseweg http://www.u-track.nl/wedstrijden/panbos.php

Ben er alleen 1x geweest met de bedoeling om er 5 km te gaan lopen maar verdwaalde al na een km of 2 en ben daarom voorzichtig teruggelopen naar mijn auto omdat ik voor donker uit het bos wilde zijn :')
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_135517936
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Meh ;(
I know, maar als ik in Apeldoorn wil lopen en, belangrijker nog, in Den Haag moet ik nu wel even rust pakken.
Maar ik ga mee om jullie aan te moedigen *O*
  woensdag 15 januari 2014 @ 13:45:06 #233
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135517958
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Guard het volgende:

[..]

I know, maar als ik in Apeldoorn wil lopen en, belangrijker nog, in Den Haag moet ik nu wel even rust pakken.
Maar ik ga mee om jullie aan te moedigen *O*
Ik snap het ook wel, het blijft jammer :) 't Wordt zaterdag trouwens 11 graden, goed aanmoedig- en loopweer *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door SEMTEX op 15-01-2014 14:23:42 ]
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:26:00 #234
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_135519443
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 10:18 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik heb de 610 met hartslagmeter inderdaad. Kostte me 200 euro maar dan heb je ook wel een apparaat om je pols dat kwaliteit geeft. GPS is nauwkeurig en de gegevens naderhand geven echt uitgebreid verslag over je loopje.
Thanks! Zal es ff googlen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_135519684
Ik zag net op Twitter dat de 10 km bij de marathon van Rotterdam is uitverkocht. Jammer, wilde hem eigenlijk lopen maar had me nog niet ingeschreven omdat ik het nog niet zeker wist. Nu dus op zoek naar een alternatief voor april, of wellicht een startbewijs overnemen..
pi_135520047
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:32 schreef Gogo83 het volgende:
...Nu dus op zoek naar een alternatief voor april, ...
Delftse Houtloop, op 20 april?
pi_135520065
quote:
Ik zag net op Twitter dat de 10 km bij de marathon van Rotterdam is uitverkocht. Jammer, wilde hem eigenlijk lopen maar had me nog niet ingeschreven omdat ik het nog niet zeker wist. Nu dus op zoek naar een alternatief voor april, of wellicht een startbewijs overnemen..
Heb ik met Schoorl. Wilde me toch inschrijven voor de 10km in Schoorl, maar uitverkocht. Nu maar één van de kleine loopjes in de omgeving doen (wss die Semtex had gevonden :) )
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:45:43 #238
387431 Frsh
pi_135520132
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:19 schreef pijll het volgende:

[..]

Als je in de buurt van Kontakt der Kontinenten zit, aan de oostkant van het dorp, dan kan je de weg langs het vliegveld nemen (van Weerden Poelmanweg); daar is ergens een rode-paaltjesroute. Is 2 a 3 km lopen vanaf Soesterberg naar het restaurant, en dan een rondwandeling van 4 km. http://www.ivn-eemland.nl(...)icle&id=16&Itemid=35 . Geen idee of het wat is.

Het bos- en duingebied waar de atletiekclub z'n wedstrijden loopt waar La Tramposa het over had, is nog wel een stukje verder weg, bij Soestduinen aan de andere kant van het spoor.
Daar zit ik inderdaad. Thanks.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:43 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Aangezien ik in Zeist werk ben ik ook eens op zoek gegaan.
Ze organiseren hier meen ik maandelijks een trimloop door het 'panbos', dat ligt ook aan de Amersfoortseweg http://www.u-track.nl/wedstrijden/panbos.php

Ben er alleen 1x geweest met de bedoeling om er 5 km te gaan lopen maar verdwaalde al na een km of 2 en ben daarom voorzichtig teruggelopen naar mijn auto omdat ik voor donker uit het bos wilde zijn :')
Lol. Ik zit wel echt aan de hele andere kant van Soesterberg. Toch bedankt!
pi_135520260
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik snap het ook wel, het blijft jammer :) 't Wordt zaterdag trouwens 11 graden, goed aanmoedig- en loopweer *O*
Aanmoedigen in kort-kort :D
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:53:18 #240
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135520390
quote:
Hey die had ik ook als back-up. Maarja, parcours schijnt toch niet geweldig te zijn. Kan ik me lekker concentreren op het aanmoedigen in R'dam van oa Yur en Swets w/

Genoeg (kleinere) loopjes Gogo tzt!
pi_135520518
De Delftse Houtloop krijgt zo onderhand mythische proporties. :D

Loop er wel regelmatig op zich, wel altijd als training bijna, loop zelden échte toptijden op zulke wedstrijdjes een uur nadat ik wakker ben of zo. :P Maar wel leuk dat je hier in de buurt binnen < 5 km nagenoeg elk weekend een trimloopje kan lopen!
Jack does it in real time...
pi_135520676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:43 schreef pijll het volgende:

[..]

Delftse Houtloop, op 20 april?
Dat weekend moet ik met een vriendin Guiness drinken en de toerist uithangen in Dublin. Maar ik vind vast iets anders leuks.
  woensdag 15 januari 2014 @ 15:02:10 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_135520744
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:57 schreef DeeBee het volgende:

Loop er wel regelmatig op zich, wel altijd als training bijna, loop zelden échte toptijden op zulke wedstrijdjes een uur nadat ik wakker ben of zo. :P Maar wel leuk dat je hier in de buurt binnen < 5 km nagenoeg elk weekend een trimloopje kan lopen!
Dat :s)
pi_135521828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:57 schreef DeeBee het volgende:
Het is een leuke loop. Ik weet niet of het de 20e om 3,5/7/14 of 5/10/15 gaat, maar ik liep ooit de 7k en die was in werkelijkheid veel korter dan 7k. Dat ik hier dus niet allemaal verhalen over PR's ga zien.

Zelf net terug van een 15x200p200-training. Beoogd tempo van de intervallen tussen 4:10 en 4:30. In het begin piste de regen nog behoorlijk naar beneden en dat was erg koud. Maar de training an sich ging prima.

Nu drie dagen rusten en dan zondag 15k lopen tijdens de Rokkeveense Dekkerloop. Mensen die voor zondag nog niks hebben: kom kijken of meedoen. Het wordt leuk (hoop ik).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135522103
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:29 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het is een leuke loop. Ik weet niet of het de 20e om 3,5/7/14 of 5/10/15 gaat, maar ik liep ooit de 7k en die was in werkelijkheid veel korter dan 7k. Dat ik hier dus niet allemaal verhalen over PR's ga zien.
5/10/15. Aan de logs op Garmin Connect te zien, is de 5 in ieder geval wel de goede lengte. De 7 is inderdaad 150 meter te kort (maar wordt op 20 april niet gelopen).

quote:
Nu drie dagen rusten en dan zondag 15k lopen tijdens de Rokkeveense Dekkerloop. Mensen die voor zondag nog niks hebben: kom kijken of meedoen. Het wordt leuk (hoop ik).
Het is een hardloopwedstrijd. Natuurlijk wordt het leuk.
pi_135522582
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:37 schreef pijll het volgende:Het is een hardloopwedstrijd. Natuurlijk wordt het leuk.
Dat is waar. Het is altijd leuk. Maar dit is mijn thuiswedstrijd. Dus voor mij een saai parkoers, want 1 ziljoen keer gelopen, maar tegelijkertijd tóch bijzonder om zo dicht bij start/finish te wonen van een hardloopwedstrijd.
pi_135522640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 15:29 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Zelf net terug van een 15x200p200-training. Beoogd tempo van de intervallen tussen 4:10 en 4:30. In het begin piste de regen nog behoorlijk naar beneden en dat was erg koud. Maar de training an sich ging prima.

SPOILER
Zou dan de 15 zijn, denk ik :) maar gewoon lekker op trainingstempo :)
Ja doei.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:24:40 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_135523814
Vandaag weer een middagje in de sportschool gehangen. Benen weer versterkt ipv ze te belasten met lopen. Denk dat ik nog wat krachttraining doe deze week ipv lopen, dan is mijn achilles weer helemaal fris deze zaterdag.
  woensdag 15 januari 2014 @ 16:24:41 #249
385184 Fa-tum
Evy for the win
pi_135523815
En dat was Evy les 16, ik begin haar nu te geloven als ze "je kan het"zegt
Lekker stukje fietspad gelopen :P
pi_135524322
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:24 schreef Fa-tum het volgende:
En dat was Evy les 16, ik begin haar nu te geloven als ze "je kan het"zegt
Lekker stukje fietspad gelopen :P
Wat goed, ik ben net begonnen en gisteren les 2 gelopen.

Goed zitten zoeken naar looptechniek informatie en het lijkt soms zo simpel maar het ook zelf doen is lastig.

Ben benieuwd hoe het qua pijntjes etc zal gaan.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')