Leve de VVDMquote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Waarom de neuk is de groetplicht ooit afgeschaft?
Waarom de neuk groet de KL tijdens tactische verplaatsingquote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Vastwel, maar als ik die telestick in mn laptop douw start mn laptop helemaal niet op. Morgen maar ff met mn vaste pc proberen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan je er met de telestick niet aan komen trouwens? Via intranet?
Cool broquote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vastwel, maar als ik die telestick in mn laptop douw start mn laptop helemaal niet op. Morgen maar ff met mn vaste pc proberen.
Beste beslissing ooit genomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Klont. Alleen maar goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Nee, officieel niet meer. Vroeger gebeurde het wel, net zoals dat je vaak het schutzenschnur zag.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Mogen Amerikaanse wapenkwalificatie badges op het DT worden gedragen?
Edit: deze dus
[ afbeelding ]
Weet je hoe vaak je als kader aan het groeten was...quote:
Ja dat Duitse embleem zie je zo nu en nog wel eens voorbij komen. Ik kan over twee weken de US grenade badge halen in Luxemburg.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, officieel niet meer. Vroeger gebeurde het wel, net zoals dat je vaak het schutzenschnur zag.
Leuk voor in de bak "restant blik"...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja dat Duitse embleem zie je zo nu en nog wel eens voorbij komen. Ik kan over twee weken de US grenade badge halen in Luxemburg.
Daarom ook maar goed dat het is afgeschaft voordat Sam er wasquote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak je als kader aan het groeten was...Die soldaten groeten elkaar onderling niet.
Want anders he klontje!?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Daarom ook maar goed dat het is afgeschaft voordat Sam er was
ff via boot menu bootorder veranderen, heb ik ook last vanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vastwel, maar als ik die telestick in mn laptop douw start mn laptop helemaal niet op. Morgen maar ff met mn vaste pc proberen.
Ik ben nog wel eens op Duitsche (opleidings)kazernes, daar krijg je een lamme arm van al dat gegroet.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Daarom ook maar goed dat het is afgeschaft voordat Sam er was
Is dat verplicht dan in Navo verband?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben nog wel eens op Duitsche (opleidings)kazernes, daar krijg je een lamme arm van al dat gegroet.
Nee, maar die Germanen zijn daar nog wel van.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Is dat verplicht dan in Navo verband?
Ik heb USB HDD bovenaanstaan maar daarna gaat alles op zwart.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:48 schreef Awsom het volgende:
[..]
ff via boot menu bootorder veranderen, heb ik ook last van
Mijn laptop reset die instellingen steeds
Zeker UEFI bios...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik heb USB HDD bovenaanstaan maar daarna gaat alles op zwart.
Dan had ik je in de bosjes mijn adjudantsstok wel eventjes laten zienquote:Op maandag 13 januari 2014 21:49 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dan had ik je wel anders een groet gegeven
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan had ik je in de bosjes mijn adjudantsstok wel eventjes laten zien
Dan breek ik dat ding gelijk door midden.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan had ik je in de bosjes mijn adjudantsstok wel eventjes laten zien
*kuch*OPPERDEPOP*kuch*quote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ben je nou eigenlijk nog sgt-mjr of al adjudant?
Dat is wel een leuke seriequote:Op maandag 13 januari 2014 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
Oei, op de te zien lijst gezet The Americans (TV Series 2013– ) - IMDb
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom de neuk groet de KL tijdens tactische verplaatsing
Hoe gaat 't met de studie?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Boem chicke boem boem boem chicke badie boem homies
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je moeder is wel een leuke serie
stel KMS'ersquote:Op maandag 13 januari 2014 23:20 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Bij welke weekendclub heb je dan gezien?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:12 schreef Lotusss het volgende:
Geinig testje waarin je uiteindelijk vergeleken wordt met grote (aardige en minder aardige) leiders:
http://similarminds.com/leader.html
Ik heb de test gedaan:
[ afbeelding ]
Klinkt goed, goeie zaakquote:Op maandag 13 januari 2014 23:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Goed mijn zoon, loop nu stage in het Radboudumc. Zeer druk. Even douchen.
Met zo'n ster erin volgens mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:54 schreef Thaboel het volgende:
Een nacht sprong is toch alleen een vereiste voor een bepaald soort wing?
Het is een onderdeel van gevechtsgereed militair parachutespringen, parawing A, in tegenstelling tot grensverleggende activiteit/ondersteunend parawing B.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:54 schreef Thaboel het volgende:
Een nacht sprong is toch alleen een vereiste voor een bepaald soort wing?
Voor alle wings is het een vereiste, behalve voor de vliegende tampon.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met zo'n ster erin volgens mij
Je bedoeld dat ding dat de halve NatRes op het gvt jasje heeft genaaid?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Voor alle wings is het een vereiste, behalve voor de vliegende tampon.
De grensverleggende activiteit inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:49 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ding dat de halve NatRes op het gvt jasje heeft genaaid?
Ik snap wel dat het grensverleggend is, maar ik snap niet dat iedereen dat ding met balkje op het jasje moet naaien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De grensverleggende activiteit inderdaad.
Zelf betaald uiteraard.
Dat is wel redelijk uit een lopend, waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:01 schreef DMania het volgende:
Morgenavond infoavond over VeVa en International Business Studies
Is dat niet meer verplicht militair springen dan? Wij moesten gewoon naar Breda (paraschool KCT) voor die kermis.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De grensverleggende activiteit inderdaad.
Zelf betaald uiteraard.
Uberhaupt allerlei ellende op je pak plakken/ naaien...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:06 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het grensverleggend is, maar ik snap niet dat iedereen dat ding met balkje op het jasje moet naaien.
Meld even wat ze je op die infoavond allemaal verteld hebben, ff realitycheckquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:01 schreef DMania het volgende:
Volgens mij wordt het tegenwoordig slechts nog incidenteel vanuit Breda gegeven, het gros van de lui die nu tegenwoordig met B lopen halen het door naar burgerinstanties te gaan zoals op texel, schijnt dat je daar dan ook 'gekwalificeerd' kan worden...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is dat niet meer verplicht militair springen dan? Wij moesten gewoon naar Breda (paraschool KCT) voor die kermis.
Oh... Dus geen static line bolletje 1200ft?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het tegenwoordig slechts nog incidenteel vanuit Breda gegeven, het gros van de lui die nu tegenwoordig met B lopen halen het door naar burgerinstanties te gaan zoals op texel, schijnt dat je daar dan ook 'gekwalificeerd' kan worden...
Zou ook wel zo'n 1 op m'n pak willen hebben hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uberhaupt allerlei ellende op je pak plakken/ naaien...![]()
Er zijn speciale paketten voor militairen bij een aantal bedrijvenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het tegenwoordig slechts nog incidenteel vanuit Breda gegeven, het gros van de lui die nu tegenwoordig met B lopen halen het door naar burgerinstanties te gaan zoals op texel, schijnt dat je daar dan ook 'gekwalificeerd' kan worden...
Op je DT akkoord... Niet op je GVT, flikker toch op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zou ook wel zo'n 1 op m'n pak willen hebben hoor
[ afbeelding ]
Heb genoeg instructeurs met een wing op hun GVT zien lopenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op je DT akkoord... Niet op je GVT, flikker toch op.
Vast wel, maar daar ben ik niet bekend mee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh... Dus geen static line bolletje 1200ft?
Ze zijn er ook genoeg, ik doe er alleen niet aan mee. Ik ben geen fucking kerstboom.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb genoeg instructeurs met een wing op hun GVT zien lopen
Het zal ook allemaal wel, ik weet wel dat die hele grondopleiding bij het KCT meer GVA was dan het springen zelf...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar ben ik niet bekend mee.
Ik weet van de hele grondopleiding zelf alleen nog maar de stank van drank terwijl je rollend over de mat heen ging.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal ook allemaal wel, ik weet wel dat die hele grondopleiding bij het KCT meer GVA was dan het springen zelf...
Dat was zo ongeveer de praktijk ja...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik weet van de hele grondopleiding zelf alleen nog maar de stank van drank terwijl je rollend over de mat heen ging.
Eensch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uberhaupt allerlei ellende op je pak plakken/ naaien...![]()
Correct. Mijn wing op Teuge gehaald, met matras ipv bol.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Vent je gaat met vwo toch geen veva doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:01 schreef DMania het volgende:
Hij zit in 3 VMBO-Tquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Vent je gaat met vwo toch geen veva doen.
Maar het is dan wel een bolletjeswing?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:25 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Correct. Mijn wing op Teuge gehaald, met matras ipv bol.
B-wing is B-wing. Zit geen verschil tussen voor type chute.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Maar het is dan wel een bolletjeswing?
Jazeker wel. Wat jij gedaan hebt is in feite SLS,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
B-wing is B-wing. Zit geen verschil tussen voor type chute.
Ja ik weet niet of de procedures bij een SL sprong met bol wezenloos verschillen met de procedures bij een SL sprong met matras. Opzich moet het met de kennis die ik heb betreft het SL springen met matras met een korte omscholing ook prima met een bol kunnen springen. Alleen het bochtjes trekken zal er niet inzitten en de aanvangspositie voor de DZ moet je heel anders inschatten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jazeker wel. Wat jij gedaan hebt is in feite SLS,
Ware het niet dat je uitrusting(nacht)sprongen nodig hebt om de SLS-wing te dragen.
Dus in feite loop je met een wing die laat zien dat jij in staat bent om met een bolletje te landen. Nou is het niet moeilijker dan neuken maar ik denk dat je aardig bedrogen uitkomt als je nu met een bolletje gaat springen en verwacht dat je je op dezelfde manier naar een soepele landing kan sturen,
Oh dan heb ik een andere voor me. Ik dacht dat IBS een WO en HBO Bachelor was, maar tegenwoordig dus ook al mbo.quote:
Die stapel containers?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een kleine rectificatie trouwens.
Er is nóg een marinierskazerne. MSK Point Blanche.
Dat is IBA geloof ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Oh dan heb ik een andere voor me. Ik dacht dat IBS een WO en HBO Bachelor was, maar tegenwoordig dus ook al mbo.
Het eruit springen en stom onder dat doek hangen zal het probleem niet zijn, daar heb je amper een omscholing voor nodig. Het landen zal alleen redelijk uitdagend zijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of de procedures bij een SL sprong met bol wezenloos verschillen met de procedures bij een SL sprong met matras. Opzich moet het met de kennis die ik heb betreft het SL springen met matras met een korte omscholing ook prima met een bol kunnen springen. Alleen het bochtjes trekken zal er niet inzitten en de aanvangspositie voor de DZ moet je heel anders inschatten.
Ja een degelijke rol maken zal er dan niet in zitten, ofwel?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het eruit springen en stom onder dat doek hangen zal het probleem niet zijn, daar heb je amper een omscholing voor nodig. Het landen zal alleen redelijk uitdagend zijn...
Met een bol?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef hoogvlieger het volgende:
En tegen de wind in landen kan ook nog wel eens een uitdaging zijn.
Nog een yank meegemaakt die zijn kakken brak vanwege een inschattingsfout door het verschil tussen NL en US-bolletje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het eruit springen en stom onder dat doek hangen zal het probleem niet zijn, daar heb je amper een omscholing voor nodig. Het landen zal alleen redelijk uitdagend zijn...
Maar met een bol hoef je zelf toch niks te doen, behalve brace for impact?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog een yank meegemaakt die zijn kakken brak vanwege een inschattingsfout door het verschil tussen NL en US-bolletje.
Je kunt grof je weg naar beneden beïnvloeden en remmen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Maar met een bol hoef je zelf toch niks te doen, behalve brace for impact?
Ah ik wist niet dat je met bolletjes ook kon flaren. Dacht gewoon laten vallen en rollen oidquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je kunt grof je weg naar beneden beïnvloeden en remmen.
Het ging in dat geval meer over de hardere klap door het verschil in m².
Hallo meneer.quote:
Whehehehequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog een yank meegemaakt die zijn kakken brak vanwege een inschattingsfout door het verschil tussen NL en US-bolletje.
Flaren en sturen is een groot woord..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:03 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat je met bolletjes ook kon flaren. Dacht gewoon laten vallen en rollen oid
Als je op de cursus code klikt in het overzicht kun je volgens mij gewoon de sessies zien die er aan hangen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:37 schreef Schild het volgende:
Vraagje aan de Peoplesoft experts..
Moet een cursus aanvragen en wil deze zsm volgen. Maar ik weet niet wanneer de volgende sessie is. Wat moet ik dan invullen bij gewenste start/eind datum? Gewoon datum van vandaag als startdatum en einddatum over pak 'm beet 3 maanden?
Zal ik doen. Is wel een goeie inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meld even wat ze je op die infoavond allemaal verteld hebben, ff realitycheck
Klopt, maar heeft wel precies 't zelfde gedaan dus, dat geeft wel ff een motivatie kickquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef Pumatje het volgende:
Het enige verschil is maar dat jij vredesneus bent en hij marinier...
Goede zaak!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Kom je ff een marinier tegen in de sportschool die exact dezelfde opleiding met exact dezelfde mentor en exact hetzelfde korps kader heeft gehad. Motivatie x oneindig
Het is meer een bivak topic dan een veva topic geworden. Nu vrijwel dood, maandag weer richting Rotterdamquote:
quote:
Ik dacht aan een ander topicquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is meer een bivak topic dan een veva topic geworden. Nu vrijwel dood, maandag weer richting Rotterdam![]()
![]()
Waar blijven je techniek filmpjes?
Waarom spreek je daar gangstertaal?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deze zeker![]()
KLB / Moeder vindt condooms en wordt boos
KLB / Moeder vindt condooms en wordt boos #2
Uh, is taalzuiveraar dan niet een meer Nederlandse omschrijving?quote:
Hey Berend Botje als je een keer wilt trainen moet je het zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is meer een bivak topic dan een veva topic geworden. Nu vrijwel dood, maandag weer richting Rotterdam![]()
![]()
Waar blijven je techniek filmpjes?
Uitleg bitte? Trainen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey Berend Botje als je een keer wilt trainen moet je het zeggen.
Ik mag niet weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
En, ben je de dienst al uit, oh wijze schoonbroeder? Of was je dat al?
Ik vergeet dingen.
Waar train je dan? En hoe kom je aan meindl's sinds wanneer ben jij militair?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon fitness etc.
Trouwens heb die nieuwe meindls gekregen, lopen heerlijk.
Ik train bij basic fit en een sportschool in vlaardingen..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar train je dan? En hoe kom je aan meindl's sinds wanneer ben jij militair?
Pff, doe mij ook maar meindl's, duurt me veel te lang. Hoewel er ook wel negatieve dingen aan zitten aan die dingen hoor, veters die je niet goed kunt wegstoppen etc.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik train bij basic fit en een sportschool in vlaardingen..
Gekregen via weerbaarheid...we hadden bivak en daar moesten we spullen voor hebben, zodoende.
Maar ik krijg nog een paar als ik mee ga lopen met de vierdaagse.
Heb je nu ,m90's?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pff, doe mij ook maar meindl's, duurt me veel te lang. Hoewel er ook wel negatieve dingen aan zitten aan die dingen hoor, veters die je niet goed kunt wegstoppen etc.
Maare, ik train in Lisse... Is nogal een stukkie
Que? Die reacties zo af en toe.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deze zeker![]()
KLB / Moeder vindt condooms en wordt boos
KLB / Moeder vindt condooms en wordt boos #2
Had ik maar M90's, imitatie HAIX, loopt prima nu maar zooooo koud als ze nat zijnquote:
De Baas of mij de baas?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Snap ik wel, ik zou jou ook nooit meer laten gaan als ik de baas was.
Weerbaarheid. Serieusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik train bij basic fit en een sportschool in vlaardingen..
Gekregen via weerbaarheid...we hadden bivak en daar moesten we spullen voor hebben, zodoende.
Maar ik krijg nog een paar als ik mee ga lopen met de vierdaagse.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Had ik maar M90's, imitatie HAIX, loopt prima nu maar zooooo koud als ze nat zijn
met open veterhaken![]()
Het gaat er allemaal netjes aan toe, krijg veel kansen en opties, al zou je dat niet denken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Weerbaarheid. Serieus![]()
Mooie Fighters first shit enzeu
Ze lopen prima maar verslijten nogal snel. Bij sommigen ligt de zool er half af, gelukkig krijg je mooie meindl's als je ze inlevert maarja, ik hoef niet perse meindl's als ik hier prima mee kan lopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]imitatie nog wel...goed schoeisel is wel belangrijk!
[..]
Het gaat er allemaal netjes aan toe, krijg veel kansen en opties, al zou je dat niet denken.
Zit wel bij de beste weerbaarheid van Nederland.
De beste weerbaarheid?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]imitatie nog wel...goed schoeisel is wel belangrijk!
[..]
Het gaat er allemaal netjes aan toe, krijg veel kansen en opties, al zou je dat niet denken.
Zit wel bij de beste weerbaarheid van Nederland.
ook halloquote:
Ik zou ze gewoon inleveren als ik jou was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze lopen prima maar verslijten nogal snel. Bij sommigen ligt de zool er half af, gelukkig krijg je mooie meindl's als je ze inlevert maarja, ik hoef niet perse meindl's als ik hier prima mee kan lopen.
Je weet niet wat het inhoud, dus sjush.quote:
Waarom zou ik?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon inleveren als ik jou was.
[..]
Je weet niet wat het inhoud, dus sjush.
Leg het eens uit dan...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je weet niet wat het inhoud, dus sjush.
Nah, je doet al zo uit de hoogte.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Leg het eens uit dan...
@Rave tja dat is ook wel weer zo
Ik voel me niet beter als de rest ofzo, gore-tex spul is niet bepaald handig voor in het veld.quote:
Ze zijn niet echt mooi op te poetsen neequote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik voel me niet beter als de rest ofzo, gore-tex spul is niet bepaald handig voor in het veld.
Ook een manier om de vraag uit de weg te gaan.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nah, je doet al zo uit de hoogte.
;D laat jou maar lekker zo denken, ik heb het naar mijn zin en kan lekker netwerken.
Niet handig?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik voel me niet beter als de rest ofzo, gore-tex spul is niet bepaald handig voor in het veld.
Naast dat ook nog dat je de lul bent als je door water heen mag. Krijg die zooi maar eens schoon van binnen, zijn kazerne schoenen, of lekker marsen met mooi weer, voor de rest kan je beter M90's hebben of leren lowa's.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt mooi op te poetsen nee.
Waarom zegt BB dan meindlsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook een manier om de vraag uit de weg te gaan.
En nee haix inleveren = haix terug krijgen bij VEVA.
Snap wel dat jullie kleine kids zin hebben om in plasjes water te stampen. Maar nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Naast dat ook nog dat je de lul bent als je door water heen mag. Krijg die zooi maar eens schoon van binnen, zijn kazerne schoenen, of lekker marsen met mooi weer, voor de rest kan je beter M90's hebben of leren lowa's.
Grappig dat je 't aan een marn vraagt, heb 't namelijk van marns kader...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet handig?![]()
Rave lopen jullie marns niet allemaal op de gore-tex uitvoering van de LOWA Combat boot omdat ze zo kut zijn?
Marns lopen vaak naast hun schoenen..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:52 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet handig?![]()
Rave lopen jullie marns niet allemaal op de gore-tex uitvoering van de LOWA Combat boot omdat ze zo kut zijn?
Waar zit jij bij?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Snap wel dat jullie kleine kids zin hebben om in plasjes water te stampen. Maar nee, gewoon nee.
En waar zit jij bij?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Marns lopen vaak naast hun schoenen..
Tuinslang erin en klaar. Luie meuk,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Grappig dat je 't aan een marn vraagt, heb 't namelijk van marns kader...
Tuinslang op bivakquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tuinslang erin en klaar. Luie meuk,
09/10 painfquote:
Oke, dan niet.quote:
Ik zit nergens bij.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waar zit jij bij?
[..]
En waar zit jij bij?
Oke nice!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
09/10 painf
En vanaf april bij de pantsergenie
Oke naja omdat het lijkt alsof je zelf bij een onderdeel zit.quote:
Heb mn leren haix ook nooit binnen 2/3 dagen droog gekregen dus sws kont argument mja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:56 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee idd, gewoon niet. Zal lekker snel drogen van binnen dat gore-tex
Thabbie bedoelt het goedquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Waarom loopt iedereen zo te haten op BB?
Dan zeg jij lekker tegen 't kader dat het een kont argument is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb mn leren haix ook nooit binnen 2/3 dagen droog gekregen dus sws kont argument mja.
En mn lowa's ook altijd mij schoon (ik zeg niet droog) gekregen in het veld.
Al zin om die beste weerbaarheid uit te leggen?quote:
Droog = kont argument ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan zeg jij lekker tegen 't kader dat het een kont argument is.
Jij zit daar niet in opleidingquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Droog = kont argument ja.
En waarom zou ik dat niet tegen je kader durven zeggen?
Assumption..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke nice!
[..]
Oke naja omdat het lijkt alsof je zelf bij een onderdeel zit.
''mariniers lopen altijd naast hun schoenen''quote:
Ellan heeft het recht om dat te zeggenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
''mariniers lopen altijd naast hun schoenen''
Ik zal zelf geen commentaar geven op verschillende onderdelen als ik zelf nog een spijkerbroek ben, maar ja dat ben ik.
De interpunctie, de smiley.. Ik maakte een grapje. Relax.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
''mariniers lopen altijd naast hun schoenen''
Ik zal zelf geen commentaar geven op verschillende onderdelen als ik zelf nog een spijkerbroek ben, maar ja dat ben ik.
Joh kruip nog verder in hun kont :p.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ellan heeft het recht om dat te zeggen
we zijn hier godver vet serieus ja, kom jij ff de boel verzieken zeker?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
De interpunctie, de smiley.. Ik maakte een grapje. Relax.
Naja je zit alles af te schrijven zonder dat je er zelf mee in het veld hebt rond gehuppelt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij zit daar niet in opleiding
Excuus, wordt zo aangeleerdquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Joh kruip nog verder in hun kont :p.
Sorryquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:13 schreef m.k het volgende:
[..]
we zijn hier godver vet serieus ja, kom jij ff de boel verzieken zeker?
Tevens mountainleadermedicverbindelaarsniper.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Naja je zit alles af te schrijven zonder dat je er zelf mee in het veld hebt rond gehuppelt.
Ellen jij bent toch ook gewoon parakikkersealteam6commando?
Hoe kon ik dat nou vergeten... Solly.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Sorry.
[..]
Tevens mountainleadermedicverbindelaarsniper.
Want die van jou zit al vol zeker?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Joh kruip nog verder in hun kont :p.
Dacht dat fanta LMB wou doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe kon ik dat nou vergeten... Solly.
Fanta ben jij nou al eens loadmaster?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:17 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Want die van jou zit al vol zeker?![]()
![]()
Tevens, dag kroepoekjes van me.![]()
Geheel lmb? Zal ze weinig moeite mee hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dacht dat fanta LMB wou doen
Eerste test gedaan, gefaald 2 fouten teveel op een rekenonderdeel. De rest bovengemiddeld...maar mijn 2e keus was sowieso luchtmobiel en stiekem is dat veel leuker. Dus ben aan het werken aan mijn conditie en techniek.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoe kon ik dat nou vergeten... Solly.
Fanta ben jij nou al eens loadmaster?
Een beetje mijn grap stelenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geheel lmb? Zal ze weinig moeite mee hebben.
Hoezo weinig moeite, ik hoor iedereen dat het voor vrouwen heel lastig is etc, blabla.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ga marsen met je meindl'squote:Op woensdag 15 januari 2014 00:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Eerste test gedaan, gefaald 2 fouten teveel op een rekenonderdeel. De rest bovengemiddeld...maar mijn 2e keus was sowieso luchtmobiel en stiekem is dat veel leuker. Dus ben aan het werken aan mijn conditie en techniek.
quote:
Hihi ik moest lachenquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoezo weinig moeite, ik hoor iedereen dat het voor vrouwen heel lastig is etc, blabla.
Zolang de rest de grap maar snapt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoezo weinig moeite, ik hoor iedereen dat het voor vrouwen heel lastig is etc, blabla.
Goeie zaak, maar ook lang lopen. Je gaat toch niet speedmarsen met je 120Lquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit weekend 5 km speedmars. Sowieso elke week een mars.
quote:
Kom opquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zolang de rest de grap maar snapt.
Ja vorige week 20 km mars. Deze week een speedmars ( met als bepakking gewoon drinken etc).quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goeie zaak, maar ook lang lopen. Je gaat toch niet speedmarsen met je 120L
Krijg je ook spulletjes van dat weerbaarheid gebeuren? Ga dan gewoon met 2e lijns speedmarsen. Of in je overal met ops-vestquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja vorige week 20 km mars. Deze week een speedmars ( met als bepakking gewoon drinken etc).
Gewoon kleine rugzakquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Krijg je ook spulletjes van dat weerbaarheid gebeuren? Ga dan gewoon met 2e lijns speedmarsen. Of in je overal met ops-vest
Blouse? Colletje? Maar geen PGU dus, oke. Dan gewoon vullen met gewicht, naast dat alles kut zit moet het ook wat wegen natuurlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:28 schreef Fanta-stick het volgende:
use, baret( embleem krijgen we nog), das, schuttersvest( heb ik gewonnen was beste van bivak), zon soort sjaaltje oid, een korpsmarinierstrui ( straatnaam er zelf erafgera
Die heb ik peppie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Ga maar eens centjes sparen voor deze, peppie stuff![]()
[ afbeelding ]
of de olijf, weet nog niet..
Top en ook 1 zonder kleding hequote:
Maar wat heb je dan aan praktische ruimte? Ik zie alleen drie aparte vakken, het is naar mijn mening veel handiger om een rugzak a 60L maar dan kleiner te halen voor dagelijks gebruik. Heb ik ook gedaan, rete handig, gewoon opentrekken dat ding en alles er in stouwen en touwtje weer aan snoeren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Ga maar eens centjes sparen voor deze, peppie stuff![]()
[ afbeelding ]
of de olijf, weet nog niet..
Weet niet, voor marsen had ik eerder een 60L of crusader aangeschaftquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die heb ik peppie.
Heb natuurlijk niet zomaar een eastpack he.
Ze zullen vast wel praktisch zijn als bijna al het kader ermee rond looptquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan aan praktische ruimte? Ik zie alleen drie aparte vakken, het is naar mijn mening veel handiger om een rugzak a 60L maar dan kleiner te halen voor dagelijks gebruik. Heb ik ook gedaan, rete handig, gewoon opentrekken dat ding en alles er in stouwen en touwtje weer aan snoeren.
The north face borealisquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan aan praktische ruimte? Ik zie alleen drie aparte vakken, het is naar mijn mening veel handiger om een rugzak a 60L maar dan kleiner te halen voor dagelijks gebruik. Heb ik ook gedaan, rete handig, gewoon opentrekken dat ding en alles er in stouwen en touwtje weer aan snoeren.
Kader is god?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel praktisch zijn als bijna al het kader ermee rond loopt
Is een optie, ik ben voor de goedkopere variant gegaan, snugpack sleeka force 35 (je moet er maar net op komen, zo'n naam..) werkt ideaal voor wat ik nodig ben (school/ sport), regenhoes inbegrepen.quote:
Why?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga trouwens ook een weekendtas kopen via mp.
Is handig..Stel we gaan op oefening oid..Al mijn tassen zijn te klein of te zwaar(italiaans leer). Perfecte grootte eigenlijk.quote:
Haal dan een crusader o.i.d.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is handig..Stel we gaan op oefening oid..Al mijn tassen zijn te klein of te zwaar(italiaans leer). Perfecte grootte eigenlijk.
Jij word een topper! Heerlijk blind volgen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zal wel iets met verstand van zaken te maken hebben
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ah joh ik kan hem voor een prikkie krijgen. Crusader kan ik altijd nog kopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haal dan een crusader o.i.d..
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
godver en nu wil ik weten wat het betekent.
Eerst die 2 foto'squote:Op woensdag 15 januari 2014 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier spreekt het brein achter deze woordgrap: mijn avond kan niet meer stukquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja joh. Mijn grap conjo!quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hier spreekt het brein achter deze woordgrap: mijn avond kan niet meer stuk![]()
Gewoon vanaf vandaag t/m over drie jaar ofzo. Daarna krijg je het overzicht met sessies en periodes waar je je voor in kunt schrijven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:37 schreef Schild het volgende:
Vraagje aan de Peoplesoft experts..
Moet een cursus aanvragen en wil deze zsm volgen. Maar ik weet niet wanneer de volgende sessie is. Wat moet ik dan invullen bij gewenste start/eind datum? Gewoon datum van vandaag als startdatum en einddatum over pak 'm beet 3 maanden?
Bij 't KPU zekerquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh.
Vanmiddag kleding passen harhar.
quote:
Het bovenste gedeelte van mn hamstring waarschijnlijk opgerekt, hopelijk geen scheurtje. Eind van de middag even langs de doc.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat is niet zo fraai. Wat is er loos?
Iets te veel overbelast met welke oefening?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
[..]
Het bovenste gedeelte van mn hamstring waarschijnlijk opgerekt, hopelijk geen scheurtje. Eind van de middag even langs de doc.
Plotse inspanning, sprintsessie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Iets te veel overbelast met welke oefening?
ga jij je vuurwerkboete aanvechten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik stuur een brief naar de rechterr
Ik heb hem nog niet eens binnenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij je vuurwerkboete aanvechten?
Kutnummer idd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens binnen![]()
Is een nummer kut
Nee hoorquote:
Nee, té veel werk mbt regeltjes BD en douane (in- uitvoerrechten, accijnzen etc)quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Waarom verkoop je eigenlijk geen drank meer op ukfood? Of wordt de verleiding dan te groot ofzo?
Ik ga deze bestellenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, té veel werk mbt regeltjes BD en douane (in- uitvoerrechten, accijnzen etc)
Speciaal voor VeVa...quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga deze bestellen [ afbeelding ]
Dan is het nog steeds een kut nummerquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga eerst maar eens paraat worden
Dat mag.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een kut nummer
Dan hoor je pas echt kutnummersquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan eerst paraat worden
Deze klinkt wel lekkahquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan hoor je pas echt kutnummers
Nee joh, prachtige pareltjes zoals deze:quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan hoor je pas echt kutnummers
Ik doelde meer op de muzieksmaken van de kamergenotenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Nee joh, prachtige pareltjes zoals deze:
Of slaapeenheid-genotenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de muzieksmaken van de kamergenoten
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste aparte bedjes
Ik doelde meer op de mensen in de kamers naast, onder en boven je. Wordt niet zovaak rekening gehouden met elkaar, en je kan ook niet verhaal halen, want de deuren zitten op slotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |