Oh dan heb ik een andere voor me. Ik dacht dat IBS een WO en HBO Bachelor was, maar tegenwoordig dus ook al mbo.quote:
Die stapel containers?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:09 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een kleine rectificatie trouwens.
Er is nóg een marinierskazerne. MSK Point Blanche.
Dat is IBA geloof ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Oh dan heb ik een andere voor me. Ik dacht dat IBS een WO en HBO Bachelor was, maar tegenwoordig dus ook al mbo.
Het eruit springen en stom onder dat doek hangen zal het probleem niet zijn, daar heb je amper een omscholing voor nodig. Het landen zal alleen redelijk uitdagend zijn...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of de procedures bij een SL sprong met bol wezenloos verschillen met de procedures bij een SL sprong met matras. Opzich moet het met de kennis die ik heb betreft het SL springen met matras met een korte omscholing ook prima met een bol kunnen springen. Alleen het bochtjes trekken zal er niet inzitten en de aanvangspositie voor de DZ moet je heel anders inschatten.
Ja een degelijke rol maken zal er dan niet in zitten, ofwel?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het eruit springen en stom onder dat doek hangen zal het probleem niet zijn, daar heb je amper een omscholing voor nodig. Het landen zal alleen redelijk uitdagend zijn...
Met een bol?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:47 schreef hoogvlieger het volgende:
En tegen de wind in landen kan ook nog wel eens een uitdaging zijn.
Nog een yank meegemaakt die zijn kakken brak vanwege een inschattingsfout door het verschil tussen NL en US-bolletje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het eruit springen en stom onder dat doek hangen zal het probleem niet zijn, daar heb je amper een omscholing voor nodig. Het landen zal alleen redelijk uitdagend zijn...
Maar met een bol hoef je zelf toch niks te doen, behalve brace for impact?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog een yank meegemaakt die zijn kakken brak vanwege een inschattingsfout door het verschil tussen NL en US-bolletje.
Je kunt grof je weg naar beneden beïnvloeden en remmen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:00 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Maar met een bol hoef je zelf toch niks te doen, behalve brace for impact?
Ah ik wist niet dat je met bolletjes ook kon flaren. Dacht gewoon laten vallen en rollen oidquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je kunt grof je weg naar beneden beïnvloeden en remmen.
Het ging in dat geval meer over de hardere klap door het verschil in m².
Hallo meneer.quote:
Whehehehequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:59 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nog een yank meegemaakt die zijn kakken brak vanwege een inschattingsfout door het verschil tussen NL en US-bolletje.
Flaren en sturen is een groot woord..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:03 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat je met bolletjes ook kon flaren. Dacht gewoon laten vallen en rollen oid
Als je op de cursus code klikt in het overzicht kun je volgens mij gewoon de sessies zien die er aan hangen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:37 schreef Schild het volgende:
Vraagje aan de Peoplesoft experts..
Moet een cursus aanvragen en wil deze zsm volgen. Maar ik weet niet wanneer de volgende sessie is. Wat moet ik dan invullen bij gewenste start/eind datum? Gewoon datum van vandaag als startdatum en einddatum over pak 'm beet 3 maanden?
Zal ik doen. Is wel een goeie inderdaadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Meld even wat ze je op die infoavond allemaal verteld hebben, ff realitycheck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |