Klopt, maar heeft wel precies 't zelfde gedaan dus, dat geeft wel ff een motivatie kickquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:45 schreef Pumatje het volgende:
Het enige verschil is maar dat jij vredesneus bent en hij marinier...
Goede zaak!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
Kom je ff een marinier tegen in de sportschool die exact dezelfde opleiding met exact dezelfde mentor en exact hetzelfde korps kader heeft gehad. Motivatie x oneindig
Het is meer een bivak topic dan een veva topic geworden. Nu vrijwel dood, maandag weer richting Rotterdamquote:
quote:
Ik dacht aan een ander topicquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is meer een bivak topic dan een veva topic geworden. Nu vrijwel dood, maandag weer richting Rotterdam![]()
![]()
Waar blijven je techniek filmpjes?
Waarom spreek je daar gangstertaal?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Deze zeker![]()
KLB / Moeder vindt condooms en wordt boos
KLB / Moeder vindt condooms en wordt boos #2
Uh, is taalzuiveraar dan niet een meer Nederlandse omschrijving?quote:
Hey Berend Botje als je een keer wilt trainen moet je het zeggen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is meer een bivak topic dan een veva topic geworden. Nu vrijwel dood, maandag weer richting Rotterdam![]()
![]()
Waar blijven je techniek filmpjes?
Uitleg bitte? Trainen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey Berend Botje als je een keer wilt trainen moet je het zeggen.
Ik mag niet weg.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:24 schreef EllaN het volgende:
[..]
En, ben je de dienst al uit, oh wijze schoonbroeder? Of was je dat al?
Ik vergeet dingen.
Waar train je dan? En hoe kom je aan meindl's sinds wanneer ben jij militair?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon fitness etc.
Trouwens heb die nieuwe meindls gekregen, lopen heerlijk.
Ik train bij basic fit en een sportschool in vlaardingen..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar train je dan? En hoe kom je aan meindl's sinds wanneer ben jij militair?
Pff, doe mij ook maar meindl's, duurt me veel te lang. Hoewel er ook wel negatieve dingen aan zitten aan die dingen hoor, veters die je niet goed kunt wegstoppen etc.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik train bij basic fit en een sportschool in vlaardingen..
Gekregen via weerbaarheid...we hadden bivak en daar moesten we spullen voor hebben, zodoende.
Maar ik krijg nog een paar als ik mee ga lopen met de vierdaagse.
Heb je nu ,m90's?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Pff, doe mij ook maar meindl's, duurt me veel te lang. Hoewel er ook wel negatieve dingen aan zitten aan die dingen hoor, veters die je niet goed kunt wegstoppen etc.
Maare, ik train in Lisse... Is nogal een stukkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |