Die heb ik peppie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Ga maar eens centjes sparen voor deze, peppie stuff![]()
[ afbeelding ]
of de olijf, weet nog niet..
Top en ook 1 zonder kleding hequote:
Maar wat heb je dan aan praktische ruimte? Ik zie alleen drie aparte vakken, het is naar mijn mening veel handiger om een rugzak a 60L maar dan kleiner te halen voor dagelijks gebruik. Heb ik ook gedaan, rete handig, gewoon opentrekken dat ding en alles er in stouwen en touwtje weer aan snoeren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Ga maar eens centjes sparen voor deze, peppie stuff![]()
[ afbeelding ]
of de olijf, weet nog niet..
Weet niet, voor marsen had ik eerder een 60L of crusader aangeschaftquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die heb ik peppie.
Heb natuurlijk niet zomaar een eastpack he.
Ze zullen vast wel praktisch zijn als bijna al het kader ermee rond looptquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan aan praktische ruimte? Ik zie alleen drie aparte vakken, het is naar mijn mening veel handiger om een rugzak a 60L maar dan kleiner te halen voor dagelijks gebruik. Heb ik ook gedaan, rete handig, gewoon opentrekken dat ding en alles er in stouwen en touwtje weer aan snoeren.
The north face borealisquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:35 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Maar wat heb je dan aan praktische ruimte? Ik zie alleen drie aparte vakken, het is naar mijn mening veel handiger om een rugzak a 60L maar dan kleiner te halen voor dagelijks gebruik. Heb ik ook gedaan, rete handig, gewoon opentrekken dat ding en alles er in stouwen en touwtje weer aan snoeren.
Kader is god?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:36 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel praktisch zijn als bijna al het kader ermee rond loopt
Is een optie, ik ben voor de goedkopere variant gegaan, snugpack sleeka force 35 (je moet er maar net op komen, zo'n naam..) werkt ideaal voor wat ik nodig ben (school/ sport), regenhoes inbegrepen.quote:
Why?quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga trouwens ook een weekendtas kopen via mp.
Is handig..Stel we gaan op oefening oid..Al mijn tassen zijn te klein of te zwaar(italiaans leer). Perfecte grootte eigenlijk.quote:
Haal dan een crusader o.i.d.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is handig..Stel we gaan op oefening oid..Al mijn tassen zijn te klein of te zwaar(italiaans leer). Perfecte grootte eigenlijk.
Jij word een topper! Heerlijk blind volgen!quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zal wel iets met verstand van zaken te maken hebben
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geheel lmb? Zal ze weinig moeite mee hebben.
Ah joh ik kan hem voor een prikkie krijgen. Crusader kan ik altijd nog kopen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haal dan een crusader o.i.d..
quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
godver en nu wil ik weten wat het betekent.
Eerst die 2 foto'squote:Op woensdag 15 januari 2014 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hier spreekt het brein achter deze woordgrap: mijn avond kan niet meer stukquote:Op woensdag 15 januari 2014 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |