ja joh. Mijn grap conjo!quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:23 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hier spreekt het brein achter deze woordgrap: mijn avond kan niet meer stuk![]()
Gewoon vanaf vandaag t/m over drie jaar ofzo. Daarna krijg je het overzicht met sessies en periodes waar je je voor in kunt schrijven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:37 schreef Schild het volgende:
Vraagje aan de Peoplesoft experts..
Moet een cursus aanvragen en wil deze zsm volgen. Maar ik weet niet wanneer de volgende sessie is. Wat moet ik dan invullen bij gewenste start/eind datum? Gewoon datum van vandaag als startdatum en einddatum over pak 'm beet 3 maanden?
Bij 't KPU zekerquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Mogguh.
Vanmiddag kleding passen harhar.
quote:
Het bovenste gedeelte van mn hamstring waarschijnlijk opgerekt, hopelijk geen scheurtje. Eind van de middag even langs de doc.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat is niet zo fraai. Wat is er loos?
Iets te veel overbelast met welke oefening?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:10 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
[..]
Het bovenste gedeelte van mn hamstring waarschijnlijk opgerekt, hopelijk geen scheurtje. Eind van de middag even langs de doc.
Plotse inspanning, sprintsessie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Iets te veel overbelast met welke oefening?
ga jij je vuurwerkboete aanvechten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:54 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik stuur een brief naar de rechterr
Ik heb hem nog niet eens binnenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ga jij je vuurwerkboete aanvechten?
Kutnummer idd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens binnen![]()
Is een nummer kut
Nee hoorquote:
Nee, té veel werk mbt regeltjes BD en douane (in- uitvoerrechten, accijnzen etc)quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Waarom verkoop je eigenlijk geen drank meer op ukfood? Of wordt de verleiding dan te groot ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |