Dat kan ik ook bij blauw doenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef richolio het volgende:
Geel ziet er veel strakker uit, kwalitatief veel beter. Ook die blokletters enzo.. Prachtig.. Prachtig.. Het oogt stukken beter.
Dat blauw op geel vind ik ook erg mooi. De koppen bij de gele poster zijn ook blauw, dat accent ligt dan mooi met het logo. Dan heb je ook niet te veel blauw, vind ik, maar toch vind je er de huisstijl in terug.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:44 schreef BBQSausage het volgende:
Blauw is meer één geheel, blauw komt in het logo terug en de tekstkoppen zijn blauw. En sowieso; Blauw
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:49 schreef BBQSausage het volgende:
Nice, drukte ik net per ongeluk op de playknop van de ONZSC-jingle, begon dat deuntje dus keihard in de bus af te spelen._
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Die blauwe accenten in de gele poster zijn toch mooi? Het past goed bij het logo. Doe je de rest ook blauw, dan vind ik dat er te veel blauw is. Nu heb je ook nog wat variatie en het valt op. Sowieso vind ik zwart op wit veel fijner lezen dan andersom en het trekt me meer. Nogmaals, het ziet er ook gewoon wat strakker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Hier, je zegt het zelf alquote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Zelf vind ik geel ook mooier. Maar op de een of manier is het toch niet
Want dit is niet mijn verhaal, maar die van LB. Haar posters zijn in strijd met elkaar, maar iedereen kiest de kant van blauw. Kan toch niet.quote:
Ja, precies.Maar ik vind het toch wat kinderlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Die blauwe accenten in de gele poster zijn toch mooi? Het past goed bij het logo. Doe je de rest ook blauw, dan vind ik dat er te veel blauw is. Nu heb je ook nog wat variatie en het valt op. Sowieso vind ik zwart op wit veel fijner lezen dan andersom en het trekt me meer. Nogmaals, het ziet er ook gewoon wat strakker uit.
Legitieme reden. Nu mag het.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Purplesparks2 het volgende:
blauw omdat het samen met rood paars maakt.
Vind je de blauwe kinderlijk of de gele? Ik vind juist de blauwe wat kinderlijkerquote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, precies.Maar ik vind het toch wat kinderlijk
geelquote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Vind je de blauwe kinderlijk of de gele? Ik vind juist de blauwe wat kinderlijker
De gele natuurlijk. Blauw heeft niks kinderlijks.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Vind je de blauwe kinderlijk of de gele? Ik vind juist de blauwe wat kinderlijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dan?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dan?Vind ik misschien nog wel mooier ja
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ook mooiVind ik misschien nog wel mooier ja
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:18 schreef richolio het volgende:
Nigeria heeft zojuist homoseksualiteit verboden en al mijn promarkers gaan op. Wordt een prachtige opdracht dit
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:05 schreef LittleBrownie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit dan?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef richolio het volgende:
[..]
OhJa, ik vind m wel mooi zo
Beter dan die andere blauwe
Ik zat laatst aan de andere kant van de stad omdat ik in de verkeerde tram was gestapt. Er rijden er maar twee. Dus was erg domquote:Op maandag 13 januari 2014 18:10 schreef BBQSausage het volgende:
Kut, lette niet op, halte gemist.Gaat lekker vandaag.
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat laatst aan de andere kant van de stad omdat ik in de verkeerde tram was gestapt. Er rijden er maar twee. Dus was erg dom
wot.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef Rezania het volgende:
Reclame op TV: "Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook. www.secondlove.nl "
Wat?
Gelukkig wonen we niet in zo'n kut land. Ik als hetero zou het ook erg vinden voor homo's in dat land.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:52 schreef Rezania het volgende:
NWS / Nigeria verbiedt homoseksualiteit
Mensen die dit goed vinden.![]()
Ik was Gianni en Ess hier ook heen gevolgd, maar volgens mij is het hier ook leuker.quote:
Ik ben LB gevolgdquote:Op maandag 13 januari 2014 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was Gianni en Ess hier ook heen gevolgd, maar volgens mij is het hier ook leuker.
Alleen ben ik nog bezig me hier echt tussen te wurmen.
oh wacht...dit kan iedereen lezen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
hoe komt dat?quote:
ohaiquote:Op maandag 13 januari 2014 18:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was Gianni en Ess hier ook heen gevolgd, maar volgens mij is het hier ook leuker.
Alleen ben ik nog bezig me hier echt tussen te wurmen.
oh wacht...dit kan iedereen lezen natuurlijk
Freekquote:Op maandag 13 januari 2014 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig wonen we niet in zo'n kut land. Ik als hetero zou het ook erg vinden voor homo's in dat land.
Ik kwam ook maar net een paar keer in GRTDquote:
waarschijnlijk niet onnodigquote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mods daar gooien steeds de SC onnodig dicht.
Zit wel een verschil in wie daar komen en wie hier komenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kwam ook maar net een paar keer in GRTDdus is ook maar een gevoel hoor.
Ik denk dat het leeftijdsverschil daar voor mij net ietsie te groot is.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit wel een verschil in wie daar komen en wie hier komen
dat is wel eenquote:
behalve als opeens iedereen hierheen gaatquote:Op maandag 13 januari 2014 19:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit wel een verschil in wie daar komen en wie hier komen
Nee hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve als opeens iedereen hierheen gaat
zorg jij daar voor?quote:
Dat is echt zo tofquote:Op maandag 13 januari 2014 19:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon strandzand, maar dan 250 keer vergroot.
quote:
Wowquote:Op maandag 13 januari 2014 19:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 13 januari 2014 19:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom geen hoofdletter? Dan hadden we hetzelfdequote:
Ja maar komop elk persoon met gezond persoon zou toch niet zo'n zieke wet doorheen gooien? Kijk er zijn genoeg mensen die homoseksualiteit afkeuren (tot daar aan toe) maar dan op die manier het gaan straffenquote:
Editquote:Op maandag 13 januari 2014 19:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom geen hoofdletter? Dan hadden we hetzelfde
Joepie.quote:
Ach, als je soms ziet wat voor debielen er in Afrika aan de macht zijn verbaast het me niks.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar komop elk persoon met gezond persoon zou toch niet zo'n zieke wet doorheen gooien? Kijk er zijn genoeg mensen die homoseksualiteit afkeuren (tot daar aan toe) maar dan op die manier het gaan straffen
Ik keek naar jouw UI en dacht..moet ik nou weer naar de opticiën?quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:10 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Coolste supermarkt ooit.
Owow, En? Moet je?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik keek naar jouw UI en dacht..moet ik nou weer naar de opticiën?
quote:
'Sowieso zolang heel die stammen daar heerst is geld daarheen zenden zinloos as fuckquote:Op maandag 13 januari 2014 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, als je soms ziet wat voor debielen er in Afrika aan de macht zijn verbaast het me niks.
Ik zit bijna meer op Imgur dan op FOK! hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:11 schreef xcachet het volgende:
Er gaat een wereld voor Rez open op het internet
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit bijna meer op Imgur dan op FOK! hoor.
Gewoon weer koloniseren.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Sowieso zolang heel die stammen daar heerst is geld daarheen zenden zinloos as fuck
Neequote:
Beter dan FOK!en iddquote:
quote:
En dan alle mensen die in vrede willen leven een goed leven mee opbouwen en diegene die de stammen oorlogen uitvoerde voor eeuwig als slaaf laten werkenquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat laatst aan de andere kant van de stad omdat ik in de verkeerde tram was gestapt. Er rijden er maar twee. Dus was erg dom
Ik ben ooit station Leiden voorbij gereden (was in de Benelux-trein gestapt ipv sneltrein)...eerstvolgende stop, Schipholquote:Op maandag 13 januari 2014 19:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ook handig ja.
Mijn vorige halte was een kwartiertje verderop, dus dat was even lopen naar m'n fiets.
Gaarne.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:00 schreef arachide. het volgende:
Ik ben een SC wees, willen jullie mij adopteren?
jou altijdquote:Op maandag 13 januari 2014 20:00 schreef arachide. het volgende:
Ik ben een SC wees, willen jullie mij adopteren?
het begint op te vallen hequote:Op maandag 13 januari 2014 20:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, maar die zijn bezig met langzame euthanasie
Dat klopt, ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
eigenlijk wel jaquote:
mwa, niet mijn volk meerquote:
Was het lekker?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:08 schreef FL_Freak het volgende:
Hoi bitterLemon, ik heb je gisteren in mijn mond gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nahquote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij zit hier een oude bekende van mij, bedenk ik me nu.
wie?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil graag Bitterlemon bedanken voor het aanmoedigen om een ONZ-SC te openen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Was het lekker?
Als je schudt, spuit alles eruit.ieuw wat denk jij nou!@! was het drankje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!@!
LB?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ieuw wat denk jij nou!@! was het drankje hoor![]()
!@!
wat denk jij nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar heb ik het toch ook over
Nee, als ik me er een fossiel voel, dan moet jij dat ongeveer ook wel voelenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja
[..]
mwa, niet mijn volk meer
maar goed, grtd moet wel voortbestaan. anders komen ze mogelijk ook hierheen
ONZ-SCquote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Er zal vast ook nog wel achter de schermen gezeurd zijn door Fopje.
Fopje schopt ze wel weg.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:08 schreef arachide. het volgende:
Maar pas op, want als dat gesloten wordt, komen ze hier.
quote:
leeftijd zegt niet alles hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, als ik me er een fossiel voel, dan moet jij dat ongeveer ook wel voelen
Iedereen is welkom mits ze normaal doenquote:
Nee, dat is waar...maar het is er soms echt niveautje zandbak en dat trek ik echt niet meerquote:
quote:
bakkes jijquote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HET GAAT ER OM HOE JONG JE JE VOELT xd
goede omschrijvingquote:Op maandag 13 januari 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is waar...maar het is er soms echt niveautje zandbak en dat trek ik echt niet meer
Iedereen houdt hier van elkaar, ONZ-polygamie enalles.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef arachide. het volgende:
Vroeger baalde ik dat er zoveel mensen ouder waren als ik in SC's, nu vind ik het alleen maar chill. Ik probeer hier geen vrienden meer te zoeken, dat scheelt.
Wil je vrien... Oh..quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef arachide. het volgende:
Vroeger baalde ik dat er zoveel mensen ouder waren als ik in SC's, nu vind ik het alleen maar chill. Ik probeer hier geen vrienden meer te zoeken, dat scheelt.
Ja achquote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maar dat natuurlijk wel. Sommigen staan er alleen wel om bekend dat ze dat niet kunnen.
Je bent zelf wat ouder dat scheelt, maar op zich moet leeftijd niet uitmaken om het gezellig te hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef arachide. het volgende:
how's life?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo tof doen tegen mij
Hai gianni
neuh vrienden heb ik irl welquote:Op maandag 13 januari 2014 20:14 schreef arachide. het volgende:
Life gave me lemons today. En ik ben de pers voor limonades tijdelijk kwijtquote:Op maandag 13 januari 2014 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
how's life?
[..]
neuh vrienden heb ik irl wel
al zijn er op fok ook genoeg mensen waar ik best vrienden mee zou kunnen zijn (als ze niet aan de andere kant van het land zouden wonen)
tuurlijk, maar vroeger zocht ik vrienden, nu zoek ik gewoon wat gezelligheidquote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent zelf wat ouder dat scheelt, maar op zich moet leeftijd niet uitmaken om het gezellig te hebben.
ik weet niet heel goed hoe ik dit moet interpreterenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Life gave me lemons today. En ik ben de pers voor limonades tijdelijk kwijt
En daar?
Oh zo, ja dat is wel een betere instelling.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
tuurlijk, maar vroeger zocht ik vrienden, nu zoek ik gewoon wat gezelligheid
http://en.wikipedia.org/w(...)emons,_make_lemonadequote:Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet heel goed hoe ik dit moet interpreteren
maar hier op zich niks te klagen
ja, het gezegde ken ik, maar dat dekt de lading niet helemaalquote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)emons,_make_lemonade
Dat is fijn!
Jup, het gebeurt soms gewoon. Zo was ik ook nooit op zoek naar een relatie hier: ik woon nu een half jaar samen met de liefste en leukste fokker van allllllllemaal. We hebben zelfs een fok!kad.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat is wel een betere instelling.
En soms klikt het ineens met een user en wordt je wel vrienden, maar dan is dat gewoon leuk.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)emons,_make_lemonade
Dat is fijn!
DAT ZIET GIJ GOED.quote:
Weet niet gewoon een shitdagquote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het gezegde ken ik, maar dat dekt de lading niet helemaal
quote:
Zo zie je maar!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, het gebeurt soms gewoon. Zo was ik ook nooit op zoek naar een relatie hier: ik woon nu een half jaar samen met de liefste en leukste fokker van allllllllemaal. We hebben zelfs een fok!kad.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet gewoon een shitdagHeb vanmiddag tijdens de spits jankend in een tram staan, en dat interesseerde mij niet eens.
Wat lievquote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Tenzij die citroenen bitter zijn. Dan maak je een FOK!account voor ze aan.
Awwquote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAT ZIET GIJ GOED.![]()
[..]
Weet niet gewoon een shitdagHeb vanmiddag tijdens de spits jankend in een tram staan, en dat interesseerde mij niet eens.
[..]
Die kende ik nog niet
Heel soms.quote:
Sociaal van jequote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Tenzij die citroenen bitter zijn. Dan maak je een FOK!account voor ze aan.
Mijn zogenaamde coach vroeg zich onder andere af of ik wel een HBO-niveau had omdat mijn opdracht/project volgens haar onder niveau is.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aww![]()
Hoop dat je morgen een betere dag hebt.
Lievvv van julliequote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie knuffelt Flippiee
Het komt wel goed, schatje.
Dan had zij je wel een beetje beter mogen coachenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sociaal van je
[..]
Mijn zogenaamde coach vroeg zich onder andere af of ik wel een HBO-niveau had omdat mijn opdracht/project volgens haar onder niveau is.
leuke coach danquote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sociaal van je
[..]
Mijn zogenaamde coach vroeg zich onder andere af of ik wel een HBO-niveau had omdat mijn opdracht/project volgens haar onder niveau is.
Maar je bent heul niet dik?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
Mijn opa noemde me vandaag dik.
Gelukkig moest ik maar een kwartier janken.
Oud, seniel, staar...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
Mijn opa vond van wel, dat heeft hij me twee keer moeten vertellen vandaag. Het is altijd leuk, die verjaardagen bij de oudjes.quote:
Wut, waarom?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
had die zn bril goed op?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn opa vond van wel, dat heeft hij me twee keer moeten vertellen vandaag. Het is altijd leuk, die verjaardagen bij de oudjes.
Het feit is wel dat ik uit het niets best wat ben aangekomen en dat ik daar heel erg mee zit. Ik ben nu zo'n meisje waar iedereen op verjaardagen van zegt "nou, die was al niet dun, maar ze is wel stevig geworden zeg.."quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wut, waarom?
Ik was een keer in een bejaardentehuis, iedereen dacht dat ik een meisje was._
Toch maar even naar de kapper gegaan daarna.
Jouw opaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn opa vond van wel, dat heeft hij me twee keer moeten vertellen vandaag. Het is altijd leuk, die verjaardagen bij de oudjes.
Vast wel, dankjequote:
Ook alles behalve fijn om te horen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
Dat is ook zeker waarquote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan had zij je wel een beetje beter mogen coachen
Nog heel even en ik ben er van afquote:Op maandag 13 januari 2014 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
leuke coach dan
+1 e-knuffel van mij
hahahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wut, waarom?
Ik was een keer in een bejaardentehuis, iedereen dacht dat ik een meisje was._
Toch maar even naar de kapper gegaan daarna.
Ik moet lachenquote:
Als je er zelf last van hebt, dan moet je proberen er iets aan te doen. Als het uit het niets is, wel in de gaten houden en misschien een keer langs de dokter.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het feit is wel dat ik uit het niets best wat ben aangekomen en dat ik daar heel erg mee zit. Ik ben nu zo'n meisje waar iedereen op verjaardagen van zegt "nou, die was al niet dun, maar ze is wel stevig geworden zeg.."
Wat.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
Ach mijn overgrootvader heeft mij ooit willen bleken met bleekwater, dan ging dat kleurtje er wel af
Geloofwaardig.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon een meisje! Je bent übermannelijk, hoor.
Ik ben een importkindje, maar hij was niet zo bekend met gekleurde babies. Was wel 34 jaar geleden hoorquote:
Ik ben sinds 3 weken bezig met afvallen en mijn vriend beweert dat je het al wel een beetje kan zien.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je er zelf last van hebt, dan moet je proberen er iets aan te doen. Als het uit het niets is, wel in de gaten houden en misschien een keer langs de dokter.
Maar als je het alleen maar vindt omdat andere het vinden, dan is het een ander verhaal.
Ja, je bent schattigquote:
Awwwwwwwwwwwh, dat is ook sneuquote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben een importkindje, maar hij was niet zo bekend met gekleurde babies. Was wel 34 jaar geleden hoor
Ah, zo. Hij was toch niet racistisch, hoop ik?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben een importkindje, maar hij was niet zo bekend met gekleurde babies. Was wel 34 jaar geleden hoor
Oh maar 3 weken dan moet je lichaam nog een beetje wennen, heb je straks ineens een afval-spurt.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben sinds 3 weken bezig met afvallen en mijn vriend beweert dat je het al wel een beetje kan zien.
Neuh, hij bedoelde het goed. Alleen hebben mijn ouders me voor de zekerheid nooit alleen met hem gelaten.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ah, zo. Hij was toch niet racistisch, hoop ik?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, hij bedoelde het goed. Alleen hebben mijn ouders me voor de zekerheid nooit alleen met hem gelaten.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, hij bedoelde het goed. Alleen hebben mijn ouders me voor de zekerheid nooit alleen met hem gelaten.
Nou jaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij op FB?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:34 schreef Bitterlemon het volgende:
Iemand op Facebook: ;§£^¤|$¥#)!?'
Aparte smiley wel.
Sinds soms.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij op FB?
hoe dament was hij toen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
Ach mijn overgrootvader heeft mij ooit willen bleken met bleekwater, dan ging dat kleurtje er wel af
Hij was in de 90 en een tikkie senielquote:
Ik hoop het. Ik ben gestopt met zoete dranken. Alleen nog maar thee en water. En voor de rest probeer ik rond de 1500 kcal te eten. Met wat geluk kan ik bij Sziget (festival) op de schouders van mijn vriend zitten. Dat is mijn doel. (En in mijn kerstjurkje uit 2008 passen, en het jurkje wat ik aan had tijdens de eerste keer dat ik mijn vriend zag)quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh maar 3 weken dan moet je lichaam nog een beetje wennen, heb je straks ineens een afval-spurt.
Arme manquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was in de 90 en een tikkie seniel
Ja vond dement als 5 loden deuren een beetje zwaarquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme manMooi zacht uitgedrukt wel, een tikkie seniel
Ik heb altijd geleerd dat kleding dat een jaar lang niet gedragen is, gewoon weggegooid moet worden. Je maakt jezelf onnodig ongelukkig daarmee.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ben gestopt met zoete dranken. Alleen nog maar thee en water. En voor de rest probeer ik rond de 1500 kcal te eten. Met wat geluk kan ik bij Sziget (festival) op de schouders van mijn vriend zitten. Dat is mijn doel. (En in mijn kerstjurkje uit 2008 passen, en het jurkje wat ik aan had tijdens de eerste keer dat ik mijn vriend zag)
Moet ik al popcorn bakken?quote:
Sport je ook? Ik zoek namelijk een sportmaatje maar ik ken niemand en m'n zus wilt nietquote:Op maandag 13 januari 2014 20:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ben gestopt met zoete dranken. Alleen nog maar thee en water. En voor de rest probeer ik rond de 1500 kcal te eten. Met wat geluk kan ik bij Sziget (festival) op de schouders van mijn vriend zitten. Dat is mijn doel. (En in mijn kerstjurkje uit 2008 passen, en het jurkje wat ik aan had tijdens de eerste keer dat ik mijn vriend zag)
Plus dat je dan een excuus hebt om eens goed te gaan winkelen als je alleen maar kleding hebt die te groot is.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat kleding dat een jaar lang niet gedragen is, gewoon weggegooid moet worden. Je maakt jezelf onnodig ongelukkig daarmee.
En daar bedoel ik niet mee dat je ongelukkig bent, of niet mag afvallen.
Ik denk dat de jurk meer een symbool is voor het doel dat ze wilt bereikenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat kleding dat een jaar lang niet gedragen is, gewoon weggegooid moet worden. Je maakt jezelf onnodig ongelukkig daarmee.
Oh echt? Ik wil heel graag sporten, maar niet alleenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sport je ook? Ik zoek namelijk een sportmaatje maar ik ken niemand en m'n zus wilt niet
Fitnessen ergens ofzoquote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh echt? Ik wil heel graag sporten, maar niet alleenWat ben je van plan dan?
De meest motiverende reden was ik inderdaad nog vergetenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Plus dat je dan een excuus hebt om eens goed te gaan winkelen als je alleen maar kleding hebt die te groot is.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Of vraag Rez even, die heeft volgens mij altijd popcorn.
Het was financieel even pittig, dus ik kon niks weggooien. Al zou ik die twee jurkjes nooit van mijn leven weggooien. Die zijn belangrijk voor me.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
precies om dit soort gedoe kom ik er nauwelijks nogquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
precies om dit soort gedoe kom ik er nauwelijks nog
Jaquote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij fit for free ofzo? Dat kost maar een tientje per maand!
Ik ken het alleen de andere kant op, maar het gelukzalige moment dat ik in het pashokje sta en gewoon wel in 38 pas zonder eruit te zien als een anorexia patient die al 10 jr geen boterham heeft gezien.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De meest motiverende reden was ik inderdaad nog vergeten
[..]!
Chillquote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
In het centrum, bij centraal en bij hilligersberg. En je mag bij allemaal sporten
Hey jijquote:
Altijd hé.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weet ik veel, iets met Tjacka of zo.
Alles van voor het weekend is langquote:
Ach ja, moeten ze zelf maar weten. Als het uit de hand escaleert, wordt er wel wat aan gedaan. Me dunkt.quote:
Dan moet je dat inderdaad niet doenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was financieel even pittig, dus ik kon niks weggooien. Al zou ik die twee jurkjes nooit van mijn leven weggooien. Die zijn belangrijk voor me.
Er zullen vast veel vrouwen jaloers op je zijn, maar het lijkt mij een behoorlijk vervelende situatie. En dan inderdaad juist heel fijn als je dan voor jezelf het gevoel hebt dat je in maatje 38 er 'normaal'(wat is normaal?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken het alleen de andere kant op, maar het gelukzalige moment dat ik in het pashokje sta en gewoon wel in 38 pas zonder eruit te zien als een anorexia patient die al 10 jr geen boterham heeft gezien.
Wil je ruilen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken het alleen de andere kant op, maar het gelukzalige moment dat ik in het pashokje sta en gewoon wel in 38 pas zonder eruit te zien als een anorexia patient die al 10 jr geen boterham heeft gezien.
Goed punt, goed puntquote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alles van voor het weekend is lang
Hoe is het eigenlijk met maid?
Ook zoiets, ja. Coolquote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beetje fietsen, beetje hardlopen, beetje spieroefeningen (never skip leg day)
Jij?
En dan pas begin ik met lezen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach ja, moeten ze zelf maar weten. Als het uit de hand escaleert, wordt er wel wat aan gedaan. Me dunkt.
Ja iedereen wil altijd wel een paar kilo donerenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet je dat inderdaad niet doen
[..]
Er zullen vast veel vrouwen jaloers op je zijn, maar het lijkt mij een behoorlijk vervelende situatie. En dan inderdaad juist heel fijn als je dan voor jezelf het gevoel hebt dat je in maatje 38 er 'normaal'(wat is normaal?) uit ziet.
Ik wel..jij waarschijnlijk niet, zie post net.quote:
Ja goed hoor, snipverkouden, maar dat waait wel weer over.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt
Wel ok, same old same old denk ik maar
Hoe is 't met u?
"Nee, kut hoer."quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Gf roept mij, staat onder de douche, dus ik denk:![]()
![]()
![]()
''Wil jij even ui snijden?''
* Lt.Surge druipt weer af en is nu een ui aan het snijden
Man the fuck up en stap onder die douche (met ui en schilmes natuurlijk).quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Lt.Surge het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Man the fuck up en stap onder die douche (met ui en schilmes natuurlijk).
Oh, daar heb ik ook last van ;_;quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja goed hoor, snipverkouden, maar dat waait wel weer over.
Jij hebt een vriendin?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Lt.Surge het volgende:
![]()
![]()
Noh zeg!quote:
Nee, ik heb honger. Kan later wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Man the fuck up en stap onder die douche (met ui en schilmes natuurlijk).
Weet je wat goed helpt, uien snijden....zou je eens moeten proberenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook last van ;_;
Sterkte!
Ah, dat verklaart.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je kunt alles kopen tegenwoordig hé.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
Hoe komt een Pokémonnerdje van 25 in vredesnaam aan een vriendin, terwijl ik nog geen vriend heb?
Als ik ook maar 1 dag een lat was, dan zou ik gelukkig zijn. Ik zou eindelijk eens van die overknee sokken aan kunnen zonder een rollade te lijken en ik zou eindelijk eens een mooi setje aankunnen zonder dat het snijdt. Tieten heb ik toch al niet, dus die zou ik niet missen, hooguit mijn kont.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel..jij waarschijnlijk niet, zie post net.
Gebrijpelijk wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik heb honger. Kan later wel.
gr gr
Naast je bed tijdens het slapenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je wat goed helpt, uien snijden....zou je eens moeten proberen
watquote:
Daar denk ik niet eens meer over na, want dan zou ik allang van het balkon gesprongen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
Hoe komt een Pokémonnerdje van 25 in vredesnaam aan een vriendin, terwijl ik nog geen vriend heb?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Lt.Surge het volgende:
![]()
![]()
Doen wequote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke oke, cool! Laten we het er binnekort eens over hebben, tijdens een goeie meet
quote:
Hallo, Pokémon...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
Wat ga je eten?quote:
Wilt je vriend niet sporten dan?quote:
Pokémon tot en met Emerald.quote:
Er zullen vast genoeg vrouwen jaloers zijn. Een totaal ander voorbeeld zijn bijvoorbeeld vrouwen die zich verkleden als echte poppen. Gewoon omdat ze dan wel aan een bepaald ideaal beeld voldoen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja iedereen wil altijd wel een paar kilo doneren
Maar kan me niet voorstellen dat er normaal-denkende vrouwen zijn die jaloers zijn op figuurtje gratenpakhuis. Vooral het futloos zijn en zo
Ehhhh...pasta, nog wat. Vage naam. Lekker iig.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pokémon tot en met Emerald.
Pokémon daarna.
En jij bent mijn vriend niet.
Toch? Of zijn we nu al jaren aan het daten zonder dat ik het door heb?quote:
Hij houdt niet van hardlopen enzo, en ook niet van sportscholen zelf. En hij is zelf superveel afgevallen uit het niets (van 100+ naar 65 kilo), dus die moet oppassen dat hij niet doorschiet.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wilt je vriend niet sporten dan?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch? Of zijn we nu al jaren aan het daten zonder dat ik het door heb?
Wow, hoe dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij houdt niet van hardlopen enzo, en ook niet van sportscholen zelf. En hij is zelf superveel afgevallen uit het niets (van 100+ naar 65 kilo), dus die moet oppassen dat hij niet doorschiet.
Mooi, hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen dat jij vaak betaald.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen dat jij vaak betaald.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg vrouwen jaloers zijn. Een totaal ander voorbeeld zijn bijvoorbeeld vrouwen die zich verkleden als echte poppen. Gewoon omdat ze dan wel aan een bepaald ideaal beeld voldoen.
Betaal wel terug met seks, ergens in 2020 of zo.quote:
Dan ben je oud en dik..quote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Betaal wel terug met seks, ergens in 2020 of zo.
Kijk je uit dat ie geen rente berekend danquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Betaal wel terug met seks, ergens in 2020 of zo.
Gewoon een tegoedbon geven.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kijk je uit dat ie geen rente berekend dan
Voorspelbaarquote:
Hij dronk standaard meer dan een liter cola per dag, hij ontbeet niet en hij bewoog niet. Nu heeft hij ritme, drinkt hij geen cola meer en beweegt hij een stuk meer. En ineens was hij dunnnnnnnnnnn. Dat inspireert me wel.quote:
Dagquote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Uccie het volgende:
Ik ben over een half uurtje wel weer terugtot laters.
Samen dik wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |