Ah, dat verklaart.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je kunt alles kopen tegenwoordig hé.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
Hoe komt een Pokémonnerdje van 25 in vredesnaam aan een vriendin, terwijl ik nog geen vriend heb?
Als ik ook maar 1 dag een lat was, dan zou ik gelukkig zijn. Ik zou eindelijk eens van die overknee sokken aan kunnen zonder een rollade te lijken en ik zou eindelijk eens een mooi setje aankunnen zonder dat het snijdt. Tieten heb ik toch al niet, dus die zou ik niet missen, hooguit mijn kont.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel..jij waarschijnlijk niet, zie post net.
Gebrijpelijk wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik heb honger. Kan later wel.
gr gr
Naast je bed tijdens het slapenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je wat goed helpt, uien snijden....zou je eens moeten proberen
watquote:
Daar denk ik niet eens meer over na, want dan zou ik allang van het balkon gesprongen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
Hoe komt een Pokémonnerdje van 25 in vredesnaam aan een vriendin, terwijl ik nog geen vriend heb?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Gf roept mij, staat onder de douche, dus ik denk:![]()
![]()
![]()
''Wil jij even ui snijden?''
* Lt.Surge druipt weer af en is nu een ui aan het snijden
Doen wequote:Op maandag 13 januari 2014 20:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oke oke, cool! Laten we het er binnekort eens over hebben, tijdens een goeie meet
quote:
Hallo, Pokémon...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:50 schreef Rezania het volgende:
Wat ga je eten?quote:
Wilt je vriend niet sporten dan?quote:
Pokémon tot en met Emerald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |