Chillquote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
In het centrum, bij centraal en bij hilligersberg. En je mag bij allemaal sporten
Hey jijquote:
Altijd hé.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weet ik veel, iets met Tjacka of zo.
Alles van voor het weekend is langquote:
Ach ja, moeten ze zelf maar weten. Als het uit de hand escaleert, wordt er wel wat aan gedaan. Me dunkt.quote:
Dan moet je dat inderdaad niet doenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was financieel even pittig, dus ik kon niks weggooien. Al zou ik die twee jurkjes nooit van mijn leven weggooien. Die zijn belangrijk voor me.
Er zullen vast veel vrouwen jaloers op je zijn, maar het lijkt mij een behoorlijk vervelende situatie. En dan inderdaad juist heel fijn als je dan voor jezelf het gevoel hebt dat je in maatje 38 er 'normaal'(wat is normaal?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken het alleen de andere kant op, maar het gelukzalige moment dat ik in het pashokje sta en gewoon wel in 38 pas zonder eruit te zien als een anorexia patient die al 10 jr geen boterham heeft gezien.
Wil je ruilen?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken het alleen de andere kant op, maar het gelukzalige moment dat ik in het pashokje sta en gewoon wel in 38 pas zonder eruit te zien als een anorexia patient die al 10 jr geen boterham heeft gezien.
Goed punt, goed puntquote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alles van voor het weekend is lang
Hoe is het eigenlijk met maid?
Ook zoiets, ja. Coolquote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Beetje fietsen, beetje hardlopen, beetje spieroefeningen (never skip leg day)
Jij?
En dan pas begin ik met lezen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach ja, moeten ze zelf maar weten. Als het uit de hand escaleert, wordt er wel wat aan gedaan. Me dunkt.
Ja iedereen wil altijd wel een paar kilo donerenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet je dat inderdaad niet doen
[..]
Er zullen vast veel vrouwen jaloers op je zijn, maar het lijkt mij een behoorlijk vervelende situatie. En dan inderdaad juist heel fijn als je dan voor jezelf het gevoel hebt dat je in maatje 38 er 'normaal'(wat is normaal?) uit ziet.
Ik wel..jij waarschijnlijk niet, zie post net.quote:
Ja goed hoor, snipverkouden, maar dat waait wel weer over.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt
Wel ok, same old same old denk ik maar
Hoe is 't met u?
"Nee, kut hoer."quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Gf roept mij, staat onder de douche, dus ik denk:![]()
![]()
![]()
''Wil jij even ui snijden?''
* Lt.Surge druipt weer af en is nu een ui aan het snijden
Man the fuck up en stap onder die douche (met ui en schilmes natuurlijk).quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Lt.Surge het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Man the fuck up en stap onder die douche (met ui en schilmes natuurlijk).
Oh, daar heb ik ook last van ;_;quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja goed hoor, snipverkouden, maar dat waait wel weer over.
Jij hebt een vriendin?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:48 schreef Lt.Surge het volgende:
![]()
![]()
Noh zeg!quote:
Nee, ik heb honger. Kan later wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Man the fuck up en stap onder die douche (met ui en schilmes natuurlijk).
Weet je wat goed helpt, uien snijden....zou je eens moeten proberenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik ook last van ;_;
Sterkte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |