Er zullen vast genoeg vrouwen jaloers zijn. Een totaal ander voorbeeld zijn bijvoorbeeld vrouwen die zich verkleden als echte poppen. Gewoon omdat ze dan wel aan een bepaald ideaal beeld voldoen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja iedereen wil altijd wel een paar kilo doneren
Maar kan me niet voorstellen dat er normaal-denkende vrouwen zijn die jaloers zijn op figuurtje gratenpakhuis. Vooral het futloos zijn en zo
Ehhhh...pasta, nog wat. Vage naam. Lekker iig.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pokémon tot en met Emerald.
Pokémon daarna.
En jij bent mijn vriend niet.
Toch? Of zijn we nu al jaren aan het daten zonder dat ik het door heb?quote:
Hij houdt niet van hardlopen enzo, en ook niet van sportscholen zelf. En hij is zelf superveel afgevallen uit het niets (van 100+ naar 65 kilo), dus die moet oppassen dat hij niet doorschiet.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wilt je vriend niet sporten dan?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch? Of zijn we nu al jaren aan het daten zonder dat ik het door heb?
Wow, hoe dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij houdt niet van hardlopen enzo, en ook niet van sportscholen zelf. En hij is zelf superveel afgevallen uit het niets (van 100+ naar 65 kilo), dus die moet oppassen dat hij niet doorschiet.
Mooi, hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen dat jij vaak betaald.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen dat jij vaak betaald.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er zullen vast genoeg vrouwen jaloers zijn. Een totaal ander voorbeeld zijn bijvoorbeeld vrouwen die zich verkleden als echte poppen. Gewoon omdat ze dan wel aan een bepaald ideaal beeld voldoen.
Betaal wel terug met seks, ergens in 2020 of zo.quote:
Dan ben je oud en dik..quote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Betaal wel terug met seks, ergens in 2020 of zo.
Kijk je uit dat ie geen rente berekend danquote:Op maandag 13 januari 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Betaal wel terug met seks, ergens in 2020 of zo.
Gewoon een tegoedbon geven.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kijk je uit dat ie geen rente berekend dan
Voorspelbaarquote:
Hij dronk standaard meer dan een liter cola per dag, hij ontbeet niet en hij bewoog niet. Nu heeft hij ritme, drinkt hij geen cola meer en beweegt hij een stuk meer. En ineens was hij dunnnnnnnnnnn. Dat inspireert me wel.quote:
Dagquote:Op maandag 13 januari 2014 20:59 schreef Uccie het volgende:
Ik ben over een half uurtje wel weer terugtot laters.
Samen dik wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |