bronquote:Tientallen homoseksuelen zijn in het noorden van Nigeria opgepakt. Dat hebben mensenrechtenactivisten dinsdag gezegd. De activisten vrezen dat de vervolging van homoseksuelen alleen maar toeneemt nu de Nigeriaanse president Goodluck Jonathan maandag een wet heeft ondertekend die onder andere het homohuwelijk en het drijven of bezoeken van een homoclub, -vereniging of -organisatie strafbaar stelt....lees rest in bron..
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb je bron niet gelezen maar je TT past niet bij je OP
Ze verbieden homoseksualiteit niet alleen concrete uitingen daar van
Het is nogal een verschil hoorquote:
Het idee is juist dat niet iedereen hetzelfde hoeft te denken, ik snap dat het een moeilijk concept is.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:17 schreef El_Matador het volgende:
Dus als Nederland tegen Nigeria moet tijdens het WK, dan spelen we niet omdat we vinden dat andere landen net zo moeten denken als wij?
Dat is mijn idee ook ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het idee is juist dat niet iedereen hetzelfde hoeft te denken, ik snap dat het een moeilijk concept is.
Sorry maar om dit bericht zullen de meeste homo's toch ook wel kunnen lachen. Zo slecht dat het grappig is enzo.quote:
Ik denk niet dat het grappig is als je onderdeel bent van een groep die altijd wel ergens vervolgd worden om hun geaardheid en ook steeds vaker in Nederland anders behandeld wordenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry maar om dit bericht zullen de meeste homo's toch ook wel kunnen lachen. Zo slecht dat het grappig is enzo.
Je snapt het nog steeds niet; Het idee is juist dat niet iedereen hetzelfde hoeft te denken.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef El_Matador het volgende:
Dat is mijn idee ook ja.
Maar als je de ophef om Sochi hoort, is dit de lijn die men voorstaat.
Zo mooiquote:Op maandag 13 januari 2014 18:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Afrikaanse uitleg van hommo's
Ik snap het heel goed. Dat idee is wellicht jouw idee en het mijne, maar de antihomohouding van de Russen is de reden voor de ophef van Nederland over een sportevenement.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:30 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet; Het idee is juist dat niet iedereen hetzelfde hoeft te denken.
Nee, je snapt het niet. Rusland legt hetzelfde denken aan individuen juist op, en Nederland protesteert daar tegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef El_Matador het volgende:
Ik snap het heel goed. Dat idee is wellicht jouw idee en het mijne, maar de antihomohouding van de Russen is de reden voor de ophef van Nederland over een sportevenement.
Rusland heeft haar wetten, haar cultuur, haar ideeen en haar beslissingsrecht.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Rusland legt hetzelfde denken aan individuen juist op, en Nederland protesteert daar tegen.
Van blauwe ogen krijg je geen aids.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef Ferdo het volgende:
Dit is hetzelfde als het hebben van blauwe ogen verbieden.
Seks verbieden dan, opgelost slotje.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Van blauwe ogen krijg je geen aids.
Je snapt geloof ik niet helemaal het verschil tussen een land en een individu.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:40 schreef El_Matador het volgende:
Rusland heeft haar wetten, haar cultuur, haar ideeen en haar beslissingsrecht.
Daar hebben wij als Nederlanders die misschien die ideeen, wetten niet aanstaan, toch geen reet over te zeggen? Net als hier met Nigeria?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |