bronquote:Tientallen homoseksuelen zijn in het noorden van Nigeria opgepakt. Dat hebben mensenrechtenactivisten dinsdag gezegd. De activisten vrezen dat de vervolging van homoseksuelen alleen maar toeneemt nu de Nigeriaanse president Goodluck Jonathan maandag een wet heeft ondertekend die onder andere het homohuwelijk en het drijven of bezoeken van een homoclub, -vereniging of -organisatie strafbaar stelt....lees rest in bron..
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb je bron niet gelezen maar je TT past niet bij je OP
Ze verbieden homoseksualiteit niet alleen concrete uitingen daar van
Het is nogal een verschil hoorquote:
Het idee is juist dat niet iedereen hetzelfde hoeft te denken, ik snap dat het een moeilijk concept is.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:17 schreef El_Matador het volgende:
Dus als Nederland tegen Nigeria moet tijdens het WK, dan spelen we niet omdat we vinden dat andere landen net zo moeten denken als wij?
Dat is mijn idee ook ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het idee is juist dat niet iedereen hetzelfde hoeft te denken, ik snap dat het een moeilijk concept is.
Sorry maar om dit bericht zullen de meeste homo's toch ook wel kunnen lachen. Zo slecht dat het grappig is enzo.quote:
Ik denk niet dat het grappig is als je onderdeel bent van een groep die altijd wel ergens vervolgd worden om hun geaardheid en ook steeds vaker in Nederland anders behandeld wordenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry maar om dit bericht zullen de meeste homo's toch ook wel kunnen lachen. Zo slecht dat het grappig is enzo.
Je snapt het nog steeds niet; Het idee is juist dat niet iedereen hetzelfde hoeft te denken.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef El_Matador het volgende:
Dat is mijn idee ook ja.
Maar als je de ophef om Sochi hoort, is dit de lijn die men voorstaat.
Zo mooiquote:Op maandag 13 januari 2014 18:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Afrikaanse uitleg van hommo's
Ik snap het heel goed. Dat idee is wellicht jouw idee en het mijne, maar de antihomohouding van de Russen is de reden voor de ophef van Nederland over een sportevenement.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:30 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet; Het idee is juist dat niet iedereen hetzelfde hoeft te denken.
Nee, je snapt het niet. Rusland legt hetzelfde denken aan individuen juist op, en Nederland protesteert daar tegen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:37 schreef El_Matador het volgende:
Ik snap het heel goed. Dat idee is wellicht jouw idee en het mijne, maar de antihomohouding van de Russen is de reden voor de ophef van Nederland over een sportevenement.
Rusland heeft haar wetten, haar cultuur, haar ideeen en haar beslissingsrecht.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. Rusland legt hetzelfde denken aan individuen juist op, en Nederland protesteert daar tegen.
Van blauwe ogen krijg je geen aids.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef Ferdo het volgende:
Dit is hetzelfde als het hebben van blauwe ogen verbieden.
Seks verbieden dan, opgelost slotje.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Van blauwe ogen krijg je geen aids.
Je snapt geloof ik niet helemaal het verschil tussen een land en een individu.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:40 schreef El_Matador het volgende:
Rusland heeft haar wetten, haar cultuur, haar ideeen en haar beslissingsrecht.
Daar hebben wij als Nederlanders die misschien die ideeen, wetten niet aanstaan, toch geen reet over te zeggen? Net als hier met Nigeria?
Ja gezien de situatie in Afrika blijkt maar weer dat je als hetero geen aids kan oplopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Van blauwe ogen krijg je geen aids.
In africa lopen ze wel op gekkere manieren AIDS op, wel eens documentaire gezien, waar het halve dorp scarifications kreeg aangemeten met het zelfde scheermesje.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Seks verbieden dan, opgelost slotje.
Wtf, wat?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
In africa lopen ze wel op gekkere manieren AIDS op, wel eens documentaire gezien, waar het halve dorp scarifications kreeg aangemeten met het zelfde scheermesje.
Herkoloniseren en de knoet erover, daarnaast alle grondstoffen ophalen, daar kunnen die zwartjes toch niet mee omgaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:50 schreef Zienswijze het volgende:
En wat zeggen de rechtse Fok!kers dan?
Christendom/Islam is Vrede!
Ongelooflijk dat die 2 godsdiensten Afrika teisteren.
Het kan nog gekker, in Zuidafrika denken heel veel mannen dat wanneer je AIDS hebt, en 5 keer een baby neukt je er vanaf bent, no joke.quote:
Juist door kolonisatie is Afrika deels christelijk geworden. Al die 3 Abrahamtische godsdiensten veroordelen homoseksualiteit, dus daar heb je het probleem al.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Herkoloniseren en de knoet erover, daarnaast alle grondstoffen ophalen, daar kunnen die zwartjes toch niet mee omgaan.
Bewijs dat het niet werkt?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het kan nog gekker, in Zuidafrika denken heel veel mannen dat wanneer je AIDS hebt, en 5 keer een baby neukt je er vanaf bent, no joke.
Ik heb het geprobeerd, maar me klabanus is er toch afgevallen.quote:
Maar dat heeft niets met homoseksualiteit te maken. Juist doordat Europeanen (niet de Nederlanders, deze hebben slechts een klein minirijkje gehad) Afrika hebben gekoloniseerd, is Afrika deels christelijk geworden. En vanuit dat oogpunt verbiedt men homoseksualiteit. De Arabieren hebben tegelijkertijd ook hun mooie Islam verspreid, waardoor Afrika gevangen tussen 2 Abrahamistische godsdiensten, die homoseksualiteit veroordelen, is.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je ziet in Zuid Afrika wat er gebeurt als er negers aan de macht komen, niets dan ellende, Zimbabwe zelfde verhaal.
Dat blijft een klassieker.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hebben ze geleerd van ons, of beter gezegd dat complete idioten van de meest corrupte kerk ooit, de Evangelische pinkstergemeenten, afkomstig uit het land van de totale waanzin: de V.S.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En scammen. En een phishverbod lijkt me ook wel iets.quote:
Nou ja, het gaat natuurlijk om een land in een continent dat in de loop der jaren al niet bepaald het toonbeeld van beschaving was en is, dus in dat licht gezien past dit verbod nog wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:21 schreef MrGuma het volgende:
Ik zie de mensheid beetje bij beetje, jaar bij jaar steeds meer de afgrond in kieperen. Zonde.
Diefstal, moord en corruptie zijn toegestaan en worden zelfs aangemoedigd door de religieuze leiders blijkbaar, want men is oh zo vroom en religieus, seks is verboten, maar oplichting, fraude, moord, diefstal, geweld is gemeengoed overal waar kerken zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En scammen. En een phishverbod lijkt me ook wel iets.
[..]
Nou ja, het gaat natuurlijk om een land in een continent dat in de loop der jaren al niet bepaald het toonbeeld van beschaving was en is, dus in dat licht gezien past dit verbod nog wel.
Door het hebben van een blanke huidskleur en blauwe ogen, gaat wel de prijs van een taxirit flink omhoog, wordt zeg maar vertienvoudigd. Dus in zekere zin word je bestraft daar als je blauwe ogen hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:42 schreef Ferdo het volgende:
Dit is hetzelfde als het hebben van blauwe ogen verbieden.
Wat heb jij een bekrompen en valse zienswijze.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met homoseksualiteit te maken. Juist doordat Europeanen (niet de Nederlanders, deze hebben slechts een klein minirijkje gehad) Afrika hebben gekoloniseerd, is Afrika deels christelijk geworden. En vanuit dat oogpunt verbiedt men homoseksualiteit. De Arabieren hebben tegelijkertijd ook hun mooie Islam verspreid, waardoor Afrika gevangen tussen 2 Abrahamistische godsdiensten, die homoseksualiteit veroordelen, is.
Is al zo´n beetje overal verboden.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Seks verbieden dan, opgelost slotje.
Nog zo iemand met een verknipte zienswijze.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
(het enige waar religieuzen goed in zijn, vechten. )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |