Oh zo, ja dat is wel een betere instelling.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
tuurlijk, maar vroeger zocht ik vrienden, nu zoek ik gewoon wat gezelligheid
http://en.wikipedia.org/w(...)emons,_make_lemonadequote:Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet heel goed hoe ik dit moet interpreteren
maar hier op zich niks te klagen
ja, het gezegde ken ik, maar dat dekt de lading niet helemaalquote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)emons,_make_lemonade
Dat is fijn!
Jup, het gebeurt soms gewoon. Zo was ik ook nooit op zoek naar een relatie hier: ik woon nu een half jaar samen met de liefste en leukste fokker van allllllllemaal. We hebben zelfs een fok!kad.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat is wel een betere instelling.
En soms klikt het ineens met een user en wordt je wel vrienden, maar dan is dat gewoon leuk.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)emons,_make_lemonade
Dat is fijn!
DAT ZIET GIJ GOED.quote:
Weet niet gewoon een shitdagquote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het gezegde ken ik, maar dat dekt de lading niet helemaal
quote:
Zo zie je maar!quote:Op maandag 13 januari 2014 20:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup, het gebeurt soms gewoon. Zo was ik ook nooit op zoek naar een relatie hier: ik woon nu een half jaar samen met de liefste en leukste fokker van allllllllemaal. We hebben zelfs een fok!kad.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet gewoon een shitdagHeb vanmiddag tijdens de spits jankend in een tram staan, en dat interesseerde mij niet eens.
Wat lievquote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Tenzij die citroenen bitter zijn. Dan maak je een FOK!account voor ze aan.
Awwquote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAT ZIET GIJ GOED.![]()
[..]
Weet niet gewoon een shitdagHeb vanmiddag tijdens de spits jankend in een tram staan, en dat interesseerde mij niet eens.
[..]
Die kende ik nog niet
Heel soms.quote:
Sociaal van jequote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
Tenzij die citroenen bitter zijn. Dan maak je een FOK!account voor ze aan.
Mijn zogenaamde coach vroeg zich onder andere af of ik wel een HBO-niveau had omdat mijn opdracht/project volgens haar onder niveau is.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Aww![]()
Hoop dat je morgen een betere dag hebt.
Lievvv van julliequote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie knuffelt Flippiee
Het komt wel goed, schatje.
Dan had zij je wel een beetje beter mogen coachenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sociaal van je
[..]
Mijn zogenaamde coach vroeg zich onder andere af of ik wel een HBO-niveau had omdat mijn opdracht/project volgens haar onder niveau is.
leuke coach danquote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sociaal van je
[..]
Mijn zogenaamde coach vroeg zich onder andere af of ik wel een HBO-niveau had omdat mijn opdracht/project volgens haar onder niveau is.
Maar je bent heul niet dik?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
Mijn opa noemde me vandaag dik.
Gelukkig moest ik maar een kwartier janken.
Oud, seniel, staar...quote:Op maandag 13 januari 2014 20:26 schreef arachide. het volgende:
Mijn opa noemde me vandaag dik.
Gelukkig moest ik maar een kwartier janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |