Dat is echt zo tofquote:Op maandag 13 januari 2014 19:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon strandzand, maar dan 250 keer vergroot.
quote:
Wowquote:Op maandag 13 januari 2014 19:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wowquote:Op maandag 13 januari 2014 19:05 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom geen hoofdletter? Dan hadden we hetzelfdequote:
Ja maar komop elk persoon met gezond persoon zou toch niet zo'n zieke wet doorheen gooien? Kijk er zijn genoeg mensen die homoseksualiteit afkeuren (tot daar aan toe) maar dan op die manier het gaan straffenquote:
Editquote:Op maandag 13 januari 2014 19:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom geen hoofdletter? Dan hadden we hetzelfde
Joepie.quote:
Ach, als je soms ziet wat voor debielen er in Afrika aan de macht zijn verbaast het me niks.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja maar komop elk persoon met gezond persoon zou toch niet zo'n zieke wet doorheen gooien? Kijk er zijn genoeg mensen die homoseksualiteit afkeuren (tot daar aan toe) maar dan op die manier het gaan straffen
Ik keek naar jouw UI en dacht..moet ik nou weer naar de opticiën?quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:10 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Coolste supermarkt ooit.
Owow, En? Moet je?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik keek naar jouw UI en dacht..moet ik nou weer naar de opticiën?
quote:
'Sowieso zolang heel die stammen daar heerst is geld daarheen zenden zinloos as fuckquote:Op maandag 13 januari 2014 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, als je soms ziet wat voor debielen er in Afrika aan de macht zijn verbaast het me niks.
Ik zit bijna meer op Imgur dan op FOK! hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:11 schreef xcachet het volgende:
Er gaat een wereld voor Rez open op het internet
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit bijna meer op Imgur dan op FOK! hoor.
Gewoon weer koloniseren.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'Sowieso zolang heel die stammen daar heerst is geld daarheen zenden zinloos as fuck
Neequote:
Beter dan FOK!en iddquote:
quote:
En dan alle mensen die in vrede willen leven een goed leven mee opbouwen en diegene die de stammen oorlogen uitvoerde voor eeuwig als slaaf laten werkenquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zat laatst aan de andere kant van de stad omdat ik in de verkeerde tram was gestapt. Er rijden er maar twee. Dus was erg dom
Ik ben ooit station Leiden voorbij gereden (was in de Benelux-trein gestapt ipv sneltrein)...eerstvolgende stop, Schipholquote:Op maandag 13 januari 2014 19:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ook handig ja.
Mijn vorige halte was een kwartiertje verderop, dus dat was even lopen naar m'n fiets.
Gaarne.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:00 schreef arachide. het volgende:
Ik ben een SC wees, willen jullie mij adopteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |