abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135469422
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Qwea het volgende:
}:| Fiets gejat }:|
balen!!

Ik ga zo uurtje viven en vanavond uurtje balancen. .. moet er echt ff tefenaan. Word de 24e geopereerd aan mijn andere schouder en dan is het weer zeker 2w niet sporten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_135469438
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. de schade van afgelopen week is +0.8.. valt mee na de 2 en 3 kg die de weegschaal aangaf :') maar het is wel jammer. Volgende week is het er wel weer af 8-)
Gewoon weer goed doorgaan! Dan is er misschien nog wel meer af volgende week ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135469527
Balen van je fiets Qwea!

Ik heb er gisterenavond geen vlees uitgehaald. Stomme ik! Nu kan ik niet het eten voorbereiden. Of ik moet wat anders verzinnen....

Of ik maak de gevulde paprika zonder gehakt, alleen met mozzarella. ik denk dat ik dat maar doe!
(Was gisteren zo onverwachts laat dat ik toen makkelijk heb gegeten mede omdat het gehakt dat eruit lag ook heel viezig bruin was geworden...)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:18:07 #154
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135469537
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:14 schreef Ruby88 het volgende:

[..]

Balen. :(

Morgenochtend ga ik een smoothie met Alpro soya-yoghurt brouwen. Ben benieuwd. Gewoon als yoghurt om te drinken of te lepelen vind ik het geen geweldig spul. (Maar hey, ik krijg er geen buikkrampen van. Dat is ook wat waard.)
Arla's lactosevrije yoghurt of MinusL lactosevrije yoghurt/kwark/roomkaas (alleen bij Jumbo) al ontdekt? Ik kan echt geen lactose hebben, maar die producten gaan goed. Net als de lactosevrije melk (bij de Lidl 99 cent per liter) die ze tegenwoordig overal hebben.

Gisteravond aten we pannenkoeken ipv zuurkool. Heb vanochtend wel mooi m'n atl gehandhaafd, dus kan er niet van balen. Ze waren overheerlijk en de kcals meer dan waard!

Vanavond twijfel ik over briljante chinese tomaten-kippensoep naar het recept van een vriendinnetje (appelmoes, sambal, blikjes tomatenpuree...gezond is anders) of alsnog de zuurkoolstamppot.

Lijstjestijd!
O: 3 volkoren. 1 paardenrookvlees, 1 lv smeerkaas, 1 gestampte muisjes. 200 ml lv yoghurt met een lepel kersen.
T: Pakje crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 paardenrookvlees, 2 lv smeerkaas. Flink stuk komkommer.
T: Appel en/of banaan. Ligt eraan hoe veel honger ik heb en wat de D wordt.
D: Kom chinese tomatenkippensoep (bouillon, appelmoes, sambal, tomatenpuree, kip, mihoen) of zuurkoolstamppot met spekjes en een klein stukje rookworst.
T: Niks meer.

Ik kom met de soep in ieder geval flink groente te kort. Misschien tussendoor nog wat worteltjes ofzo naar binnen werken of morgen een flinke salade mee als lunch ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:19:03 #155
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135469552
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Balen van je fiets Qwea!

Ik heb er gisterenavond geen vlees uitgehaald. Stomme ik! Nu kan ik niet het eten voorbereiden. Of ik moet wat anders verzinnen....

Of ik maak de gevulde paprika zonder gehakt, alleen met mozzarella. ik denk dat ik dat maar doe!
(Was gisteren zo onverwachts laat dat ik toen makkelijk heb gegeten mede omdat het gehakt dat eruit lag ook heel viezig bruin was geworden...)
Als je nu gehakt uitlegt kun je makkelijk nog koken vanavond, toch? En anders kun je ook prima bevroren gehakt bakken hoor, gewoon steeds omdraaien en het laagje dat ontdooit is eraf schrapen. Doet mijn moeder al jaren zo :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135469663
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Als je nu gehakt uitlegt kun je makkelijk nog koken vanavond, toch? En anders kun je ook prima bevroren gehakt bakken hoor, gewoon steeds omdraaien en het laagje dat ontdooit is eraf schrapen. Doet mijn moeder al jaren zo :)
Ik ben vanavond pas om half 8 thuis van het werk. Dat vind ik eigenlijk te laat om nog te koken (eerst saus maken dan nog een half uur in de oven. Resulteert al gauw in pas om half 9 eten. Maar ik kan het misschien ook wel ingevroren bakken , dat is wel een idee!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:28:22 #157
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135469716
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ben vanavond pas om half 8 thuis van het werk. Dat vind ik eigenlijk te laat om nog te koken (eerst saus maken dan nog een half uur in de oven. Resulteert al gauw in pas om half 9 eten. Maar ik kan het misschien ook wel ingevroren bakken , dat is wel een idee!
Heb je geen magnetron btw? Da's nog makkelijker dan bevroren bakken...
pi_135469736
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:28 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Heb je geen magnetron btw? Da's nog makkelijker dan bevroren bakken...
Ja kan dat geen kwaad met vlees?

Mijn moeder waas daar nooit zo van dus dat heb ik klakkeloos zo overgenomen :p
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:29:35 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135469739
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:25 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik maak gevulde paprika tegenwoordig gewoon als roerbakprutje. Ipv alles in een paprika kieperen de paprika klein snijden en de boel in een pan aanbraden. Rijst er doorheen en klaar. Heerlijk. :Y

Mijn lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: Eitje, roggebrood m kaas
S: Hardlopen, plan is 15-2-10
L: 3 boterhammen m appelstroop, minneola
T: kwark m bessen
D: Prei met ham-en-kaassaus (zelf gemaakt) en een paar aardappeltjes
T: Kwark oid
pi_135469780
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik maak gevulde paprika tegenwoordig gewoon als roerbakprutje. Ipv alles in een paprika kieperen de paprika klein snijden en de boel in een pan aanbraden. Rijst er doorheen en klaar. Heerlijk. :Y

Mijn lijstje van vandaag:

O: Brinta
T: Eitje, roggebrood m kaas
S: Hardlopen, plan is 15-2-10
L: 3 boterhammen m appelstroop, minneola
T: kwark m bessen
D: Prei met ham-en-kaassaus (zelf gemaakt) en een paar aardappeltjes
T: Kwark oid
Ja aan die optie zat ik ook nog te denken. Alleen dan zonder de rijst. Is wel sneller in ieder geval!
pi_135469786
quote:
14s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef Qwea het volgende:
}:| Fiets gejat }:|
Smerig.
pi_135469817
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Gewoon weer goed doorgaan! Dan is er misschien nog wel meer af volgende week ;)
Ja I know.. Gister ging het ook weer goed. Moest me er gewoon weer even toe zetten.. Het waren vooral koekjes afgelopen week.. terwijl ik dat normaal niet echt eet ofzo :')
pi_135469900
Ik schop mezelf zo het bed uit en dan ga ik ontbijten (lang leve hevige ongesteldheidspijntjes, dat kan ik warm en liggend toch echt het beste handelen).

Lijstje van vandaag:

O: flinke kom havermoutpap (amandelmelk, havermout, kaneel)
L: Salade van bladsla, paprika, komkommer, tomaat, zalm en wat dressing.
T: gekookt eitje
T: Fruit (stukje appel, peer, banaan met de kindjes mee)
D: Dat ga ik zo beslissen.
T: Bakje kwark
  dinsdag 14 januari 2014 @ 09:46:02 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135470096
Ik wil een verrassende O, ik heb alleen geen idee wat :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135470220
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik doe dat echt (bijna) altijd. Wel op laag vermogen natuurlijk. En dan langzaam ontdooien.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_135470341
Qwea wat k*t van je fiets...

Gisteren liep de dag heel anders dan verwacht :(
Onze afwasmachine was dus kapot en de nieuwe stond al te wachten om ingebouwd te worden, maar de man die dat zou komen doen was door zijn rug gegaan *zucht*

Dus na het werk met mijn samen de oude afwasmachine eruit gehaald en de nieuwe geplaatst zodat we hem in ieder geval konden gebruiken. We hebben toen maar eten besteld, want toen we eindelijk klaar waren was het pas 20:00, dat hadden we van te voren wel goed ingeschat. Dus eten kwam ook rond die tijd binnen. Ik had maar voor wat Sushi gekozen en daarbij nog een tomaten salade gegeten. Leek me nog een vrij gezonde keuze. Mijn man at een pizza, oooh wat rook dat lekker zeg *jaloers* ;)

Lijstje van vandaag

O: speltvlokken met cranberry en kokos + goij bessen. (zonder yoghurt, niet echt honger nog)
T: 3 koffie met magere melk
L: carpaccio met truffelolie & parmezaanse kaas & veel sla
T: hummus met komkommer
D: geen idee nog.
T: klein bakje Turkse yoghurt
pi_135470606
De eerste kilo is er alweer van af *O*
pi_135472216
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:29 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wij doen dat regelmatig. Volgens mij kan dat geen kwaad. :)
pi_135473182
Ha, met mijn nieuwe rooster kan ik minstens 3 keer in de week sporten, zonder gedoe qua tijd en werk *O* Kan niet wachten tot ie ingaat!
pi_135473429
Skoap, jouw lunch :D <3 (ik ben vergeten hoe je de hartjesmiley typt ;( )

Ik heb helemaal geen buikspierpijn van gisteren! Doe ik dan de oefeningen fout of ik heb stiekem al een dikke sixpack onder mn vetjes? :')

En ik moet denk ik nog maar wat meer gaan eten.. ik ben in twee dagen een kilo afgevallen..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 14 januari 2014 @ 12:10:25 #171
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135473528
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:05 schreef PluisigNijntje het volgende:
Skoap, jouw lunch :D <3 (ik ben vergeten hoe je de hartjesmiley typt ;( )

Ik heb helemaal geen buikspierpijn van gisteren! Doe ik dan de oefeningen fout of ik heb stiekem al een dikke sixpack onder mn vetjes? :')

En ik moet denk ik nog maar wat meer gaan eten.. ik ben in twee dagen een kilo afgevallen..
Wat, sinds wanneer ben jij dik?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135474557
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat, sinds wanneer ben jij dik?
Ey ga mij eens niet stalken joh. :D
Ik hoor hier stiekem ook niet maar ik vind het wel leuk om mee te posten omdat ik heel bewust met voeding en nu ook sport bezig ben.
En nu wegwezen ;)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:07:10 #173
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135475123
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 12:50 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ey ga mij eens niet stalken joh. :D
Ik hoor hier stiekem ook niet maar ik vind het wel leuk om mee te posten omdat ik heel bewust met voeding en nu ook sport bezig ben.
En nu wegwezen ;)
Niet te veel in je hoofd halen, mevrouwtje. Ik stalk Klokov.
En ik ben daadwerkelijk degene die moet afvallen, dus ik blijf lekker meelezen.
pi_135475265
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gezellig :D
pi_135475326
Qwea, welkom bij de gejattefietsenclub ;(. Ik ga zodra m'n salaris binnen is ein-de-lijk een nieuwe kopen, want... het sollicitatiegesprek ging goed *O*. Er is nog niets officieel, want de general manager was er (weer...) niet, maar het hoofd van de afdeling leek wel enthousiast, en de collega met wie ik samen zou gaan werken ook. Volgende week moet ik terugkomen, met al m'n papierwerk al ingevuld enzo. Er heeft 1 andere persoon gesolliciteerd in de tussentijd, maar die heeft haar opleiding nog niet af. Dus hopen dat er niemand beters bijkomt de komende week en dan is het goed!

En dan ga ik dus met de fiets naar werk *O*. 7km enkele reis, maar fiets is verreweg de snelste optie want er is niet echt OV in de buurt (of ik moet alsnog 20 minuten lopen).
pi_135475449
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Qwea, welkom bij de gejattefietsenclub ;(. Ik ga zodra m'n salaris binnen is ein-de-lijk een nieuwe kopen, want... het sollicitatiegesprek ging goed *O*. Er is nog niets officieel, want de general manager was er (weer...) niet, maar het hoofd van de afdeling leek wel enthousiast, en de collega met wie ik samen zou gaan werken ook. Volgende week moet ik terugkomen, met al m'n papierwerk al ingevuld enzo. Er heeft 1 andere persoon gesolliciteerd in de tussentijd, maar die heeft haar opleiding nog niet af. Dus hopen dat er niemand beters bijkomt de komende week en dan is het goed!

En dan ga ik dus met de fiets naar werk *O*. 7km enkele reis, maar fiets is verreweg de snelste optie want er is niet echt OV in de buurt (of ik moet alsnog 20 minuten lopen).
Goed nieuws! Je bent awesome!
pi_135475483
quote:

Yay! Wat fijn *O*
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135475502
Ohja en ze hadden mijn normale maat scrubsbroek niet, maar een maatje kleiner zat weliswaar strak maar paste wel O+.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:16 schreef Zeester het volgende:

[..]

Goed nieuws! Je bent awesome!
:*!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 13:40:25 #179
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135476397
Wat fijn Clumsy! :D

Ik heb trek, maar net een banaan op en ga dus gewoon nog 3 kwartier volhouden tot mijn afspraak, want m'n maag is vol en aan snaaizin ga ik niet toegeven hoor!
pi_135476512
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja en ze hadden mijn normale maat scrubsbroek niet, maar een maatje kleiner zat weliswaar strak maar paste wel O+.

Dat zijn de leuke dingen *O*

Net een beetje rare lunch op: 250gr magere kwark met een portie honey hoops (had trek in iets zoets).
Voorlopig geen honger in ieder geval.
pi_135476569
clumsy *O*
pi_135477639
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

:*
pi_135480818
Vanochtend gewogen, 84.2. Gelukkig minder dan ik had verwacht.
Vanaf vandaag weer beginnen, ben erg gemotiveerd, het gaat wel goed komen. :)

Lijstje tot nu toe:
O: 2x volkoren: 1x komkommer met aromat, 1x pindakaas en een glas halfvolle melk;
T: 2 mandarijnen;
L: bakje magere aardbeienkwark, 1x volkoren runderrookvlees;
T: rauwe worteltjes;
D: kipfilet met sla en gekookte aardappels;
T: weet nog niet, misschien nog wat kwark, anders een drinkboullionnetje.

Tussendoor steeds een glas water of koffie/thee zonder melk/suiker.

Ik heb het idee dat ik het hiermee wel ongeveer goed doe, maar opmerkingen zijn welkom!
pi_135481214
Man man man ik ben zo klaar met studeren :')
pi_135481480
Mooi lijstje hoor DraSan :) Mag misschien nog wel wat meer zijn, zo'n drinkbouillon is eigenlijk ook alleen maar zout water..

Straks lekker verse pasta eten met een pangafilet erbij :9 Heb echt gruwelijk veel zin in vis.
En ik moet nog even bedenken of ik straks bodypump ga doen of bodybalance, of allebei.
pi_135481581
Ik heb een recept voor wortelsalade gevonden die, als hij zo lekker is als ik hoop, heeeeeeeeeeeeeeel lekker is. En dan zal ik hem delen met jullie want hij is ook super dieet vriendelijk!
pi_135481636
Lijstje van vandaag:
O: 2 volkoren pindakaas
T: 2 mandarijnen
L: 2 volkoren kipfilet, appel, gekookt eitje
T: niks, blijkbaar weer niet genoeg eten meegenomen.
D: verse pasta met panga en sperziebonen
T: 200gram Franse kwark met 40gram muesli en wat honing

Het is nog steeds niet genoeg icm sporten..
pi_135482159
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:48 schreef PluisigNijntje het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: 2 volkoren pindakaas
T: 2 mandarijnen
L: 2 volkoren kipfilet, appel, gekookt eitje
T: niks, blijkbaar weer niet genoeg eten meegenomen.
D: verse pasta met panga en sperziebonen
T: 200gram Franse kwark met 40gram muesli en wat honing

Het is nog steeds niet genoeg icm sporten..
Dan neem je vanavond nog wat anders erbij.
pi_135483362
quote:

dat was voor dat die ene waar je zo tegenaan zag?
pi_135483760
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:05 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Dan neem je vanavond nog wat anders erbij.
Hihi. Eigenlijk is het ook gewoon zo simpel ja.
Ik ga dit weekend wel avocado's en bananen en noten halen, dan gaat het vast een stuk makkelijker. :)
pi_135486144
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:23 schreef DraSan het volgende:
Vanochtend gewogen, 84.2. Gelukkig minder dan ik had verwacht.
Vanaf vandaag weer beginnen, ben erg gemotiveerd, het gaat wel goed komen. :)

Lijstje tot nu toe:
O: 2x volkoren: 1x komkommer met aromat, 1x pindakaas en een glas halfvolle melk;
T: 2 mandarijnen;
L: bakje magere aardbeienkwark, 1x volkoren runderrookvlees;
T: rauwe worteltjes;
D: kipfilet met sla en gekookte aardappels;
T: weet nog niet, misschien nog wat kwark, anders een drinkboullionnetje.

Tussendoor steeds een glas water of koffie/thee zonder melk/suiker.

Ik heb het idee dat ik het hiermee wel ongeveer goed doe, maar opmerkingen zijn welkom!
Denk dat het qua kcal een beetje weinig is.
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:02:17 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135486276
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 13:11 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Gezellig :D
Ja toch. :)
Ga alleen niet updates plaatsen over wat ik eet, maar doe ideeën op.
pi_135487941
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Arla's lactosevrije yoghurt of MinusL lactosevrije yoghurt/kwark/roomkaas (alleen bij Jumbo) al ontdekt? Ik kan echt geen lactose hebben, maar die producten gaan goed. Net als de lactosevrije melk (bij de Lidl 99 cent per liter) die ze tegenwoordig overal hebben.

Veel meer dan wat Alpro Soya-producten heb ik nog niet geprobeerd, want ik vermoed pas sinds kort dat melk de klachten veroorzaakt. Dus thanks voor de tips!
  dinsdag 14 januari 2014 @ 18:58:02 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135488136
Godsamme, mijn triceps hebben een opdonder gehad gisteren :D had vannacht spierpijn, bohhh. Lang niet gehad. Kan ze nog amper heffen :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135488593
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je bent niks verplicht hoor, ideetjes op doen is altijd goed natuurlijk ^O^

Ik gooi maar weer even een lijstje erin:

O: magere yoghurt met all bran plus en wat kersen en cranberry's (diepvries AH)
T: Appel
L: 4 speltboterhammen (ik had trek :') ) 1 met kaas, 2 met kipfilet 1 met pindakaas
T smoothie van banaan, verse sjus en spinazie
D: ruim 400 gram bospeen, gebakken krieltjes en een stukje karbonade (vond de karbonade een beetje tegenvallen, varkensvlees is niet mijn ding)

T: Cappuccino en straks de rest nog van de overgebleven smoothie

Morgen weer naar pilates, en donderdag weer workout via schema.
pi_135491478
De wortelsalade was een groot succes! Die ga ik zeker vaker maken!

http://www.degroenemeisje(...)a-la-maoz#more-10705
pi_135491872
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:39 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

dat was voor dat die ene waar je zo tegenaan zag?
Waar ik mezelf een paniekaanval voor heb aangepraat ja :'). Onzin natuurlijk, maar ik weet al langer dan vandaag dat mijn hersenen niet optimaal zijn, op dat gebied. Ik ben er blijkbaar nog wel druk mee bezig, want heb net gedroomd over allerlei bizarre scenario's over dat werk :').

Oh om mij onduidelijke redenen gaat de weegschaal trouwens blij mee de goede kant op *O*. Gezien de pijn in m'n heupen laat ik de 10 km rotterdamse marathon voor wat het is, maar heb besloten dat ik in november of 10, of 15 km bij de marathon van Istanbul wil lopen. Tegen die tijd heb ik meer spier opgebouwd in de sportschool dus moet het lukken.
pi_135492398
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:58 schreef Zeester het volgende:
De wortelsalade was een groot succes! Die ga ik zeker vaker maken!

http://www.degroenemeisje(...)a-la-maoz#more-10705
mjam thnx!
pi_135493184
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Goed hoor Stokje! Top dat je er mee bezig bent iig :)
  dinsdag 14 januari 2014 @ 21:02:06 #200
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135494627
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:34 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Goed hoor Stokje! Top dat je er mee bezig bent iig :)
Dank je Nijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')